Skip to main content

AUDIENȚE. Fără surprize în ziua de marți. Las Fierbinți, fără rival pe interval. Ferma a pierdut în fața Chefi la Cuțite

 
AUDIENȚE. Fără surprize în ziua de marți. Las Fierbinți, fără rival pe interval. Ferma a pierdut în fața Chefi la Cuțite

Audiențe. O nouă seară de marți și un nou "duel în trei". Pro TV a mers pe rețeta clasică cu Las Fierbinți și Ferma, în timp ce Antena 1 avea un nou episod din Chefi la Cuțite. Cele două posturi și-au împărțit victoriile pe cele două intervale.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Serialul de comedie Las Fierbinți nu a avut rival pe național și urban, dar a câștigat la limită pe comercial. Producția cu Celentano, Bobiță și Firicel a fost urmărită în toată țara de peste 2,1 milioane de telespectatori.

Antena 1 s-a clasat pe trei, chiar și sub serialul Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, pe intervalul Las Fierbinți de pe național. Însă a recuperat din public pe comercial, unde bătălia a fost strânsă.

Pe intervalul Ferma s-au schimbat lucrurile pentru Pro TV, care a coborât pe poziția a treia pe două intervale. Chefii au câștigat categoric pe cele trei intervale în momentul în care s-a încheiat serialul de comedie de pe Pro.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

Las Fierbinți, un nou episod, o nouă victorie. Chefii, pe trei pe național

Național. Serile de marți aduc, de obicei, un succes pentru Las Fierbinți. Așa s-a întâmplat și aseară, atunci când producția de comedie a Pro TV-ului a adunat în fața televizoarelor 2.179.000 de români.

Kanal D a reușit să îi sufle locul secund Antenei 1. La serialul Nemilosul Instabul se uitau 1.631.000 de privitori, iar pe Chefi la Cuțite erau 1.497.000 de urmăritori.

Urban. Diferența s-a menținut și la orașe, Pro TV câștigând fără probleme și acest segment. Pe postul din Pache Protopopescu priveau episodul din Las Fierbinți 944.000 de români.

Antena 1 și-a recuperat din public și a trecut pe poziția secundă, cu 850.000 de privitori. Kanal D coboară pe poziția a treia - 759.000 de urmăritori.

Comercial. Luptă strânsă în rândul tinerilor pentru cele două show-uri de la Pro TV, respectiv Antena 1. Dacă Las Fierbinți câștiga în săptămânile anterioare cu o diferență mare pe acest segment, acum lupta a fost una foarte strânsă. Pro TV a ieșit „la mustață” pe prima poziție - 421.000 de privitori tineri.

Chefi la Cuțite s-a clasat pe poziția secundă, dar la mică distanță - 417.000 de urmăritori tineri. Podiumul l-a completat Kanal D, cu 195.000 de privitori tineri.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.179.000 12.4 24.5
2 Kanal D 1.631.000 9.3 18.3
3 Antena 1 1.497.000 8.5 16.8
4 Romania TV 400.000 2.3 4.5
5 Antena 3 327.000 1.9 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 944.000 9.9 20.6
2 Antena 1 850.000 8.9 18.5
3 Kanal D 759.000 8 16.5
4 Romania TV 226.000 2.4 4.9
5 Antena 3 223.000 2.3 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinți - Chefi la Cuțite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 421.000 10 26
2 Antena 1 417.000 10 25.8
3 Kanal D 195.000 4.7 12.1
4 Digi 24 43.000 1 2.7
5 Romania TV 34.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma trimite Pro TV pe locul trei. Chefi la Cuțite, victorie pe toate segmentele

Național. Se termină Las Fierbinți, iar Pro TV coboară două poziții în clasament. Postul din Pache a pierdut masiv din public odată cu încheierea serialului, iar pe intervalul Ferma s-a regăsit pe poziția a treia pe acest segment de public, cu 918.000 de telespectatori.

Liderul serii a trecut Chefi la Cuțite, cu 1.682.000 de privitori. Diferența a crescut și față de Nemilosul Istanbul de pe Kanal D, care avea 1.393.000 de urmăritori.

Urban. Aceeași poveste și la orașe. Antena 1 s-a menținut pe prima poziție cu cooking show-ul prezentat de Gina Pistol. 959.000 de telespectatori se uitau la un nou battle dintre chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu.

Pro TV a rămas tot pe poziția a treia, cu 424.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D și-a menținut locul secund - 685.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au ales episodul din Chefi la Cuțite, iar Antena 1 a fost pe primul loc detașat, cu o cotă de share impresionantă (asemănătoare cu cea scoasă de Las Fierbinți joia trecută) - 33%. Erau 500.000 de privitori tineri pe show-ul postului Intact.

Pro TV și-a recăpătat poziția secundă, cu 249.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a completat podiumul - 198.000 de telespectatori tineri.

De notat și poziția bună a celor de la Digi Sport 1, cu meciul din Liga Campionilor Dynamo Kiev-Barcelona. Aproximativ 35.000 de privitori tineri urmăreau meciul pe postul RCS-RDS.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.682.000 9.6 23.2
2 Kanal D 1.393.000 7.9 19.2
3 Pro TV 918.000 5.2 12.7
4 Antena 3 310.000 1.8 4.3
5 Romania TV 291.000 1.7 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 959.000 10.1 24.4
2 Kanal D 685.000 7.2 17.4
3 Pro TV 424.000 4.4 10.8
4 Antena 3 219.000 2.3 5.6
5 Romania TV 161.000 1.7 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 24 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuțite (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 500.000 11.9 33.1
2 Pro TV 249.000 5.9 16.5
3 Kanal D 198.000 4.7 13.1
4 DigiSport 1 35.000 0.8 2.4
5 Comedy Central 34.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce sa mai zici la asa rating dezastru

    Dar de ratingul antenutei de joi vineri sambata duminica nu zici nimic? Dezastru nu?
  • De aia e preferat de pesedistii

    Cum e antenuta ta preferata de pesedisti. Ca si accesati sacrificul nu ai umor necunoscutii pacatosii factoratii
  • luni au au mai fost fierbintenii sau i-au scos , ca si atunci tot 11 rating era , chefi raman si in in februarie sigur foarte apreciati , niciunde in lume o asemenea emisiune nu face asa rating sa fie peste emisiuni scumpe

    Ce emisiune scumpa prostovane ? Cea mai scumpa ramane emisiunea ta. Ca nu vin bucatarii aia pentru 100 euro pe episod. Asa ca nu mai abera pe aici bolovane.
    Acum ai prins curaj ? In septembrie-octombrie unde erai ascuns ? Cand Chefii tai erau sub visuri? Acum ai prins curaj, nu ?
  • @Iuli, sâmbata ,Te cunosc de undeva a fost lider de audienta ,vineri si duminica cred ca au fost pe doi cu X factor si iumor iar luni Chefii iar audiente record ,si lideri detasati pe toate targeturile ,atat în prime time cat si la nivelul întregii zile

    Te cunosc de nicaieri lider doar la pensionari. Iar luni pro lider pe toata ziua pe comercial. Nu mai abera pe aici cap de guma.
  • umiliti si asanditi ca la dostoievski

    Si Antenuta ta umilita si asandita ca la dostoievski joi vineri sambata si duminica
    De aceea iti e frica sa comentezi si sa ceri audientele...
  • record de 500 000 la comercial doru plange

    si pro tv a avut record de 1 500 000 la comercial , mile plangea atunci era ascuns plangaciosul
    https://www.paginademedia.ro/2016/06/audiente-cati-romani-au-vazut-romania---franta-la-televizor
  • Mariane ala de pe site-ul lor e intervalul Chefilor, 20:25-23:50, aici sunt puse pe intervalele la concurenta cu fierbintenii si ferma porno, Chefii lideri detasati ha ha ha

    Iar Fierbintenii au sters pe jos cu Chefii tai ha ha ha , Fierbintenii lider detasati ha ha ha
  • asta nu pentru ca ..fierbintii ,, sint o superproductie ci pentru ca nimeni nu a facut o alta alternativa Toate sint proaste -pentru o populatie mediocra Nici macar nu te poti relaxa la asa ceva
  • luni au au mai fost fierbintenii sau i-au scos , ca si atunci tot 11 rating era , chefi raman si in in februarie sigur foarte apreciati , niciunde in lume o asemenea emisiune nu face asa rating sa fie peste emisiuni scumpe
  • @Iuli, sâmbata ,Te cunosc de undeva a fost lider de audienta ,vineri si duminica cred ca au fost pe doi cu X factor si iumor iar luni Chefii iar audiente record ,si lideri detasati pe toate targeturile ,atat în prime time cat si la nivelul întregii zile

Trimite un comentariu