Skip to main content

AUDIENŢE. S-a terminat serialul Sacrificiul. Audienţele ultimului episod, dat la miezul nopţii

 
AUDIENŢE. S-a terminat serialul Sacrificiul. Audienţele ultimului episod, dat la miezul nopţii

AUDIENŢE. Vă mai aduceţi aminte de serialul Sacrificiul, de pe Antena 1? Aseară a ajuns la final, cu un ultim episod programat la miezul nopţii. Ce audienţe a scos?

Publicitate

Producţia a fost pe primul loc în topul audienţelor noaptea trecută, dar la o oră în care nu prea a avut adversari.

Văzut ca un pariu al postului, în urmă cu un an, telenovela produsă de Ruxandra Ion a sfârşit la miezul nopţii. După un prim sezon în care s-a bătut cu Visuri la cheie (în 2019), sezonul doi a fost mutat la 22:30, iar în cele din urmă s-a încheiat târziu în noapte.

La ora la care Antena 1 era lider de audienţă şi Sacrificiul aduna 600.000 de telespectatori, în medie, Kanal D avea Bravo, ai stil! şi Pro TV difuza filmul Vacanţă cu peripeţii.

Postul Intact nu renunţă, însă, la seriale. De anul viitor, aduce o nouă telenovele: Adela, adaptată după serialul turcesc „Bahar: Viaţă furată”. De producţie se va ocupa tot Ruxandra Ion.


Citeşte şi: Visuri la Cheie, lider pe două segmente. Chefii, mai urmăriţi la oraşe. Cum a debutat sezonul din „Sacrificiul”?


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Sacrificiul (23:50-00:55):

NAŢIONAL. Antena 1 a fost pe primul loc în topul audienţelor, cu ultimul episod din serialul Sacrificiul. Difuzat la miezul nopţii, episodul a adunat aproximativ 621.000 de persoane, în medie, pe minut.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care a înregistrat o medie de aproape 400.000 de telespectatori pe interval.

Podiumul a fost completat de Pro TV, care a scos o audienţă medie de 370.000 de persoane.

URBAN. La oraşe diferenţa a fost mai mică. Lider a fost tot Antena 1, iar sacrificiul a fost urmărit de 280.000 de persoane din mediul urban.

Kanal D şi Pro TV au ocupat următoarele două locuri, dar aproape la egalitate: aproximativ 200.000 de persoane au adunat cele două staţii, pe interval.

COMERCIAL. Pe segmentul tânăr Antena 1 a ocupat primul loc, cu Sacrificiul, dar a fost la egalitate cu Pro TV. Ambele posturi au înregistrat, pe intervalul Sacrificiul, o medie de 137.000 de persoane pe minut.

Locul trei a aparţinut postului Kanal D, cu 75.000 de privitori.

Audienta posturilor TV joi, 10 decembrie, pe intervalul Sacrificiul (23:50-00:55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 621.000 3.5 19.2
2 Kanal D 394.000 2.2 12.2
3 Pro TV 371.000 2.1 11.5
4 Antena 3 278.000 1.6 8.6
5 Romania TV 197.000 1.1 6.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 10 decembrie, pe intervalul Sacrificiul (23:50-00:55), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 278.000 2.9 15.4
2 Kanal D 203.000 2.1 11.2
3 Pro TV 202.000 2.1 11.2
4 Antena 3 172.000 1.8 9.5
5 Romania TV 127.000 1.3 7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 10 decembrie, pe intervalul Sacrificiul (23:50-00:55), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 137.000 3.3 19.9
2 Pro TV 137.000 3.3 19.9
3 Kanal D 75.000 1.8 10.8
4 Romania TV 25.000 0.6 3.6
5 Antena 3 19.000 0.5 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Strugurel Strugurel
    sunt lideri chiar si asa slab , te oftici si te uiti la ala de duzina nu

    Egalitate cu filme vechi , ha ha ha , umilinta suprema

    bravo , inseamna ca si x factor face rating

    Rating zero face , mai mult la pensionari
  • Tarzanel Tarzanel
    adela incepe in ianuarie

    si tot sub pro tv va fi aahahahah
  • Mile Mile
    Urmează saptamana finalelor la antena
  • mile mile
    sunt lideri chiar si asa slab , te oftici si te uiti la ala de duzina nu
  • Lucian Lucian
    Da, milisor, Vlad a facut cu mult peste Sacrificiul tau, chiar daca avea concurenta serioasa (Chefi la cutite). Ei abia s-au scremut sa scoata audiente pe 2 segmente, ca pe al 3-lea a fost la egalitate cu Pro care difuza un film de duzina vechi de 5 ani (doar 6.1 nota pe IMDB). Cu asta te lauzi? Fara Chefi sau Asia Expres sunteti out.
  • mile mile
    adela incepe in ianuarie
  • Gabi Gabi
    Eu zic că dacă s-ar fi știut exploata personajele Michaelei Prosan, Oanei Zăvoranu sau Alexandru Ion, altul ar fi fost rezultatul. Deci, scenariul cred că a fost punctul slab, deoarece cu distribuția avută se puteau îmbina acțiunea, umorul și romance. La final, personajele principale nici măcar n-au avut parte de un cadru apropiat, darămite de un dialog...
  • Marian Marian
    Da mile a facut chix ieri pro a facut 24,3 share iar antenuta 16,9
  • Gabi Gabi
    A rupt audienta, eu zic ca mai merita un sezon, dar sa-l programeze dupa 2 noaptea, sa avem pe ce adormi mai bine :))))))
  • FOX FOX
    PT UN SERIAL CARE A COSTAT 1 MIL EURO CU BANI DE LA STAT PROBABIL BAGATI DE MADAM ION IN BUZUNAR CA ARE GURI DE HRANIT ADICA PAPITOIU DE GINERICA AKA VLAD GHERMAN...FATA ADOPTATA ...NORA CARE STA ACASA ...MARE FAIL DE SERIAL..REGIE DEZASTRU..SCENARIU DE 2 LEI . SA SE LASE MADAM ION!!!!
  • mile mile
    bravo , inseamna ca si x factor face rating

Trimite un comentariu

sus