Skip to main content

AUDIENŢE. Înfrângere pe teren, victorie în audienţe. Pro TV, cifre foarte bune cu meciul Islanda-România

 
Foto: Fanatik
Foto: Fanatik

Audienţe. România a pierdut meciul cu Islanda şi, implicit, calificarea la Euro, dar Pro TV a câştigat duelul audienţelor. Partida echipei pregătite de Mirel Rădoi a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc pe toate segmente, atingând cifre record.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Înfrângerea României din Islanda (2-1) a fost urmărită la nivel naţional, în medie, de peste 2,3 milioane de telespectatori. Pro TV nu a avut rival pe segmentul meciului (21:30-23:41). În schimb, rivalele Kanal D şi Antena 1 nu au reuşit să atingă nici măcar 1 milion de urmăritori.

Cifrele au fost mari şi pe celelalte segmente. Pro TV a depăşit 1 milion de urmăritori la oraşe, iar pe comercial a avut un market share impresionant - 40,7. Diferenţa a fost foarte mare faţă de restul competitorilor.

În seara meciului Islanda-România, Kanal D miza pe al doilea episod din noul serial turcesc „Nemilosul Istanbul”, în timp ce Antena 1 avea un film de animaţie - „Rio”, dar şi o reluare din Chefi la Cuţite (de la 22:15).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele meciului Islanda-România (2-1), difuzat joi, 8 octombrie, în intervalul 21:30-23:40:

Naţional. Românii au susţinut naţionala din faţa televizoarelor. Aproximativ 2.383.000 de telespectatori au urmărit, în medie, înfrângerea tricolorilor de pe Pro TV. Sunt cele mai bune cifre din această toamnă pentru postul din Pache Protopopescu.

Kanal D a reuşit să depăşească Antena 1 şi s-a clasat pe doi, dar la mare distanţă. Pe postul Dogan se uitau 924.000 de privitori, în timp ce la Antena 1 erau 647.000 de urmăritori. În top urmează Antena 3 şi România TV.

Urban. Cifrele sunt foarte bune şi la oraşe. Peste 1,3 milioane de oameni s-au uitat pe Pro TV la meciul naţionalei României. Market share-ul este impresionant: 33,4.

La mare distanţă se află Kanal D pe locul doi, cu 497.000 de privitori. Podiumul îl completează tot Antena 1, cu 339.000 de urmăritori, în medie.

Comercial. Tinerii au ales şi ei meciul Islanda-România. Partida echipei lui Rădoi a fost urmărită, în medie, de 591.000 de telespectatori tineri. Şi aici a Pro-ul a atins un market share impresionat: 40,7.

Antena 1 îşi recuperează poziţia secundă şi are 175.000 de privitori tineri, în timp ce Kanal D coboară pe locul trei, cu 133.000 urmăritori tineri. În top urmează Naţional TV şi Antena 3.

Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.383.000 13.6 33.2
2 Kanal D 924.000 5.3 12.9
3 Antena 1 647.000 3.7 9
4 Antena 3 383.000 2.2 5.3
5 Romania TV 327.000 1.9 4.6
6 Prima TV 202.000 1.1 2.8
7 National TV 189.000 1.1 2.6
8 Antena Stars 135.000 0.8 1.9
9 Digi 24 112.000 0.6 1.6
10 TVR 2 97.000 0.6 1.4
11 Pro 2 93.000 0.5 1.3
12 Happy Channel 87.000 0.5 1.2
13 TVR 1 85.000 0.5 1.2
14 Realitatea Plus 81.000 0.5 1.1
15 B1TV 73.000 0.4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.333.000 14 33.4
2 Kanal D 497.000 5.2 12.5
3 Antena 1 339.000 3.6 8.5
4 Antena 3 262.000 2.7 6.6
5 Romania TV 163.000 1.7 4.1
6 Prima TV 114.000 1.2 2.9
7 National TV 104.000 1.1 2.6
8 Digi 24 90.000 0.9 2.3
9 Realitatea Plus 50.000 0.5 1.2
10 Diva 45.000 0.5 1.1
11 B1TV 45.000 0.5 1.1
12 Happy Channel 43.000 0.5 1.1
13 Pro 2 42.000 0.4 1.1
14 AXN 40.000 0.4 1
15 TVR 1 39.000 0.4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 octombrie, pe intervalul meciului Islanda-România (21.30-23.40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 591.000 14.1 40.7
2 Antena 1 175.000 4.2 12.1
3 Kanal D 133.000 3.2 9.2
4 National TV 42.000 1 2.9
5 Antena 3 33.000 0.8 2.3
6 Digi 24 30.000 0.7 2.1
7 Prima TV 29.000 0.7 2
8 Comedy Central 24.000 0.6 1.7
9 Diva 20.000 0.5 1.4
10 Romania TV 17.000 0.4 1.2
11 History 17.000 0.4 1.2
12 TNT 16.000 0.4 1.1
13 DigiSport 1 15.000 0.4 1
14 Boomerang 13.000 0.3 0.9
15 Pro 2 13.000 0.3 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postacii antenisti Mile mile Mihai si Razvan R Putina luati de ambulanta. De aia nu pot comentai , vai vai vai , plang antenistii de ciuda cu asa umilinta!
  • Pro TV peste Chefii lui mile Mile R si Mihai (postacii antenisti 100%) , peste Factorati , peste Cunoscutii de nicaieri , peste Umor de 2 banuti , vai vai vai
  • Ratusca, zi mersi ca au fost date si acestea ,ca le da doar cand antena e pe 1 sa nu-i supere pe ce-i de la antenuta ,
  • Umilinta maxima pe postacii antenisti Mile mile , Razvan R si Mihai. Plang de suparare postacii , ha ha ha , le e frica sa comenteze.
    Pro peste Chefii lui mile , vai vai vai
  • Adică TVR nu are niciun post în primele 15 din țara asta pe comercial??? 15??? Ce rușine pe bani publicitară! Dacă mă pune cineva să spun repede 15 posturi nici nu stiu.
  • Nu e o mare tragedie...numai fraierii se uita la echipa asta de clowni,coborati din NOUA ZEELANDA,de atatea tatuaje pe ei,mai degraba fac HAKA,decat sa joace fotbal.M-am delectat cu LINIA MARITIMA ONEDIN..o revedre dupa 45 de ani.

Trimite un comentariu

sus