Skip to main content

AUDIENŢE. Adela n-ajunge mai sus de locul trei. Survivor a fost show-ul serii, iar Jason Statham a salvat din nou Pro TV

 
AUDIENŢE. Adela n-ajunge mai sus de locul trei. Survivor a fost show-ul serii, iar Jason Statham a salvat din nou Pro TV

Audienţe. Adela nu reuşeşte să urce în clasament. Joi seară s-a mai consumat un episod al serialului, dar Antena 1 s-a clasat tot pe locul trei.

Publicitate

Postul Intact, cu producţia Ruxandrei Ion, a fost surclasat de Pro TV şi Kanal D.

Când Adela era la TV, Kanal D era lider detaşat în mediul urban şi la nivel naţional. Pe segmentul comercial, Pro TV (a avut filmul Blitz, cu Jason Statham, de la 20:30 până la 22:10) şi Kanal D (cu Survivor) au avut audienţe foarte apropiate.

De notat că pe intervalul show-ului Survivor, care s-a întins până la miezul nopţii (20:00-23:50), Kanal D a fost lider detaşat pe toate cele trei segmente. Audienţele au fost aproximativ la fel ca cele obţinute pe intervalul Adela, cu mici diferenţe, doar că Pro TV a scăzut după primul film.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25):

Naţional. Serialul „Adela” a pus Antena 1 doar pe locul trei în audienţe, joi seara.

În medie, aproximativ 1,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la Adela.

A fost mult în urma rivalelor. Kanal D, care ocupa primul loc, a adunat 2,1 milioane de oameni în faţa televizoarelor, pe intervalul Adela.

Pro TV, care a bifat locul secund, a înregistrat o medie de aproape 1,6 milioane de persoane pe minut, când la TV era Adela.

Urban. Kanal D şi Pro TV au fost peste Antena 1 şi în mediul urban. Postul Intact, clasat pe trei, a atras o medie de puţin peste jumătate de milion de telespectatori, cu Adela.

Primul loc a aparţinut tot Kanal D, cu 950.000 de persoane, pe intervalul serialului Antena 1.

Locul secund a fost adjudecat de Pro TV, cu aproape 800.000 de telespectatori pe minut.

Comercial. Tinerii au pus Adela tot pe locul trei. Au fost aproximativ 230.000 de persoane tinere în faţa televizoarelor, când Antena 1 difuza Adela.

De cealaltă parte, Pro TV era lider pe interval. Postul din Pache a înregistrat cea mai mare medie de audienţă pe segmentul comercial: 375.000, când la TV era serialul Ruxandrei Ion.

Kanal D a fost pe doi la tineri, dar a ţinut a aproape de Pro TV: 362.000 de persoane tinere.

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.144.000 12.1 23.9
2 Pro TV 1.562.000 8.8 17.4
3 Antena 1 1.188.000 6.7 13.3
4 Romania TV 539.000 3.1 6.0
5 Antena 3 354.000 2.0 3.9
6 DigiSport 1 287.000 1.6 3.2
7 Prima TV 184.000 1.0 2.1
8 Happy Channel 180.000 1.0 2.0
9 TVR 1 179.000 1.0 2.0
10 TVR 2 167.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 952.000 9.9 21.2
2 Pro TV 789.000 8.2 17.5
3 Antena 1 527.000 5.5 11.7
4 Romania TV 295.000 3.1 6.6
5 Antena 3 236.000 2.5 5.3
6 DigiSport 1 158.000 1.7 3.5
7 Happy Channel 113.000 1.2 2.5
8 TVR 2 100.000 1.0 2.2
9 Prima TV 72.000 0.8 1.6
10 Diva 72.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 375.000 8.9 24.9
2 Kanal D 362.000 8.6 24.1
3 Antena 1 231.000 5.5 15.3
4 DigiSport 1 37.000 0.9 2.5
5 Comedy Central 37.000 0.9 2.5
6 Antena 3 21.000 0.5 1.4
7 Happy Channel 21.000 0.5 1.4
8 Romania TV 21.000 0.5 1.4
9 AMC 20.000 0.5 1.3
10 Digi 24 18.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Survivor, show-ul serii: Vârf de 2,4 milioane


Survivor, de la Kanal D, a fost show-ul serii, joi. Postul Dogan a fost lider pe întreg intervalul emisiunii, care s-a întins până la miezul nopţii.

După ce s-a încheiat filmul Pro TV, cu Jason Statham, Kanal D a recuperat şi comercialul.

În minutul de aur, de la 21:20, era în faţa televizoarelor 2,4 milioane de oameni,

Cifrele, în continuare:

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.028.000 11.5 25.3
2 Pro TV 1.257.000 7.1 15.7
3 Antena 1 926.000 5.2 11.6
4 Romania TV 498.000 2.8 6.2
5 Antena 3 358.000 2.0 4.5
6 DigiSport 1 207.000 1.2 2.6
7 Prima TV 185.000 1.0 2.3
8 TVR 1 163.000 0.9 2.0
9 Happy Channel 149.000 0.8 1.9
10 TVR 2 141.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 939.000 9.8 23.1
2 Pro TV 636.000 6.6 15.6
3 Antena 1 382.000 4.0 9.4
4 Romania TV 264.000 2.8 6.5
5 Antena 3 235.000 2.5 5.8
6 DigiSport 1 117.000 1.2 2.9
7 Happy Channel 93.000 1.0 2.3
8 Prima TV 86.000 0.9 2.1
9 TVR 2 83.000 0.9 2.0
10 TVR 1 66.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 361.000 8.6 26.4
2 Pro TV 303.000 7.2 22.1
3 Antena 1 167.000 4.0 12.2
4 Comedy Central 33.000 0.8 2.4
5 DigiSport 1 29.000 0.7 2.1
6 Antena 3 25.000 0.6 1.8
7 Prima TV 22.000 0.5 1.6
8 Pro Cinema 22.000 0.5 1.6
9 Digi 24 20.000 0.5 1.4
10 Romania TV 18.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cât de monoton e serialul acesta, cu un scenariu foarte slab. Sacrificiul și Fructul oprit au fost foarte bune, în opinia mea, cu unele amendamente. La Fructul oprit, toți actorii au fost jos pălăria. La Sacrificiul ar fi fost bine dacă se insista mai mult pe Alin Oprea, interpretat de Alexandru Ion, care a jucat impecabil primul său rol negativ, pe Lili Ionescu, interpretată de Michaela Prosan, care a jucat ireproșabil și dacă s-ar fi pus mai puțin accent pe țigăneala din familia Zamfir și pe regăsirea celor trei surori. Sacrificiul a avut povești de viață (plângeam și râdeam la diferite situații), iar fetița Julia Marcan le dă clasă actorilor din Adela. Păcat, aș fi preferat să continue Sacrificiul, chiar dacă fără Cârmaciu și Bellariu. Ioana Blaj transmite emoții sau Denis Hanganu, când Andrei îi spunea Ioanei că o iubește. Și nu în cele din urmă, marii actori, Maia Morgenstein, Claudiu Istodor, Marian Râlea, Ana Ciontea, Adriana Trandafir. Păcat că doamna Ruxandra Ion a renunțat la acești actori. Sper să revină la ei cât mai curând.
  • Pai anul trecut Antenuta era pe locul 2 zi de zi , acum e pe locul 3 4 zile din 7
    Aici e bomba mai mare , hi hi hi
    Dezastru nu ?
  • Păi anul trecut erați lideri întotdeauna, acum multe intervale va scapa , antena nu era nici anul trecut sus, nu
  • a daca face rating mic al vostru atunci e bun ha

    Dezastru pe Antenuta nu postac ? Acum se termina luna. Locul 3 pe national si urban pe Antenuta Batrana ? Poate pe comercial mai bine , locul 2
  • Adela e pe 46 in trendig pe youtube =)))

    Si la TV , zero barat. Ha ha ha !
  • Adela e pe 46 in trendig pe youtube =)))
    Ușor ușor devine cunoscut
    Adică,21 de mii de abonați in doar 3 ediții de difuzare e ceva
  • Pentru Mile postacul, pe pariu ca Profu' va fi in audiente peste Adelinara ta ? Sa vezi ce o sa plangi pe aici pe site.
    Hhahahahaha
  • Unde e vlad dacă e așa bun ha ha ha

    Vlad probabil la tomana , la bataie cu chefii , nu ca antenuta fricoasa la bataie cu filme antice
    dar sacrificul unde e ? un sezon si gata , ca adelinara asta ?
    hai curaj , cu 3 sezoane ca vlad
  • Antena 1 ar face bine sa mai dea un episod din serial ,sa fie trei ore nu doua sa aibă o audienta mai buna
  • Dar audientele serialului turcesc La rascruce, difuzat dupa Survivor de ce nu le dati ? Se face Antenuta de ras sau ce ?
    Pe intervalul 23:52-01:07, Antenuta locul 3 cu 1 punct rating comercial. Pro TV lider cu 3.4 puncte.
    Postacii Devastati !
  • Sa nu uitam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 21.7% share comercial. Kanal D pe locul 2 cu 17% share. Iar Antenuta locul 3 cu 13.7% share. Dezastru.
  • Livia tu cat faci rating la emisiunea ta

    Antenuta iar locul 3. Dezastru pe luna ianuarie pentru postaci...
  • Păi adela are aceeași rating când nu era survivor , făcea chiar mai mici , nu depinde deloc , fără e tot aia

    Dezastru pe postacul Mile. Marele serial Adela, la jumatate cat face Vlad. Si Vlad la bataie cu Chefii, nu filme antice. Plange postacul...

Trimite un comentariu

sus