Skip to main content

AUDIENȚE. În sfârșit! X Factor a bătut Pro TV pe interval pe toate targeturile. Dar pe intersecția cu Masked Singer?

 
AUDIENȚE. În sfârșit! X Factor a bătut Pro TV pe interval pe toate targeturile. Dar pe intersecția cu Masked Singer?

Audiențe. X Factor, show-ul muzical de pe Antena 1, a reușit într-un final să depășească Pro TV pe propriul interval (20:30-23:00). S-a întâmplat în a patra ediție, când a fost lider detașat la nivel național și la orașe, dar a câștigat și publicul comercial, o premieră în acest sezon (și nu numai). La X Factor se uitau aseară, în fiecare minut, puțin peste 1,2 milioane de telespectatori.

Publicitate

Ce s-a întâmplat pe intersecția cu Masked Singer?

Talent show-ul cu Bănică, Delia, Loredana și Ristei a fost cel mai urmărit în toată țara și la orașe pe intersecția cu Masked Singer (20:30-22:30), dar a pierdut "la mustață" pe segmentul comercial, la fel cum s-a întâmplat și săptămâna trecută. Doar câteva mii de tineri a avut în plus Masked Singer.

Pe intersecția cu cele două show-uri Kanal D a propus un nou episod din serialul „Prețul Fericirii”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

Antena 1 a avut factorul X în audiențe. A depășit, într-un final, Pro TV-ul

Național. X Factor a fost cel mai urmărit show pe propriul interval de două ore și jumătate. A strâns 1.224.000 de telespectatori, cu peste 200.000 în plus față de Pro TV. Pe postul din Pache Protopopescu erau 1.040.000 de privitori.

Kanal D s-a apropiat de locul doi și a avut o audiență de 954.000 de urmăritori, în medie. România TV și Antena 3 au completat clasamentul.

Urban. Și la orașe a câștigat X Factor. Emisiunea prezentată de Răzvan și Dani a avut o audiență de 638.000 de telespectatori, față de 517.000 câți erau în același timp pe Pro TV.

Practic, Pro TV a fost la egalitate cu Kanal D, care avea 515.000 de privitori. Săptămâna trecută, spre exemplu, postul Dogan depășise Pro TV-ul după terminarea Masked Singer.

Comercial. Tinerii au pus X Factor pe primul loc abia la a patra ediție. Pe Antena 1 s-au uitat, în medie, 268.000 de telespectatori tineri. În același timp se uitau pe Pro TV 257.000 de privitori tineri.

Kanal D vine și aici pe poziția a treia, dar la mare diferență, cu 124.000 de urmăritori tineri. În top urmează Digi Sport 1, cu 55.000 de privitori tineri. Postul RCS-RDS a transmis în intervalul 21:00-22:50 meciul de fotbal Universitatea Craiova-Poli Iași.

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.224.000 7 16.5
2 Pro TV 1.040.000 5.9 14
3 Kanal D 954.000 5.4 12.9
4 Romania TV 470.000 2.7 6.3
5 Antena 3 337.000 1.9 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 638.000 6.7 16.8
2 Pro TV 517.000 5.4 13.6
3 Kanal D 515.000 5.4 13.6
4 Romania TV 222.000 2.3 5.9
5 Antena 3 193.000 2 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 268.000 6.4 21
2 Pro TV 257.000 6.1 20.1
3 Kanal D 124.000 3 9.7
4 DigiSport 1 55.000 1.3 4.3
5 Digi 24 38.000 0.9 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. X Factor, ediția a 4-a în imagini

X Factor, mai urmărit decât Masked Singer în țară și la orașe. Aproape egalitate pe comercial

Național. Pe intersecția cu Masked Singer, X Factor a rămas cel mai vizionat show în toată țara. Pe Antena 1 se uitau 1.238.000 de telespectatori, față de 1.134.000 câți erau pe Pro TV. De notat că postul din Pache Protopopescu a avut o audiență mai bună cât timp era Masked Singer difuzat, față de tot intervalul X Factor.

Kanal D își menține locul trei cu 977.000 de privitori. A pus o distanță considerabilă față de România TV și Antena 3, cele mai urmăritori posturi de știri.

Urban. La orașe situația a stat la fel. Antena 1 s-a clasat prima cu X Factor și a avut o audiență de 641.000 de telespectatori, în medie. Urmează Pro TV cu 567.000 de privitori.

Interesant este că și pe acest interval a mai crescut Kanal D, ajungând aproape de Pro TV. Postul Dogan a înregistrat o audiență de 526.000 de urmăritori.

Comercial. Pe publicul tânăr a fost aproape egalitate. Un foarte mic avantaj a ajut Pro TV. La Masked Singer se uitau 276.000 de tineri între 18 și 49 de ani, la X Factor se uitau 267.000.

Kanal D a încheiat pe locul trei cu 127.000, iar Prima TV a completat locul 4 - 41.000 de urmăritori tineri. Postul deținut de Clever a difuzat un film românesc de la 20:00 - „Asfalt Tango”. 

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecție Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.238.000 7 16
2 Pro TV 1.134.000 6.5 14.7
3 Kanal D 977.000 5.6 12.6
4 Romania TV 492.000 2.8 6.4
5 Antena 3 357.000 2 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecție Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 641.000 6.7 16.3
2 Pro TV 567.000 5.9 14.4
3 Kanal D 526.000 5.5 13.4
4 Romania TV 235.000 2.5 6
5 Antena 3 204.000 2.1 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecție Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 276.000 6.6 21.1
2 Antena 1 267.000 6.4 20.4
3 Kanal D 127.000 3 9.7
4 Prima TV 41.000 1 3.2
5 Digi 24 40.000 1 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Masked Singer, ediția a 4-a în imagini:

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Asa de slab postaci, vlad tot sub , visuri la fel , toate expirate sant sătui oamenii de ele

    Asa de slab Antenuta , vlad peste sacrificiul , peste factorati , peste raman cu tine , peste accesati , toate expirate sant sătui oamenii de ele
  • Visuri la cheie zici , a fost inainte ceva

    Pai Visuri la cheie a fost peste Chefii tai , peste Factoratii tai , peste Cunoscutii de nicaieri , hi hi hi
  • ma bucur ca ați sters comentariile fara noima

    Ha ha ha , si tu postacule de la numele Razvan ai trecut la R , vai de viata ta
  • Audientele de aseara? Te cunosc de undeva lider de audienta pe toate targeturile ,Antena 1 lider de audienta în prime time dar si în whole day pe national si urban

    Pai normal. Antenuta cu pensionarii, Pro cu tinerii.
  • Postaci disperați ca le scade postul

    Postaci disperați ca Mile mile. Antenuta o duce bine aparem sa comentam. O duce slab de tot, suntem ascunsi in barlog.
  • fosrte slab , in alta tara rupe , sub chefi 9 rating , cam ca iumor atat

    Foarte slab Chefii , in alta tara rupe , sub un meci de fotbal , sub fierbinteni , sub Visuri la cheie
  • X factor a sters pe jos cu mascații voștri ,ma bucur ca ați sters comentariile fara noima

    Pro a sters pe jos cu Antenuta voastra , lider luna de luna , saptamana de saptamana!
  • imi place ca sunt disperati postacii, mareane de cand iti plac tie certuri de anonimi de la ferma , esti obligat sa te uiti la ele sau ce , ca t esti educat la oxford

    Vorbeste postacul antenist de ferma ? Dar tie de ce iti plac certurile de la Chefii? Cand se cearta bucatarii intre ei? Sau certurile de la Accesati cu Vulpita si Stegarul.
    Imi place ca sunt disperati postacii , acum nu ii mai intereseaza pensionarii , ha ha ha , Pro cu tinerii , Antenuta cu batranii
  • Audientele de aseara? Te cunosc de undeva lider de audienta pe toate targeturile ,Antena 1 lider de audienta în prime time dar si în whole day pe national si urban
  • Postacul este cineva plătit de o anume organizaţie (de obicei, un partid politic) să scrie cât mai multe comentarii în favoarea “angajatorului” său pe cât mai multe site-uri de ştiri sau bloguri. Fiindcă le e foarte greu să gândească pe cont propriu, postacii primesc o listă cu mesaje gata fabricate, singura lor menire fiind să inventeze nişte nume şi nişte adrese de email. Cum îi descoperi pe postaci? Nimic mai simplu. Copiezi un mesaj despre care tu bănuieşti că e scris de un postac şi dai un o căutare pe Google. Vei avea adesea supriza de a da peste exact acelaşi mesaj pe foarte multe site-uri. Ba chiar acelaşi mesaj scris de mai multe ori în comentariile unui singur articol”.

Trimite un comentariu