Skip to main content

Serial de acţiune pe un canal de ştiri. Postul lui Adrian Sârbu dă un serial de Netflix

 
Serial de acţiune pe un canal de ştiri. Postul lui Adrian Sârbu dă un serial de Netflix

Postul de ştiri al lui Adrian Sârbu aduce un serial care e şi pe Netflix.

Publicitate

Aleph News va difuza serialul Fauda, potrivit unui anunţ făcut de Costi Mocanu (realizator al emisiunii Stiu, la Aleph News).

Va fi în fiecare vineri, de la ora 22:00.


Trailerul şi mai multe detalii, pe Paginadeseriale.ro


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pute a disperare, "guru" Sarbu a dat-o-n bara.
    Cat de hidoase sunt prim-planurile ape pe fetele prezentatorilor. N-a avut nimeni curaj sa ii spuna lui Sarbu ca nu mai exista televizoare cu tub si ca lumea cumpara Full HD/4K?

    Mi se intoarce stomacul pe dos cand ii vad in HD gusa lui Mocanu sau dintii galbeni ai lui Felix.

    ***, avem rezolutie mare, hai s-o folosim, sa punem ceva informatii utile pe ecran, nu negi, cosuri, riduri si danturi de tabacisti.

    #digi24rules
  • Observ multa inversunare pe aici...dar este vorba despre o afacere pe care niste oameni se straduiesc sa o gestioneze. Sunt la inceput de drum, e normal sa mai dea si rateuri dar in principiu par sa fructifice tot ce pot. Prezentatoarele chiar sunt deosebite, istete, frumoase. Au de invatat e adevarat dar la ce nivel vor fi ele peste 10 ani? Voi unde erati acum 10 ani si unde sunteti azi? Sper ca la mai bine! Nimeni nu se naste invatat. In orice caz e loc de mai bine si pentru ei si sper sa aiba oameni deschisi la minte ca sa ia decizii inspirate indiferent ca va ramane canal de stiri sau va deveni in timp generalist. Piata si nevoile pietei vor dicta orientarea si continutul programelor de fapt.
  • Dar tu nu ceri audientele postac ? Fac exact cum faci si tu , probleme ?
    S-au terminat Chefii. Mai ceri audientele de luni , marti si miercuri de saptamana care vine ?
  • doru nu ceri audiente doar le spui altora cand nu iti place audienta
  • Esco, te contrazic. La vremea lansarii se vorbea de ProTV peste tot si asta datorita campaniei agresive de promovare. Sa-ti reamintesc si cu ce slogan au inceput si cum invarteau felicitarile cu lopata la tragerile la sorti din campania cu acelasi nume cu al sloganului "Te uiti si castigi!" Celebra replica "Cu manutele astea doua" a lui Florin Calinescu nu ti-o amintesti? Doar pentru ca nu erau masuratori, nu inseamna ca nu aveau audienta. Dimpotriva, audientele cred ca erau mai mari decat sunt acum, pentru ca Pro-ul a venit cu stiri facute altfel de cat se faceau, sport, seriale si filme de top. Sa nu mai vorbim de imagine si grafica (net superioare la acea vreme). Din pacate anul acesta au lasat-o cam moale cu programele, dar am inteles ca au investit in partea tehnica, iar rezultatul se va vedea la anul prin trecerea la 4K. E doar un zvon, nu stiu cat de reala este stirea asta.
  • Esco, privește debutul unor alte posturi de știri de-a lungul anilor, și îți vei da seama despre ce vorbesc. Dacă ești o stație cu profil de știri, trebuie să-ți dezvolți audiența prin creșterea calității informației transmise, îmbunătățirea relației emițător-receptor, și aici mă refer la instruirea acelor fete în tainele prompterului, și a pronunției în limbi străine. Se fac niște greșeli rușinoase pentru nivelul pieței de televiziune actuale, nu poți compara cu perioada debutului Pro Tv, când era cu totul al context și altă situație. Această televiziune nu a mai beneficiat de o pregătire în prealabil, așa cumma beneficiat Pro Tv, lucru extrem de vizibil. Sunt multe lucruri de corectat, iar “calea” nu mi se pare difuzarea de seriale Netflix, nu pentru o televziune de știri, și nu în momentul ăsta. Strategic vorbind, ar fi fost acceptabil, probabil dacă deja avea un public format, pentru a atrage un “suprapublic”.
  • Diversificarea e o miscare buna. A investit intr-un serial - foarte bine.Daca ar departa putin cadrul la stiri ar fi mai usor de acceptat. Cat despre audiente @Alex - probabil asa ar fi aratat audientele si pentru ProTV la inceput ( daca ar fi existat firma care sa le monitorizeze pe vremea aia). Cresterea unei televiziuni se face in timp, cu marketing adegvat si cu investitii in oameni, tehnologie, programe. Nu e cazul sa comparam mere cu pere in audiente decat daca suntem nestiutori sau rau intentionati.
  • Mișcare “neortodoxă” pentru profilul unui canal de știri, probabil din disperarea de a-și crea un public, deoarece televiziunea Aleph News e ca și inexistentă în măsurătorile de audiență.
  • televiziunea aia din care ai senzatia ca oamenii ies din ecran ca in firmul Avertizarea? Serialul tot asa il reda, o sa vedem doar capatanile actorilor?

Trimite un comentariu

sus