Skip to main content

Televiziunea, cifre în scădere în SUA. Câţi americani s-au uitat la „Noaptea Alegerilor”?

 
Foto: yahoo.com
Foto: yahoo.com

Televiziunea pierde teren în favoarea online-ului. Cel puţin în America, acolo unde audienţa emisiunilor din „Noaptea Alegerilor” (Election Night) a scăzut vertiginos faţă de cea din 2016, notează publicaţia Variety.

Publicitate

Conform sursei citate, la alegerile din 2020 s-au uitat 56,9 milioane de americani. Sunt cifre în scădere cu 20% faţă de 2016. Acum patru ani erau în faţa televizoarelor nu mai puţin de 71,4 milioane de telespectatori din SUA.

Cea mai urmărită televiziune în Election Night a fost, de departe, Fox News, care a avut 13,6 milioane de privitori. A urmat CNN cu 9 milioane şi MSNBC cu 7,3 milioane. ABC a fost pe poziţia a patra - 7,3 milioane de telespectatori, urmată de NBC (6,1 milioane) şi CBC (4,3 milioane).

Ca o comparaţie, NBC a fost cea mai vizionată televiziune în urmă cu patru ani, cu 12,1 milioane de telespectatori, în timp ce Fox News a avut 11,5 milioane.

Anul acesta Fox News a condus pe segmentul de public cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani. A avut 4,9 milioane de privitori, depăşind CNN care înregistra o audienţă de 4,4 milioane de urmăritori.

Recordul de audienţă pentru televiziuni s-a înregistrat la alegerile electorale din 2008, atunci când 71,5 milioane de oameni urmăreau victoria istorică a lui Barack Obama.

Despre audienţa televiziunilor americane de alegeri a scris şi Dan Negru, pe Facebook:

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Este bine sa folosim corect informatia. Nu a scazut televiziunea in favoarea online-ului, ci Televiziunea liniara a scazut. Cum e si firesc. Populatia acceseaza acelasi continut tv, dar nu numai din fotoliul din living, ci oricand, oriunde si prin prin orice forma de conectare. In Europa de vest si in USA nu se mai vorbeste despre tv si online, ci despre continut video (Indiferent de cum este accesat)
  • Felicitari pentru abordarea acestei teme si redactarea acestui artcol.
  • Anul acesta Fox News a condus pe segmentul de public cu vârste cuprinse între 25 și 54 de ani.

    In Romania cand ? Noi am ramas tot la categoria 18-49...

Trimite un comentariu

sus