Skip to main content

AUDIENŢE. Premieră: Las Fierbinţi, depăşit de Chefi la cuţite pe două din trei targeturi. Inclusiv tinerii

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Surpriză în seara de marţi. Las Fierbinţi, serialul de comedie de pe Pro TV, a câştigat bătălia cu Chefi la Cuţite doar pe un interval: cel naţional. Las Fierbinţi au fost pe primul loc doar la nivelul întregii ţări, iar la oraşe şi pe publicul comercial au fost depăşiţi de bucătari.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Las Fierbinţi, producţia cu Bobiţă, Celentano şi Firicel, a dominat doar segmentul naţional, acolo unde puţin peste 2 milioane de telespectatori se uitau la Pro TV.

Chefi la Cuţite s-a clasat pe doi, dar i-a învins pe fierbinţeni pe urban şi comercial, lucru care nu s-a mai întâmplat în acest sezon de toamnă. În schimb, cooking show-ul Antenei a atins noi cifre record pentru acest sezon: 1.857.000 de privitori, în medie.

Pe tot intervalul Chei la cuţite (care s-a terminat aproape de miezul nopţii), Pro TV a coborât pe locul trei, sub Kanal D (care avea serial turcesc - „Nemilosul Istanbul”). Pro TV, în schimb, după ce s-a terminat Las Fierbinţi a programat un film: „10.000 î.Chr”, din 2008.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Las Fierbinţi, victorie doar pe naţional pe propriul interval

Naţional. Serialul de comedie Las Fierbinţi a rămas în topul preferinţelor telespectatorilor în toată ţara. Aproximativ 2.036.000 de români s-au uitat la episodul de aseară, pe Pro TV.

Antena 1, cu Chefi la Cuţite, a câştigat locul secund, la mică distanţă în faţa Kanal D: 1,67 milioane erau pe Chefi şi 1,61 pe serialul turcesc.

Urban. Clasament răsturnat la oraşe. Topul preferinţelor s-a schimbat, iar Chefi la Cuţite a depăşit Las Fierbinţi, dar diferenţa nu a fost însemnată. Cooking show-ul prezentat de Gina Pistol a avut 985.000 de privitori, iar producţia Pro TV-ului 926.000 de telespectatori.

Kanal D ocupă şi în acest top poziţia a treia cu filmul turcesc - 734.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales şi ei Chefi la Cuţite. De data asta diferenţa s-a mărit între Antena 1 şi Pro TV. La bucătarii Dumitrescu, Bontea şi Scărlătescu s-au uitat 514.000 de români.

Las Fierbinţi a poziţionat Pro TV pe locul secund, cu 404.00 de privitori, iar următoarea clasată a fost Kanal D - 209.000 de urmăritori. Topul patru este completat de DIVA, care avea filme de Crăciun.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.036.000 11.6 22.2
2 Antena 1 1.671.000 9.5 18.2
3 Kanal D 1.609.000 9.2 17.6
4 Romania TV 534.000 3 5.8
5 Antena 3 365.000 2.1 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 985.000 10.3 20.5
2 Pro TV 926.000 9.7 19.2
3 Kanal D 734.000 7.7 15.3
4 Romania TV 285.000 3 5.9
5 Antena 3 206.000 2.2 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 514.000 12.3 29.2
2 Pro TV 404.000 9.6 23
3 Kanal D 209.000 5 11.9
4 Diva 42.000 1 2.4
5 Digi 24 35.000 0.8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Chefii sunt şefi pe propriul interval

Naţional. Chefii nu au rival pe propriul interval (20:25-23:50). Bucătarii au înregistrat noi cifre record aseară, pesntru acest sezon: 1.857.000 de privitori.

În top a urmat Kanal D cu 1.379.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a căzut pe trei - 1.239.000 de urmăritori.

Urban. Povestea se repetă şi la oraşe. Chefii au depăşit 1 milion de telespectatori şi s-au instalat confortabil pe prima poziţie.

Kanal D şi-a menţinut locul secund - 626.000 de privitori, iar pe trei a rămas Pro TV - 537.000 de urmăritori.

Comercial. Diferenţa mare între Antena 1 şi celelalte posturi s-a menţinut şi pe segmentul tinerilor. 561.000 de români se uitau aseară la ultimul battle al sezonului 8 Chefi la Cuţite.

Pro TV şi-a recăpătat poziţia secundă, cu 253.000 de telespectatori, iar Kanal D avea 194.000 de privitori. Digi Sport 1 a prins locul patru cu meciuri din UEFA Champions League.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.857.0000 10.6 23.4
2 Kanal D 1.379.000 7.8 17.4
3 Pro TV 1.239.000 7 15.6
4 Romania TV 433.000 2.5 5.5
5 Antena 3 420.000 2.4 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.096.000 11.5 25.9
2 Kanal D 626.000 6.6 14.8
3 Pro TV 537.000 5.6 12.7
4 Antena 3 265.000 2.8 6.3
5 Romania TV 240.000 2.5 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 8 decembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 561.000 13.4 35
2 Pro TV 253.000 6.1 15.8
3 Kanal D 194.000 4.6 12.1
4 DigiSport 1 64.000 1.5 4
5 Digi 24 36.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • expertul nu apare sa ne spuna cum e la fierbinteni

    Fierbinteni foarte foarte bine , peste antenista pensionara
  • Nu se prezinte topuri ca e slab la postaci

    Da , slab la antenuta postaci. Doar la emisiuni era lider , la stiri , filme , seriale pro lider detasat
  • ion, stai linistit e rating urias la care unii doar viseaza

    stai linistit Mile antenistul , si Antenuta viseaza rating urias de 70% share cum a avut pro
    https://www.paginademedia.ro/2016/06/audiente-cati-romani-au-vazut-romania---franta-la-televizor
  • Cred ca în semifinala si finală vor doborî orice record de audientă

    Ce a doborat ? A fost sub Home Alone 2 ha ha ah
  • @Stiu ca are audiente bune si de cele mai multe ori emisiunea e lider de audienta ,dar vreau niste audiente exacte ale emisiunii, ma poate ajuta cineva cu niste date de audienta ale emisiunii,cineva care are acces la astfel de date?
  • Stie cineva ce audiente mai face emisiunea "Mireasa" de la Antena 1?
  • postac ce sa faca are filme noi si scumpe dar ciuciu , chefii te umilesc
  • Doamne cum ies antenisti din barlog acum , pentru covrigi cu gaura de sarbatori mai aveti doua emisiuni si gata , pro greseste mult ca nu contraataca cu ceva . asa a facut si de pasti a bagat gospodar fara pereche la finala Asia E, cred ca trebuie schimbat din temelie managementul pro , ori ii doare in cot de ce se intampla ,
  • Chefii ar avea audienta si mai mare daca ar mai scurta din ora cat ne uitam in gol cum asteapta farfuriile. Expertii antenisti cred ca ala e suspans si ca face audienta insa in realitate toata lumea muta ca doar n-o sa se uite la un ecran cu o banda.
    La fel gresesc si cu iUmor, de aia nu se mai uita nimeni . Au un concurent apoi 30-40 minute ne uitam la juriu cum dorm si mananca, apoi iar vine un concurent si se termina emisiunea cu o ora cu inregistrari de pe platou prezentate de o tanti, nu stiu cine e.

    Cel putin in sfarsit au mai renuntat la tematica A1, matrimonialele. In toate emisiunile se prefaceau ca insoara pe cineva. Pe Dani la Chixfactor, pe Scarlatescu la Chefi, pe Bendeac la iumor. toate erau transformate in niste showuri matrimoniale din care reiesea respectivii au probleme asa mari incat au nevoie de ajutor platit ca sa isi gaseasca un partener real sau simulat.
  • Specialistu asa este , postacii devastat de asa diferențe cum sunt , unde e expertul , și din februarie va rupe tot
  • Cred ca în semifinala si finală vor doborî orice record de audientă

Trimite un comentariu

sus