Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul României pune Pro TV pe primul loc. Detașat. Ferma cu Mihaela Rădulescu, învinsă de Chefi la Cuțite

 
AUDIENȚE. Meciul României pune Pro TV pe primul loc. Detașat. Ferma cu Mihaela Rădulescu, învinsă de Chefi la Cuțite
Foto: ProSport

Audiențe. Meciurile României continuă să pună Pro TV pe primul loc pe toate segmentele. Și nu oricum, ci detașat. Aseară, de la 21.45, cei mai mulți români se uitau la meciul în care România a pierdut cu Austria.

Publicitate

Înainte de meci însă, la ce s-au uitat? 

Pro TV a mai avut în grilă aseară, chiar înainte de partida de fotbal, emisiunea Ferma, cu Mihaela Rădulescu. Producția a fost sub Chefi la Cuțite de pe Antena 1, iar pe urban chiar s-a regăsit pe locul al treilea, sub Kanal D.

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost pe primul loc în audiențe cu meciul România-Austria (0-1) pe intervalul 21:45-23:40. Puțin peste 1,8 milioane de români urmăreau a treia înfrângere la rând a naționalei antrenate de Mirel Rădoi.

Antena 1 și Kanal D erau mult în spate cu ceea ce aveau pe acel interval. Postul Intact miza pe ultima oră din Chefi la Cuțite (21:45-22:45) și serialul Sacrificiul (22:45-23:45), în timp ce Kanal D avea un episod din „Nemilosul Istanbul” (20:00-23:00) și producția „Bravo, ai stil!” de la 23:00.

Alta a fost situație pentru Pro TV cât a rulat episodul nou din Ferma. Producția prezentată de Mihaela Rădulescu a fost pe doi pe național și comercial, iar pe urban a coborât chiar pe locul trei. Chefii de pe Antenă au stat pe primul loc, cu puțin peste 1,4 milioane de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

România, o nouă înfrângere pe teren, Pro TV încă un succes în audiențe

Național. În ciuda înfrângerilor din Islanda și Norvegia, naționala României continuă să fie susținută din fața micilor ecrane. Asta se vede în audiențe. Pro TV a înregistrat 1.812.000 de telespectatori, în medie, cu duelul tricolorilor de aseară.

Antena 1, cu Chefii și cu Sacrificiul, a rămas pe locul doi, dar la o diferență considerabilă. Aproximativ 1.133.000 de urmăritori se uitau pe postul Intact. Podiumul este completat de Kanal D, cu 917.000 de privitori.

Urban. Situația la orașe a stat la fel ca pe național. Pro TV a condus detașat topul și a avut, în medie, 989.000 de privitori. Antena 1 a rămas pe locul secund, cu 595.000 de urmăritori.

Kanal D a urcat bine pe acest segment și s-a apropiat de Antena 1 în audiențe. Pe postul Dogan se uitau pe intervalul meciului 511.000 de privitori, în medie.

Comercial. Tinerii au susținut și ei naționala lui Rădoi. Față de celelalte două intervale, diferența față de Antena 1 s-a mai micșorat puțin. Pe Pro se uitau 418.000 de telespectatori tineri, pe Antena 1 erau 270.000.

Podiumul este completat tot de Kanal D, cu 151.000 de privitori tineri. Între primele cinci mai sunt Antena 3 și Național TV.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.812.000 10.3 27.2
2 Antena 1 1.133.000 6.4 17
3 Kanal D 917.000 5.2 13.8
4 Antena 3 357.000 2 5.4
5 Romania TV 280.000 1.6 4.2
6 Prima TV 166.000 0.9 2.5
7 National TV 165.000 0.9 2.5
8 Digi 24 111.000 0.6 1.7
9 Pro Cinema 94.000 0.5 1.4
10 Happy Channel 90.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 989.000 10.4 26.8
2 Antena 1 595.000 6.2 16.1
3 Kanal D 511.000 5.4 13.8
4 Antena 3 226.000 2.4 6.1
5 Romania TV 148.000 1.5 4
6 Prima TV 87.000 0.9 2.3
7 National TV 79.000 0.8 2.1
8 Digi 24 70.000 0.7 1.9
9 AXN 65.000 0.7 1.8
10 TVR 2 64.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 418.000 10 32
2 Antena 1 270.000 6.4 20.7
3 Kanal D 151.000 3.6 11.6
4 Antena 3 34.000 0.8 2.6
5 National TV 28.000 0.7 2.1
6 TVR 2 25.000 0.6 1.9
7 AXN 20.000 0.5 1.5
8 Prima TV 18.000 0.4 1.3
9 Pro Cinema 18.000 0.4 1.4
10 Romania TV 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma, doar pe trei pe urban. Chefii au condus topul până la startul meciului

Național. Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 până să înceapă meciul. Postul din Pache Protopopescu avea un episod din Ferma, iar pe postul Intact rula Chefi la Cuțite. Producția Antenei a stat pe primul loc, după ce a înregistrat o audiență de 1.450.000 de privitori.

Pe locul doi a fost Pro, cu 1.220.000 de telespectatori, în medie. Cifre bune și pentru Kanal D, care avea 1.152.000 de privitori.

Urban. La orașe s-a schimbat ușor clasamentul. Ferma scade și mai mult pe acest interval. S-a regăsit pe locul al treilea, cu 532.000 de privitori.

Antena 1 a condus și acest top, cu 758.000 de urmăritori. Între cele două s-a clasat Kanal D, cu 602.000 de telespectatori. Postul Dogan are cifre excelente pe acest segment.

Comercial. Tinerii au ales să se uite tot la producția culinară de pe Antenă. Pe intervalul cu Ferma se uitau la Chefi la Cuțite 316.000 de privitori tineri.

Pe Pro TV erau 286.000 de urmăritori tineri, iar pe Kanal D 148.000. Prima TV s-a regăsit pe locul al patrulea, cu 51.000 de urmăritori tineri. Postul deținut de Adrian Tomșa (patronul Clever) avea emisiunea „Cronica Cârcotașilor”, de la 20 la 22. 

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.450.000 8.2 17.4
2 Pro TV 1.220.000 6.9 14.6
3 Kanal D 1.152.000 6.5 13.8
4 Romania TV 496.000 2.8 5.9
5 Antena 3 466.000 2.6 5.6
6 National TV 387.000 2.2 4.6
7 Prima TV 230.000 1.3 2.8
8 TVR 1 229.000 1.3 2.7
9 Pro Cinema 222.000 1.3 2.7
10 Digi 24 170.000 1 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 768.000 8.1 18.2
2 Kanal D 602.000 6.3 14.3
3 Pro TV 532.000 5.6 12.6
4 Antena 3 259.000 2.7 6.1
5 Romania TV 245.000 2.6 5.8
6 National TV 170.000 1.8 4
7 Digi 24 127.000 1.3 3
8 Prima TV 115.000 1.2 2.7
9 TVR 1 98.000 1 2.3
10 TVR 2 79.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 316.000 7.5 23.1
2 Pro TV 286.000 6.8 20.9
3 Kanal D 148.000 3.5 10.8
4 Prima TV 51.000 1.2 3.7
5 Digi 24 46.000 1.1 3.4
6 National TV 35.000 0.8 2.5
7 Pro Cinema 33.000 0.8 2.4
8 Antena 3 30.000 0.7 2.2
9 Nickelodeon 29.000 0.7 2.1
10 Romania TV 26.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • pro tv sa elimine *** gen fratii Stoica , Ana Lesko,Anda Adam ,Agustin Viziru si sa aduca oameni simpli care vor sa munceasca si sa faca ceva in emisiune
  • Plang postacii cap seci mile Mile Mihai si Razvan R (acum Specialistu).
    Aseara Pro cu Fierbinti (11.2) plus Ferma (6.9) a avut media de 9.05 rating comercial. Iar Antenuta doar 4,2 rating. Deci Pro a avut dublu. Ha ha ha ha umilinta maxima!
  • @Sabina esti fix ca Geanina din Las prajiti ,esti prajita rau, pe cine intereseaza ce ai scris tu acolo? Esti prajita!

    Ce visezi Aberantule? Toata lumea de aici pe site stie ca tu esti Razvanel Razvan R Putina. A disparut R si a aparut Specialistu
    Pro a sters pe jos cu Antenuta ta aseara, vai va vai
  • Pupa postul ca te da afara

    Tu vorbesti postacule care apari pe aici sa lauzi Antenuta cand o duce bine. Cand e dezastru , esti ascuns. Ca saptamana trecuta cand Pro lider 5 zile din 7.
  • Normal ca nu vor da audientele de aseara va supara clanul voiculescu , Las Fierbinti a avut pe comercial 11,2 reting si 34,2 share dublu fata de locul 2
  • Milioane de telespectatori urmăresc Las Fierbinți. De la debut, sezonul 17 a fost urmărit, în medie, de peste 1.9 milioane de români la nivel național. În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, cele 13 episoade noi, difuzate în această toamnă, au înregistrat o medie de 9.1 puncte de rating și 28.6% share.

Trimite un comentariu