Skip to main content

AUDIENȚE. Ce văd românii: Iron Man 3, Nea Mărin sau serial turcesc?

 
AUDIENȚE. Ce văd românii: Iron Man 3, Nea Mărin sau serial turcesc?

AUDIENȚE. Bătălia în audiențe a fost crâncenă, miercuri seara. Pro TV a pus la bătaie pelicula Iron Man 3, care a reușit să-i aducă primul loc doar la tineri. 

Filmul cu Robert Downey Jr. a ocupat locul trei în toată țara și la orașe, unde a fost depășit de show-ul lui Nea Marin de la Antena 1. De altfel, Nea Marin a ocupat locul doi pe linie, aseară. 

Publicitate

Foarte bine, seara trecută, a stat Kanal D. Postul Dogan a ocupat primul loc, în țară și la orașe, pe intervalul Iron Man 3. A avut, pe interval, serialul turcesc Prizoniera Destinului, care a început la ora 20:00 și s-a încheiat la 22:30. 

Iron Man 3 și Poftiți la circ s-au intersectat aproape perfect, iar cifrele au fost aproape la fel de la un interval la altul. 

Știrile sunt la Pro TV. Pro TV stă în continuare foarte bine pe zona de știri, înaintea programelor de seară. Jurnalul de la ora 19:00 a fost lider detașat și aseară, cu 1,8 milioane de telespectatori din toată țara (19:00-20:30), la 400.000 în fața Observatorului de pe Antena 1 și la 800.000 în fața Kanal D. 

Pe publicul tânăr, peste un sfert din telespectatorii între 18 și 49 de ani se duc către Știrile Pro TV (aproape 30% share).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55):

Național. Iron Man 3 a pus Pro TV pe locul trei, la nivel național. Postul din Pache Protopopescu a fost sub Antena 1 (locul doi) și Kanal D - liderul topului. 

Puțin peste un milion de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la Omul de oțel. Antena 1, cu Nea Marin, a adunat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe interval. 

Kanal D, de pe primul loc, a stat cel mai bine. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, pe intervalul Iron Man 3. 

Urban. Clasamentul primelor trei s-a menținut și în mediul urban, pe intervalul Iron Man 3: Kanal D - primul loc, Antena 1 - locul doi și Pro TV - locul trei. 

Filmul de la Pro TV a atras aproximativ jumătate de milion de persoane din mediul urban, de la orașe, și s-a clasat abia pe trei. 

De cealaltă parte, liderul Kanal D înregistra o medie de 750.000 de persoane pe intervalul peliculei. Antena 1 s-a clasat pe doi, dar cifrele au fost mai apropiate de cele scoase de Pro TV. Aproximativ 535.000 de persoane se uitau la Nea Marin, în fiecare minut. 

Comercial. Tinerii au întors clasamentul pe dos. Pro TV a fost lider. Iron Man 3 a înregistrat o medie de 330.000 de tineri pe minut. 

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, iar Nea Marin a fost urmărit de 250.000 de persoane tinere. 

Kanal D a ajuns pe trei, pe segmentul comercial. A scos o medie de 210.000 de tineri, pe interval. 

Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.622.000 9.2 19.0
2 Antena 1 1.184.000 6.7 13.9
3 Pro TV 1.018.000 5.8 11.9
4 Antena 3 564.000 3.2 6.6
5 Romania TV 556.000 3.1 6.5
6 National TV 249.000 1.4 2.9
7 DigiSport 1 246.000 1.4 2.9
8 Happy Channel 244.000 1.4 2.9
9 TVR 1 168.000 0.9 2.0
10 TVR 2 146.000 0.8 1.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 757.000 7.9 17.2
2 Antena 1 535.000 5.6 12.2
3 Pro TV 516.000 5.4 11.8
4 Antena 3 353.000 3.7 8.0
5 Romania TV 257.000 2.7 5.9
6 DigiSport 1 138.000 1.4 3.2
7 Happy Channel 129.000 1.3 2.9
8 National TV 101.000 1.1 2.3
9 TVR 2 83.000 0.9 1.9
10 Prima TV 80.000 0.8 1.8
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 27 ianuarie, pe intervalul filmului Iron Man 3 (20:30-22:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 333.000 7.9 21.3
2 Antena 1 249.000 5.9 15.9
3 Kanal D 210.000 5.0 13.4
4 Antena 3 53.000 1.3 3.4
5 DigiSport 1 49.000 1.2 3.2
6 Digi 24 43.000 1.0 2.7
7 Romania TV 33.000 0.8 2.1
8 TNT 23.000 0.5 1.5
9 Pro 2 23.000 0.5 1.5
10 Antena Stars 22.000 0.5 1.4
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • claudiu, e exact de nivelul vostru de postaci

    Ca marinia , nivel de postaci pensionari , foarte bine pe national , rau pe comercial
  • mareane , iar tu esti obligat sa te uiti , avem 90 de posturi nu 3 ca in capul tau

    Pai si de ce lauzi Antenuta postacule ? Daca avem 90 de posturi nu mai lauda Antenuta. A inteles ? Sau tu esti obligat sa lauzi Antenuta ?
  • Iuli, exact ca și canalul tau nu

    Lasa canalul, zi de Antenuta ta. Si de Obositor nimic ? Doar laudai stirile Antenutei. Pro 30% share la stiri ? Dezastru pe postaci.
  • Antena 3 super la comercial nu postaci

    Lasa Antenta 3, nu intereseaza pe nimeni postul ala. In Romania conteaza doar Pro TV si Antenuta Zero. Pana acum, Antenuta Zero Barat in audiente.
    Hi hi hi
  • Film de infantili, roboți cică în 2021 ha

    Si Antenuta ta ce are postacule ? Programe pentru pensionari. Ha ha ha ! Pro cu tinerii, sta foarte bine pe comercial.
  • Antena 1 are peste 1 milion de telespectatori din mediul rural. Asta spune cam la ce categorie se incadreaza show-ul lui Nea Marin. Din 1.184.000, doar 535.000 sunt oraseni, iar din astia nici macar jumatate la capitolul segment comercial. De Kanal D nici n-are sens sa vorbim. Serialele turcesti prind cel mai bine la segmentul rural si la gospodine. Bine, ma mira totusi scorul destul de mare facut de ProTV cu un film rasuflat.
  • Cristian Bozgan a spus azi în emisiunea lui Măruță ca pregătește un nou proiect, probabil e vorba despre Amazing Race.
  • Sabina era un zvon ca s-ar face in toamna ceva dar nu este sigur ,poate din toamna si pro va veni cu ceva interesant ,
  • Audienta Pro TV pe targetul comercial este foarte buna desi a difuzat un film foarte slab chiar mediocru as spune Iron Man 3

Trimite un comentariu