Skip to main content

TOP ADC. O reclamă Banca Transilvania, spotul lunii. Pantofii Lidl, reclama cu Oreste şi melodia cu Despot, Adi de la Vâlcea şi Ovidiu Lipan Ţăndărică, în top

 
TOP ADC. O reclamă Banca Transilvania, spotul lunii. Pantofii Lidl, reclama cu Oreste şi melodia cu Despot, Adi de la Vâlcea şi Ovidiu Lipan Ţăndărică, în top

TOP ADC NOIEMBRIE | 2020. Cea mai bună campanie din ultima lună este un spot de TV, pentru Banca Transilvania: Tu.Tehnologia. Armonie.

Publicitate

Spotul - desemnat lucrarea lunii noiembrie, încearcă să exemplifice legătura dintre tehnologie şi om, cu ajutorul unei coregrafii între NEO BT animat şi utilizator.

Echipa creativă este formată din Andrei Tripşa şi Sabin Staicu, din partea agenţiei Three.

Proiectul a câştigat şi locul întâi în categoria TV.

Marius Tianu (freelance creative şi membru ADC*RO), despre proiect:

„Tu. Tehnologie. Armonie. 3 cuvinte. 3 semne de punctuaţie. Trebuie să recunosc că simplitatea e reconfortantă. Şi cât se poate de relevantă. Atunci când reduci la minimum necesar zgomotul de fond, dai şansa coregrafiei şi muzicii să te seducă. E cât se poate de neonormal”, spune acesta.

VIDEO. Lucrarea lunii - Tu. Tehnologia. Armonie

TV

Locul doi în categoria TV revine campaniei KFC Christmas Bucket, pentru cele trei spoturi în care sunt prezentate eventualele scenarii de luat masa la KFC de sărbători:

- scenariul offline

- scenariul hibrid

- scenariul online

Echipa din partea agenţiei McCann, care a lucrat la proiect, a fost formată din: Mihai Constantinescu (Art Director) şi Paula Ionescu (Copywriter).

În categoria TV, podiumul a fost completat de spotul Mulţumiri cadrelor medicale din prima linie, realizat de Jazz Communication pentru MedLife. Execuţia prezintă jurământul pe care cadrele medicale îl respectă indiferent de situaţie, pentru a asigura binele omului.

Ideea creativă a venit din partea echipei Corneliu Dobrea (Art Director) Andreea Ghenoiu şi Cătălina Groza (Copywriters).

Menţiune, în categoria TV, a primit Lidl pentru campania Sneakerii ĂIA de care vorbeşte toată lumea, realizată de Overskin Entertainment.

Spotul prezintă finalul perioadei de teasing şi faptul că acum #LidlSneakers (pantofii sport Lidl) pot fi cumpăraţi din magazinele Lidl.

Echipa creativă a fost formată din Ştefan-Andrei Pop (Art Director) şi Andy Daniluc (Copywriter).

DIGITAL

În categoria Digital, primul loc a fost adjudecat de campania anuală Catmobile, semnată de echipa Sector 7 Hub. Se numeşte Noi doar punem întrebări şi îi are în centru pe Oreste, Ionuţ Rusu şi Micutzu, care prezintă cele mai comune conspiraţii ale perioadei.

Echipa creativă este formată din Alex Coteţ (Director + Copywriter), Radu Nantu (Copywriter) şi Alina Nechita (Art Direction). Paginademedia.ro a stat de vorba cu Alex Coteţ şi a scris, pe larg, despre campanie (Nota redacţiei: Materialul Paginademedia.ro a fost publicat înainte de lansarea spotului cu Micutzu).


Citeşte şi: Oreste şi Ionuţ Rusu, vedete într-o reclamă CatMobile, cu „Reptilieni”, „conspiraţii” şi „oculta mondială”. Cine l-a făcut?


Locul doi al categoriei Digital a revenit campaniei Hai să facem treabă, România!, realizată de Three pentru Banca Transilvania. Spotul prezintă, cu ocazia Zilei Naţionale a României, un discurs exemplificat prin povestea Simonei Halep. Oamenii care s-au ocupat de proiect au fost Andrei Tripşa şi Sabin Staicu.

Campania ASAP, în colaborare cu Subcarpaţi, dedicată semnării Petiţiei ASAP, s-a regăsit pe locul trei. Proiectul poartă semnătura agenţiilor Gavrilă&Asociaţii şi Rusu+Borţun şi trage un semnal de alarmă asupra nevoii de colectare selectivă a plasticului.

Echipa creativă: Alina Gavrilă Borţun (Creaţie şi Copywriting // Gavrilă&Asociaţii) şi Miruna Macsoda (Strategie // Rusu+Borţun).

Menţiunile categoriei Digital sunt:

- ELECTRIC CASTLE - Ray Of Hope este un proiect care aduce aminte că speranţa poate fi găsită în orice lucru mărunt: o instalaţie artistică ce a devenit punct de pornire pentru oameni să-şi împărtăşească speranţele şi motivaţiile din această perioadă.

Echipa din partea Electric Castle In-House este formată din Vlad Sulea (Art Director) şi Andy Daniluc (Copywriter).

- Storia.ro - HYGGE la noi se regăseşte pe lista proiectelor cu menţiune, pentru a doua etapă a campaniei: Votează cuvântul preferat, în care a putut fi ales cuvântul care să reprezinte conceptul de HYGGE pentru români.

Echipa a fost formată din Andreea Pandelea (Head of Lifestyle) şi Roxana Stratulat (Communication Manager) din partea MSL The Practice. Copywriter a fost Sonia Ardelean, iar Art Direction: Magma.

- Tazz by eMAG - Peste Tot are tot Menţiune în categoria Digital pentru colaborarea muzicală specială - Adrian Despot, Killa Fonic - voce, Adi de la Vâlcea - chitară şi Ovidiu Lipan Ţăndărică - realizată de Jazz Communication. Au lucrat la proiect Cezarina Ioniţă, Mara Sabău (Art Directors), Cătălina Groza, Bianca Muscalu şi Valentin Suciu (Copywriters).

GRAPHIC DESIGN

În noua categorie, Graphic Design, primul loc a revenit proiectului editorial Sebastian Pren Works 2019-2020, care cuprinde ilustraţiile din acest an ale lui Sebastian Pren într-un recap print. Proiectul a câştigat şi locul întâi şi în categoria Print.

Locul doi a fost adjudecat de lucrarea Visual Playground 2020, realizată de Visual Playground şi Sebastian Pren. Muralul din curtea Palatului Universul a câştigat şi primul loc în categoria Outdoor.

Podiumul a fost completat de proiectul de identitate, branding şi web design realizat de Bogdan Anghel (Senior Art Director) pentru firma de consultanţă KNA Partners.

Menţiunile categoriei Graphic Design sunt:

O menţiune a mers la TypeThursday – pentru posterul realizat de Bianca Dumitraşcu, care anunţă noua întâlnire TypeThursday din luna noiembrie. Posterul a primit locul doi şi în categoria Outdoor.

A doua menţiune este Graphomat - FOI #3, lucrare care cuprinde Q&As cu diverşi ilustratori şi creativi sau research asupra posterelor şi proiectelor editoriale. Graphomat - FOI #3 s-a clasat pe locul secund în categoria Print.

Outdoor

În categoria OOH, se regăseşte pe locul trei posterul lunii noiembrie pentru proiectul Documentary Mondays 2020, realizat de Daniel&Andrew pentru Centru Ceh.

Menţiune în categorie are şi posterul Fiction Tuesdays 2020, semnat pentru Centru Ceh de către studioul de creaţie Daniel&Andrew, în colaborare cu Bianca Dumitraşcu. Evenimentul a fost dedicat comemorării regizorului Jiri Menzel.

Nu în ultimul rând, menţiune are şi campania Noi doar punem întrebări, semnată de Sector 7 Hub pentru Catmobile.

RADIO

Menţiune pentru spoturile radio are campania Secom - Good Routine, realizată Jazz Communication. Echipa creativă este formată din Copywriterii: Valentin Suciu şi Alexandra Mihuş.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus