Skip to main content

Emisiunea lui Selly a „întinerit” publicul Prima TV. Câţi români s-au uitat la Selly Show pe Prima TV?

 
Emisiunea lui Selly a „întinerit” publicul Prima TV. Câţi români s-au uitat la Selly Show pe Prima TV?

S-a simţit în audienţa Prima TV show-ul lui Selly? “Cum?” ar fi întrebarea mai potrivită pentru prima emisiune dată în acelaşi timp pe online şi pe un post de televiziune.

Publicitate

Pentru că, mai mult decât numărul celor care s-a uitat, ceea ce este diferit faţă de o zi normală la Prima TV este structura publicului: mult mai tânăr decât într-o zi obişnuită.

Detalii, în continuare:

La nivelul întregii ţări, emisiunea Selly Show a fost urmărită de aproape 160.000 de români în fiecare minut, cam cu 20.000 peste ziua precedentă, în acelaşi interval orar (20.00-21.00).

La oraşe, au fost aproape 90.000 de telespectatori pe Prima TV, la Selly Show, un plus de 20.000 de persoane.

Variaţia a fost mult mai mică pe publicul comercial: au fost puţin peste 20.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, aproape la fel ca într-o îi obişnuită. Dar aceasta are o explicaţie: Showul lui Selly a adus pe Prima public până în 17 ani, care nu se înscrie în targetul comercial.

Creştere de câteva ori pe publicul foarte tânăr

Chiar dacă în cifre absolute diferenţele nu sunt mari, structura publicului este mult diferită de o zi obişnuită. Astfel, pe intervalul Selly Show, Prima a atras, la prima difuzare, un public mai numeros decât într-o zi normală mai ales pe categoria 7 – 14 ani (publicul preponderant al lui Selly de pe online.)

Cu Selly Show, cam 15% din publicul Prima TV a venit din segmentul 4-17 ani (faţă de 2% într-o zi normală).

Tototdată, s-a înjumătăţit ponderea publicului în vârstă, de peste 65 de ani: de la 28% într-o zi obişnuită pe acelaşi interval, la 14%.

Dorian Popa – pe online da, pe TV ba

Emisiunea a fost difuzată simultan pe Prima TV şi e Youtube (pe canalul lui Selly), dar au fost o diferenţă între cele două.

Dorian Popa a fost primul invitat, în varianta dată pe online. Pe Prima TV, momentul nu a fost difuzat (din informaţiile Paginademedia.ro, motivul ţine de clauzele contractului lui Dorian Popa cu postul Antena 1).

Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.615.000 9.2 16.7
2 Kanal D 1.594.000 9.1 16.5
3 Pro TV 1.589.000 9 16.4
4 Romania TV 662.000 3.8 6.8
5 National TV 357.000 2 3.7
6 Pro Cinema 332.000 1.9 3.4
7 Antena 3 264.000 1.5 2.7
8 DigiSport 1 263.000 1.5 2.7
9 TVR 1 198.000 1.1 2
10 TVR 2 197.000 1.1 2
11 Happy Channel 188.000 1.1 1.9
12 Prima TV 158.000 0.9 1.6
13 Digi 24 127.000 0.7 1.3
14 Antena Stars 117.000 0.7 1.2
15 AXN 101.000 0.6 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 862.000 9 17.2
2 Pro TV 843.000 8.8 16.8
3 Kanal D 730.000 7.7 14.6
4 Romania TV 325.000 3.4 6.5
5 DigiSport 1 184.000 1.9 3.7
6 Antena 3 166.000 1.7 3.3
7 National TV 149.000 1.6 3
8 Happy Channel 122.000 1.3 2.4
9 TVR 2 116.000 1.2 2.3
10 TVR 1 101.000 1.1 2
11 Digi 24 90.000 0.9 1.8
12 Pro Cinema 87.000 0.9 1.7
13 Prima TV 85.000 0.9 1.7
14 Diva 73.000 0.8 1.5
15 AXN 54.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 427.000 10.2 24.1
2 Pro TV 369.000 8.8 20.8
3 Kanal D 218.000 5.2 12.3
4 DigiSport 1 73.000 1.7 4.1
5 National TV 39.000 0.9 2.2
6 Digi 24 38.000 0.9 2.1
7 Pro Cinema 37.000 0.9 2.1
8 TVR 2 31.000 0.7 1.8
9 AXN 30.000 0.7 1.7
10 Diva 29.000 0.7 1.6
11 Romania TV 27.000 0.6 1.5
12 TVR 1 21.000 0.5 1.2
13 Prima TV 21.000 0.5 1.2
14 Happy Channel 20.000 0.5 1.1
15 Discovery 20.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mie mi se pare ca a ieșit foarte bine show-ul. Dat fiind faptul că nu are nici un fel de experiență în domeniul ăsta, mi se pare că show-ul a fost mai educativ și mai amuzant decât multe altele din țară. Da, nu e perfect, mai e de învățat și evoluat. Voi ăștia care vă dați cu părerea, dar nu știți nici să scrieți, zic să mai deschideți abecedarul și după să faceți ceva în privința asta și să veniți voi cu ceva mult superior, dacă nu vă place. Măcar de ați face asta.
    Să ajungi de la vlogger la prezentator mi se pare uimitor și fie că acceptați, fie că nu, este de apreciat și merită tot respectul pentru asta.
    În orice domeniu e loc de mai mult. Nu te naști cu lucrurile învățate și știți și voi asta. Cu ocazia asta mai are și tineretul motiv să deschidă Tv-ul. Eu unul îl deschid doar pentru asta.
    S-aveți o zi faină!
  • M-as bucura daca Prima tv nu considera as in maneca acest tanar, o noua abordare! Stilul, daca exista, nu e de inteles nici macar de “micutii” potentiali auditori! Nu promovati oameni fara consistenta! Audienta creste prin consecventa, continut, frumos, oameni frumosi care stiu ce vorbesc! Dezbracatu’, cronica barfitorilor, starea natiei, tranzitii si acum acest sally ..., nu au consistenta, nu au frumos, nu au ce oferi! Nu va pierdeti timpul si banii pe terenul asta steril de pseudo-ironie slaba si penibila! Nu copiati antena, kanalul sau protv-ul manati de deviza orice pt rating, cu fake-uri si penibil in emisiuni slabe si goale de continut ! Ce bine ar fi aplicarea devizei: frumos si consistent! In plus, e pacat schimbarea orelor de difuzare a unor emisiuni frumoase, bune si asezate, pt crearea unui avantaj acestor superficiali cu mini-rating temporar si cu viata scurta! Minte limpede si decizii corecte!
  • Va arata exact ca Obositorul tau postacule. Aseara Stirile Pro TV 19 au avut dublu comercial fata de Antenuta ta. Plangi !
  • Sebastian Zachmann vine la Prima TV si va ficorespondent la stirile Focus pe zona de politic .Sunt curioasa ce se va intampla cu Marius Saizu ,Ioana Maria Moldovan si Livia Graur ,daca vor mai ramane la Prima sau ce vor face dupa venirea Andreei Berecleanu .
  • Sunt curios cum va arăta noul studioul de știri al Primei, și ce tehnologie va folosi.
  • Prima a facut audienta mai mica decat avea pe Youtube ceea ce arata ca acest show este doar pentru publicul Youtube. Poate cu timpul cei de pe Yt se vor uita direct la TV avand acces tot usor la show. E un inceput pentru Prima, abia se pregatesc de HD si sa vada pe ce continut sa se bazeze si va prinde la public.
  • Slab! Content si Imagine cel mult mediocre! Cand lansezi asemenea show nu dai o "gherla" ca asta! Atentie! Audienta asta a fost manata si de curiozitate care va dispare pe viitor.
  • Acest baiat simpatic trebuie sa mai creasca si sa mai capete un pic de experienta ca sa fie credibil in postura de host de emisiune tv. La podcast pe net e altceva. La televizor e mai complicat. Publicul este altul, mai putin exuberant. Peste vreo 10-15 ani ar putea deveni un host adevarat, dar momentan, ce s-a vazut nu e bine deloc. Cea mai mare problema nu e prezenatorul, pana la urma, ci continutul. Absolut puerile interviurile cu invitatii. A fost greu de suportat.
  • Poate a fost prima editie,poate si din cauza concurentei,sa vedem cand va fi intr o zi mai "usoara"

Trimite un comentariu

sus