Skip to main content

AUDIENŢE. Fără surprize în ziua de marţi. Las Fierbinţi, fără rival pe interval. Ferma a pierdut în faţa Chefi la Cuţite

 
AUDIENŢE. Fără surprize în ziua de marţi. Las Fierbinţi, fără rival pe interval. Ferma a pierdut în faţa Chefi la Cuţite

Audienţe. O nouă seară de marţi şi un nou "duel în trei". Pro TV a mers pe reţeta clasică cu Las Fierbinţi şi Ferma, în timp ce Antena 1 avea un nou episod din Chefi la Cuţite. Cele două posturi şi-au împărţit victoriile pe cele două intervale.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Serialul de comedie Las Fierbinţi nu a avut rival pe naţional şi urban, dar a câştigat la limită pe comercial. Producţia cu Celentano, Bobiţă şi Firicel a fost urmărită în toată ţara de peste 2,1 milioane de telespectatori.

Antena 1 s-a clasat pe trei, chiar şi sub serialul Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, pe intervalul Las Fierbinţi de pe naţional. Însă a recuperat din public pe comercial, unde bătălia a fost strânsă.

Pe intervalul Ferma s-au schimbat lucrurile pentru Pro TV, care a coborât pe poziţia a treia pe două intervale. Chefii au câştigat categoric pe cele trei intervale în momentul în care s-a încheiat serialul de comedie de pe Pro.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Las Fierbinţi, un nou episod, o nouă victorie. Chefii, pe trei pe naţional

Naţional. Serile de marţi aduc, de obicei, un succes pentru Las Fierbinţi. Aşa s-a întâmplat şi aseară, atunci când producţia de comedie a Pro TV-ului a adunat în faţa televizoarelor 2.179.000 de români.

Kanal D a reuşit să îi sufle locul secund Antenei 1. La serialul Nemilosul Instabul se uitau 1.631.000 de privitori, iar pe Chefi la Cuţite erau 1.497.000 de urmăritori.

Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe, Pro TV câştigând fără probleme şi acest segment. Pe postul din Pache Protopopescu priveau episodul din Las Fierbinţi 944.000 de români.

Antena 1 şi-a recuperat din public şi a trecut pe poziţia secundă, cu 850.000 de privitori. Kanal D coboară pe poziţia a treia - 759.000 de urmăritori.

Comercial. Luptă strânsă în rândul tinerilor pentru cele două show-uri de la Pro TV, respectiv Antena 1. Dacă Las Fierbinţi câştiga în săptămânile anterioare cu o diferenţă mare pe acest segment, acum lupta a fost una foarte strânsă. Pro TV a ieşit „la mustaţă” pe prima poziţie - 421.000 de privitori tineri.

Chefi la Cuţite s-a clasat pe poziţia secundă, dar la mică distanţă - 417.000 de urmăritori tineri. Podiumul l-a completat Kanal D, cu 195.000 de privitori tineri.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.179.000 12.4 24.5
2 Kanal D 1.631.000 9.3 18.3
3 Antena 1 1.497.000 8.5 16.8
4 Romania TV 400.000 2.3 4.5
5 Antena 3 327.000 1.9 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 944.000 9.9 20.6
2 Antena 1 850.000 8.9 18.5
3 Kanal D 759.000 8 16.5
4 Romania TV 226.000 2.4 4.9
5 Antena 3 223.000 2.3 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 421.000 10 26
2 Antena 1 417.000 10 25.8
3 Kanal D 195.000 4.7 12.1
4 Digi 24 43.000 1 2.7
5 Romania TV 34.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma trimite Pro TV pe locul trei. Chefi la Cuţite, victorie pe toate segmentele

Naţional. Se termină Las Fierbinţi, iar Pro TV coboară două poziţii în clasament. Postul din Pache a pierdut masiv din public odată cu încheierea serialului, iar pe intervalul Ferma s-a regăsit pe poziţia a treia pe acest segment de public, cu 918.000 de telespectatori.

Liderul serii a trecut Chefi la Cuţite, cu 1.682.000 de privitori. Diferenţa a crescut şi faţă de Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, care avea 1.393.000 de urmăritori.

Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Antena 1 s-a menţinut pe prima poziţie cu cooking show-ul prezentat de Gina Pistol. 959.000 de telespectatori se uitau la un nou battle dintre chefii Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu.

Pro TV a rămas tot pe poziţia a treia, cu 424.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D şi-a menţinut locul secund - 685.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au ales episodul din Chefi la Cuţite, iar Antena 1 a fost pe primul loc detaşat, cu o cotă de share impresionantă (asemănătoare cu cea scoasă de Las Fierbinţi joia trecută) - 33%. Erau 500.000 de privitori tineri pe show-ul postului Intact.

Pro TV şi-a recăpătat poziţia secundă, cu 249.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a completat podiumul - 198.000 de telespectatori tineri.

De notat şi poziţia bună a celor de la Digi Sport 1, cu meciul din Liga Campionilor Dynamo Kiev-Barcelona. Aproximativ 35.000 de privitori tineri urmăreau meciul pe postul RCS-RDS.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.682.000 9.6 23.2
2 Kanal D 1.393.000 7.9 19.2
3 Pro TV 918.000 5.2 12.7
4 Antena 3 310.000 1.8 4.3
5 Romania TV 291.000 1.7 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 959.000 10.1 24.4
2 Kanal D 685.000 7.2 17.4
3 Pro TV 424.000 4.4 10.8
4 Antena 3 219.000 2.3 5.6
5 Romania TV 161.000 1.7 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 500.000 11.9 33.1
2 Pro TV 249.000 5.9 16.5
3 Kanal D 198.000 4.7 13.1
4 DigiSport 1 35.000 0.8 2.4
5 Comedy Central 34.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce sa mai zici la asa rating dezastru

    Dar de ratingul antenutei de joi vineri sambata duminica nu zici nimic? Dezastru nu?
  • De aia e preferat de pesedistii

    Cum e antenuta ta preferata de pesedisti. Ca si accesati sacrificul nu ai umor necunoscutii pacatosii factoratii
  • luni au au mai fost fierbintenii sau i-au scos , ca si atunci tot 11 rating era , chefi raman si in in februarie sigur foarte apreciati , niciunde in lume o asemenea emisiune nu face asa rating sa fie peste emisiuni scumpe

    Ce emisiune scumpa prostovane ? Cea mai scumpa ramane emisiunea ta. Ca nu vin bucatarii aia pentru 100 euro pe episod. Asa ca nu mai abera pe aici bolovane.
    Acum ai prins curaj ? In septembrie-octombrie unde erai ascuns ? Cand Chefii tai erau sub visuri? Acum ai prins curaj, nu ?
  • @Iuli, sâmbata ,Te cunosc de undeva a fost lider de audienta ,vineri si duminica cred ca au fost pe doi cu X factor si iumor iar luni Chefii iar audiente record ,si lideri detasati pe toate targeturile ,atat în prime time cat si la nivelul întregii zile

    Te cunosc de nicaieri lider doar la pensionari. Iar luni pro lider pe toata ziua pe comercial. Nu mai abera pe aici cap de guma.
  • umiliti si asanditi ca la dostoievski

    Si Antenuta ta umilita si asandita ca la dostoievski joi vineri sambata si duminica
    De aceea iti e frica sa comentezi si sa ceri audientele...
  • record de 500 000 la comercial doru plange

    si pro tv a avut record de 1 500 000 la comercial , mile plangea atunci era ascuns plangaciosul
    https://www.paginademedia.ro/2016/06/audiente-cati-romani-au-vazut-romania---franta-la-televizor
  • Ha ha ha ha ha ha ha fierbintenii cad

    Ha ha ha ha ha ha ha Factoratii cad , Accesatii cad , Cunoscutii cad , Sacrificii cad
  • Mariane ala de pe site-ul lor e intervalul Chefilor, 20:25-23:50, aici sunt puse pe intervalele la concurenta cu fierbintenii si ferma porno, Chefii lideri detasati ha ha ha

    Iar Fierbintenii au sters pe jos cu Chefii tai ha ha ha , Fierbintenii lider detasati ha ha ha
  • Daca pricep bine, cand e Las Fierbinti, nu exista decat de la locul 2 in jos. Gresesc?
  • asta nu pentru ca ..fierbintii ,, sint o superproductie ci pentru ca nimeni nu a facut o alta alternativa Toate sint proaste -pentru o populatie mediocra Nici macar nu te poti relaxa la asa ceva
  • luni au au mai fost fierbintenii sau i-au scos , ca si atunci tot 11 rating era , chefi raman si in in februarie sigur foarte apreciati , niciunde in lume o asemenea emisiune nu face asa rating sa fie peste emisiuni scumpe
  • @Iuli, sâmbata ,Te cunosc de undeva a fost lider de audienta ,vineri si duminica cred ca au fost pe doi cu X factor si iumor iar luni Chefii iar audiente record ,si lideri detasati pe toate targeturile ,atat în prime time cat si la nivelul întregii zile

Trimite un comentariu

sus