Skip to main content

Despre publicitatea românească. Cum sunt reclamele noi față de cele vechi? Aflăm de la publicitarii Liviu David și Florin Dumitrescu

 
Despre publicitatea românească. Cum sunt reclamele noi față de cele vechi? Aflăm de la publicitarii Liviu David și Florin Dumitrescu
Foto: Pexels

Care este diferența între reclamele de acum 20 de ani și cele din prezent? Mai sunt reclame de impact acum? Aflăm răspunsurile de la publicitarii Liviu David și Florin Dumitrescu, într-o conferință moderată de Petrișor Obae, jurnalist și fondator Paginademedia.ro.

Publicitate

Evenimentul are loc la Muzeul publicității și brandurilor românești din București. Principalele subiecte abordate sunt:

  • Publicitatea românească și creativitatea din ultimii 30 de ani, momente importante de revelație și de decădere.
  • Povestiri din agenții, primii clienți, primele brief-uri, prima profesionalizare.
  • Ce a diferențiat până la urmă o campanie memorabilă de una care a dus la schimbarea canalului TV.
  • Putem vorbi despre „momentul de aur” al advertisingului românesc? Care a fost, din perspectiva dumneavoastră, acest moment? Prin comparaţie, care a fost momentul cel mai dificil al industriei pe plan local?
  • Ce îi lipsește industriei creative publicitare din România, dar și ce are special și foarte diferit față de alte țări din lume.
  • Care este ritmul actual de dezvoltare a industriei din România în faţa provocărilor actuale legate de digitalizare, creşterea utilizării inteligenţei artificiale, industria 4.0 etc.?
  • Reclamele și campaniile publicitare din anii ’90, 2000 și 2000+, ce vindeau, ce își doreau clienții?
  • Întâmplările, emoţiile, spaimele de atunci care au conturat nu numai punctul de pornire al publicităţii româneşti, ci şi o Românie a acelor ani cu specificitatea lor.

Formatul este următorul: discuție liberă moderată prin întrebări și intervenții de aproximativ 10-15 minute din partea fiecărui invitat.

Pe lângă Liviu David, Director de creație și partener Next Advertising, și Florin Dumitrescu, publicitar, autor și antropolog, trebuia să mai vină și Claudiu Dobriță, Creative Director McCann PR, dar a intrat în contact cu o persoană pozitivă la Covid-19 și nu a mai putut fi prezent.  

VIDEO. Conferința publicitarilor, live pe Facebook:

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Trimite un comentariu