Skip to main content

AUDIENŢE. Me, Tarzan! You, iUmor? Românii au stat aseară cu ochii pe „Tarzan”: două milioane pe Pro TV, într-o seară cu semifinală iUmor

 
Foto | Facebook - Legend of Tarzan
Foto | Facebook - Legend of Tarzan

AUDIENŢE. Pro TV a tras lozul câştigător, aseară. Filmul „Tarzan” a pus postul TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu semifinală de iUmor. Aproape două milioane români au urmărit, în medie, pelicula din 2016.

Publicitate

Pe intervalul filmului, diferenţa dintre Pro TV şi următoarele două clasate - Kanal D şi Antena 1 - a fost considerabilă.

Lucrurile s-au echilibrat după ce s-a terminat filmul: Pro TV a rămas lider, dar diferenţa faţă de Antena 1 a fost mai mică. Pe segmentul comercial cele două posturi au la egalitate, pe intervalul iUmor.

iUmor a durat o oră în plus, faţă de Tarzan, iar o parte din public a plecat de Pro TV la finalul filmului.


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:


Tarzan, reţeta câştigătoare pentru Pro TV. Câţi oamenii s-au uitat la semifinala iUmor?

Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă aseară, cu filmul Legenda lui Tarzan. Aproape două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la producţia cu Samuel L. Jackson şi Margot Robbie.

Locurile doi şi trei, la diferenţă de 600.000 de telespectatori, au fost ocupat de Kanal D (locul doi) şi Antena 1 (locul trei).

Kanal D a adunat o medie de aproape 1,4 milioane de telespectatori, iar Antena 1, cu a doua finală iUmor pe interval, a înregistrat o audienţă medie de aproape 1,3 milioane de privitori.

Urban. La oraşe liderul a rămas neschimbat, dar Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Pro TV a adunat o medie de 900.000 de privitori de la oraşe, în fiecare minut.

De pe locul doi, Antena 1 a înregistrat aproape 700.000 de urmăritori pe minut. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproape jumătate de milion de persoane pe interval.

Comercial. Tinerii s-au uitat, în număr mare, la Legenda lui Tarzan. Filmul dat de Pro TV a scos o medie de aproximativ 400.000 de tineri pe minut.

Antena 1 a fost al doilea post din clasament, pe interval, cu 370.000 de persoane în medie, pe minut. Kanal D a fost pe loucl trei, cu aproape 150.000 de tineri.

DigiSport 1 şi Prima TV s-au clasat pe patru şi cinci.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.916.000 10.9 21.1
2 Kanal D 1.383.000 7.9 15.2
3 Antena 1 1.295.000 7.4 14.2
4 TVR 1 461.000 2.6 5.1
5 Antena 3 411.000 2.3 4.5
6 Romania TV 375.000 2.1 4.1
7 DigiSport 1 364.000 2.1 4.0
8 Prima TV 350.000 2.0 3.8
9 Pro Cinema 128.000 0.7 1.4
10 Happy Channel 128.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 911.000 9.6 19.8
2 Antena 1 692.000 7.3 15.1
3 Kanal D 498.000 5.2 10.9
4 Antena 3 262.000 2.7 5.7
5 Romania TV 236.000 2.5 5.1
6 DigiSport 1 224.000 2.3 4.9
7 TVR 1 196.000 2.1 4.3
8 Prima TV 137.000 1.4 3.0
9 Happy Channel 100.000 1.0 2.2
10 Diva 83.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul filmului Tarzan (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 9.6 25.4
2 Antena 1 368.000 8.8 23.2
3 Kanal D 148.000 3.5 9.3
4 DigiSport 1 76.000 1.8 4.8
5 Prima TV 60.000 1.4 3.8
6 Diva 38.000 0.9 2.4
7 Romania TV 28.000 0.7 1.8
8 Antena 3 27.000 0.7 1.7
9 Happy Channel 26.000 0.6 1.6
10 TVR 1 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Antena 1 a recuperat pe intervalul iUmor, emisiune care a ţinut o oră în plus


Naţional. Diferenţele dintre primele posturi clasate au fost mai mici, pe intervalul iUmor. După ce s-a terminat Tarzan, Pro TV a mai pierdut din public. A fost, totuşi, lider pe intervalul iUmor.

Antena 1, de pe locul secund, a înregistrat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. De notat că show-ul s-a terminat la ora 23:00.

De pe primul loc, pe intervalul iUmor, Pro TV a înregistrat 1,6 milioane de privitori pe minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de telespectatori în medie.

Urban. La oraşe situaţia a fost asemănătoare. Pro TV a fost lider, cu 760.000 de privitori, în medie. Antena 1, cu iUmor a ocupat locul secund, de unde a înregistrat o medie de 660.000 de persoane din mediul urban.

Kanal D a fost al treilea post clasat, cu 370.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au echilibrat şi mai mult lucrurile. Antena 1 a trecut pe primul loc, cu iUmor, dar a avut un avans foarte mic faţă de Pro TV. Practic cele două posturi au fost la egalitate, cu 362.000 şi 360.000 de telespectatori în medie.

Al treilea post clasat, pe intervalul iUmor, a fost tot Kanal D - 111.000 de privitori.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.602.000 9.1 18.8
2 Antena 1 1.235.000 7.0 14.5
3 Kanal D 1.018.000 5.8 11.9
4 TVR 1 524.000 3.0 6.1
5 DigiSport 1 449.000 2.6 5.3
6 Antena 3 420.000 2.4 4.9
7 Romania TV 414.000 2.4 4.8
8 Prima TV 307.000 1.7 3.6
9 TVR 2 125.000 0.7 1.5
10 Diva 116.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 763.000 8.0 17.5
2 Antena 1 664.000 7.0 15.3
3 Kanal D 370.000 3.9 8.5
4 DigiSport 1 262.000 2.8 6.0
5 Antena 3 260.000 2.7 6.0
6 Romania TV 234.000 2.5 5.4
7 TVR 1 223.000 2.3 5.1
8 Prima TV 124.000 1.3 2.8
9 Diva 88.000 0.9 2.0
10 Happy Channel 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 13 decembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 362.000 8.6 23.4
2 Pro TV 360.000 8.6 23.3
3 Kanal D 111.000 2.6 7.2
4 DigiSport 1 90.000 2.2 5.9
5 Prima TV 49.000 1.2 3.2
6 Diva 38.000 0.9 2.5
7 Antena 3 29.000 0.7 1.9
8 TVR 1 28.000 0.7 1.8
9 Romania TV 27.000 0.6 1.7
10 TVR 2 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Revelionul lui negru va spulbera tot

    pana atunci , pro va spulbera tot
  • Iată prima face rating bun la mame

    Da , peste antenuta ta ca si pro
  • Gândim liber de aceea avem păreri

    si pro gandeste liber , mereu lider zi de zi
  • Kanal d asa a ajuns la 2 rating

    Si pro tot peste kanal si antenuta ta , plangi!
  • Mareane , te supăra adevărul, gândim și interpretăm cifre, asa este iumor preferat de comercial surprize psd nu

    si cunoscutii de cine e preferat ? surprize psd nu?
  • Poate va fi în ianuarie dar și burlacul

    Si nea marinul si burlacul locul 2 sigur , vai vai vai
  • Tinerii cu iumor iar Pro tv cu seniorii :))

    Si la te cunosc de nicaieri cum sta treaba postacule?
  • Păi și Kanal D și Antena 1, schimba grafica în fiecare an Iuli? Dacă fac asta înseamnă că au probleme în a se identifica. Nu înțeleg afirmația ta, Pro Tv se identifică sub un concept grafic, de altfel, cel mai bun dintre televiziunile de la noi, pe care îl ajustează în funcție de context. Conceptul grafic nu înseamnă și concept promo, care într-adevăr trebuie diversificat în funcție de sezon.
  • @Sabina, care-i grafica nouă că este fix aceeași grafică. Este o diferență între a spune “grafică nouă” și “grafică veche cu modificări”
    Este același lucru doar că au pus ceva decorațiuni. Dacă era nouă, atunci nu mai rămânea imaginea în stânga și textul (ora, zi etc) pe dreaptă, din 2017 au aceeași grafică prăfuită pe care o ajustează în funcție de sezon
  • Mona,sunt niste decoratiuni de Craciun in noua grafica si cam atat
  • Sabina, cu ce difera grafica de sarbatori Pro2 fata de cea actuala?

Trimite un comentariu

sus