Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii aseară? Las Fierbinţi, urmărit de peste două milioane de oameni. Au fost mulţi şi pe Antena 1, la Chefi la cuţite

 
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii aseară? Las Fierbinţi, urmărit de peste două milioane de oameni. Au fost mulţi şi pe Antena 1, la Chefi la cuţite

AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit seara de marţi. Ambele posturi au făcut audienţe bune. Pe de-o parte Antena 1 a fost lider cu Chefi la cuţite, iar Pro TV a dat cel mai urmărit program: Las Fierbinţi.

Publicitate

Cu o ediţie care s-a dus până la miezul nopţii, Antena 1 a fost pe primul loc în audienţe pe tot intervalul (20:25-23:50), unde s-a intersectat cu trei producţii Pro TV: Las Fierbinţi, Ferma şi Ştirile de Noapte.

Las Fierbinţi a bătut clar cooking show-ul (20:30-21:30), în acesta din urmă a trecut pe primul loc după ce s-a terminat serialul de comedie.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Chefi la Cuţite:

Naţional. Peste 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Chefi la Cuţite. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a pus Antena 1 pe primul loc în audienţă. De notat că ediţia de aseară s-a terminat la miezul nopţii.

Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, care a avut Nemilosul Instanbul şi 40 de întrebări cu Denise Rifai. Aproximativ 1,23 milioane de privitori a strâns postul Dogan.

Locul trei i-a aparţinut Pro TV-ului, care a fost foarte aproape de Kanal D pe intervalul Chefi la cuţite: 1,22 milioane de telespectatori a numărat.

Urban. În mediul urban situaţia a fost asemănătoare. Chefi la cuţite a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, cu o medie de 887.000 de privitori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul secund, pe interval, de unde a adunat o medie de 619.000 de urmăritori.

Podiumul a fost completat de Pro TV, care a înregistrat pe interval aproape 600.000 de persoane pe minut.

Comercial. Tinerii au mai echilibrat balanţa. Lider a rămas tot Antena 1, cu Chefi la cuţite.

Emisiunea cu Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu a fost urmărită de 450.000 de tineri, în fiecare minut.

Pro TV a urcat pe locul secund, dar cu cifre mult mai mici. Aproximativ 300.000 de privitori a adunat postul din Pache Protopopescu pe intervalul Chefi la cuţite.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.631.000 9.3 21.8
2 Kanal D 1.231.000 7 16.5
3 Pro TV 1.223.000 7 16.3
4 Romania TV 446.000 2.5 6
5 Antena 3 306.000 1.7 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 887.000 9.3 22.1
2 Kanal D 619.000 6.5 15.4
3 Pro TV 598.000 6.3 14.9
4 Romania TV 276.000 2.9 6.9
5 Antena 3 177.000 1.9 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 449.000 10.7 29.5
2 Pro TV 297.000 7.1 19.5
3 Kanal D 217.000 5.2 14.3
4 Romania TV 59.000 1.4 3.9
5 Digi 24 41.000 1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Las Fierbinţi a adunat peste două milioane de români la TV

Naţional. Deşi a fost mult mai scurt decât Chefi la cuţite, programul serii a fost Las Fierbinţi. Serialul de comedie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe (timp de o oră) şi a adunat peste 2,1 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor.

Locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval. A adunat o medie de 1,5 milioane de privitori pe minut.

Kanal D a completat podiumul cu cifre bune. Pe interval a avut serialul Nemilosul Istanbul şi cifre bune: peste 1,4 milioane de telespectatori.

Urban. Serialul de comedie a prins şi la oraşe. Pro TV a fost lider, cu o audienţă medie de peste un milion de români.

Antena 1 a fost şi aici pe locul doi, de unde a înregistrat o medie de 818.000 de persoane. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproximativ 700.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare şi la Las Fierbinţi, dar şi la Chefi la cuţite. Pro TV a fost lider şi înregistrat, cu Las Fierbinţi, o audienţă medie de 475.000 de privitori.

Antena 1 a ocupat locul secund, pe interval, unde a scos audienţe de 420.000 de telespectatori pe minut.

Locul trei a aparţinut postului Kanal D, care a reuşit să urce puţin faţă de alte seri. A adunat o medie de 235.000 de urmăritori.

Digi24 şi România TV au fost cele mai urmărite posturi de ştiri pe segmentul tânăr, pe intervalul 20:30-21:30.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.112.000 12 23.8
2 Antena 1 1.580.000 9 17.8
3 Kanal D 1.439.000 8.2 16.2
4 Romania TV 462.000 2.6 5.2
5 Prima TV 303.000 1.7 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.062.000 11.1 23.1
2 Antena 1 818.000 8.6 17.8
3 Kanal D 707.000 7.4 15.3
4 Romania TV 286.000 3 6.2
5 Antena 3 151.000 1.6 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 475.000 11.3 28.4
2 Antena 1 419.000 10 25
3 Kanal D 235.000 5.6 14
4 Digi 24 56.000 1.3 3.3
5 Romania TV 54.000 1.3 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Asa de scump fierbintenii la egalitate

    Mai scump sunt Chefii tai cap de guma. Dar de Cunoscutii Nimanui nu zici nimic, sau de Factoratii ? Asa de scump emisiunile si sub filme vechi de 1000 de ani ? Plange Mile !
  • Roxana Hulpe va prezenta Stirile PRO TV de dimineata, în fiecare duminica, alaturi de Cosmin Stan din 15 noiembrie .Ma bucur ca ramane la Pro
  • Chefii au sters pe jos cu Pto tv -ul aseara în Prime time dar si în whole day

    Iar aberezi cap sec ? Intra pe thematic cap de guma. Ce scrie pe toata ziua pe comercial pe data de 10 noiembrie, ieri ? Pro lider cu 20.9% share comercial, pe 2 Antenuta ta cu 20.5%.
  • Chefii au sters pe jos cu Pto tv -ul aseara în Prime time dar si în whole day

    Iar in ultimele zile Pro a sters pe jos cu Antenuta ta, asta nu zici ? Chiar si luni seara pe toata ziua pe comercial. Plange Aberantul Razvan !

    Joi pe toata ziua Pro a avut 24% share si Antenuta doar 14.3% pe comercial.
    Vineri pe toata ziua Pro a avut 23.7% share si Antenuta doar 16.8% pe comercial.
    Sambata pe toata ziua Pro a avut 21.8% share si Antenuta doar 16.7% pe comercial.
    Duminica pe toata ziua Pro a avut 21.9% share si Antenuta doar 15.1% pe comercial.
    Luni, Pro pe toata ziua a fost lider cu 23.8% share si Antenuta doar 20.4% pe comercial.
  • mare diferenta de 3 puncte la comercial doru unde esti

    Dar tu unde ai fost aici, cand Pro a avut 14 rating iar Antenuta 4 ? Cu Pro de 3 ori peste ? Ai fost bagat in barlog cap de guma ? Ai hibernat ?
    https://www.paginademedia.ro/2020/10/audiente-meci-islanda-romania-pro-tv/
  • Prima pe 5 pe intervalul fierbintenilor, interesant, si turcaletii vad ca mai cresc pe comercial...

    Si Fierbintenii cresc, a ajuns la 11 puncte rating, peste Chefii tai. Plangi !
  • De ce sunteti supărați

    Dar tu de ce esti suparat ? Pe audientele de saptamana trecuta de joi, vineri, sambata, duminica de ce nu comentezi ? Ca esti suparat ? Plange Mile !
  • Multi pensionari la postaci , chefii raman lideri de necontestat pana la miezul nopții, ca și ieri , ha ha ha ha ha ha ha ha

    Umilinta pe postacul Mile, Fierbintenii a sters pe jos cu Chefii tai.
    Dar de pensionarii Antenutei de la Factorati, de la Sacrificiul, de la Cunoscutii Nimanui nu zici nimic ? Te faci ca nu ii vezi ?
    Si e bine ca Chefii au mai scazut fata de luni. Plange Mile !
  • Chefii au sters pe jos cu Pto tv -ul aseara în Prime time dar si în whole day
  • Prima pe 5 pe intervalul fierbintenilor, interesant, si turcaletii vad ca mai cresc pe comercial...

Trimite un comentariu

sus