Skip to main content

Youtube lansează noi funcții. Va modera comentariile neadecvate

 
Youtube lansează noi funcții. Va modera comentariile neadecvate
Foto: Pexels

Youtube, site deținut de Google, vine în sprijinul creatorilor de conținut de pe platformă. Va lansa noi funcții pentru secțiunea de comentarii pentru a evita părerile neadecvate, notează adweek.com.

Site-ul video dorește să asigure că acei creatori, împreună cu comunitățile lor, sunt tratați în mod echitabil în sistemele sale. Youtube va testa în filtrul Youtube Studio pentru a combate comentariile neadecvate și dăunătoare, care vor fi reținute automat pentru examinare, astfel încât creatorii să evite citirea lor. Pot opta să le și vadă, dar tot vor fi moderate de Youtube.

Publicitate

Reprezentanții se vor consulta cu creatorii de conținut și vor aplica aceste reguli la începutul anului viitor. Prima dată în America, urmând ca apoi să se extindă în toată lumea.

O altă funcție pe care o va implementa Youtube-ul este de avertizare. Utilizatorii vor fi înștiințați de comentariile lor, fiind examinate înainte să fie publice. Dacă ele conțin cuvinte jignitoare pentru restul comunității, atunci nu vor fi aprobate.

Youtube investește în tehnologie pentru a elimina conținutul care instigă la ură. Reprezentanții au declarat că numărul comentariilor eliminate a crescut de 46 de ori de la începutul anului 2019, iar 54.000 din cele 1,8 milioane de canale au fost închise în al treilea trimestru al anului 2020. Totul s-a datorat discursurile care instigă la ură.

Johanna Wright, vice-președinte al managementului Youtube, via adweek:

„Știm că aceste comentarii joacă un rol cheie în a ajuta creatorii să se conecteze cu comunitatea lor, dar problemele legate de calitatea comentariilor sunt, de asemenea, unul dintre cele mai consistente feedback-uri pe care le primim de la creatori. Ne-am concentrat pe îmbunătățirea comentariilor cu scopul de a conduce conversații mai „sănătoase” pe YouTube.”

De asemenea, YouTube va lansa anul viitor un sondaj voluntar pentru a colecta informații de la creatorii de conținut despre sex, orientare sexuală, rasă și etnie, folosind rezultatele sale pentru a determina modul în care conținutul din diferite comunități este tratat de sistemele sale de căutare. 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Dar tu nu ai cerut audientele de joi vineri sambata si duminica , cand antenuta pe 2. Nu mai pomenii de altii cand tu nu o faci prostea!
  • Pro TV lider detasat aseara cu Ferma si cu Las Fierbinti. Audientele ?

    Marea finală a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 26.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 15.2% share

Trimite un comentariu