Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii marţi seară? Nea Marin, o nouă ediţie în care n-a prins primul loc. Pro TV şi Kanal D, lideri pe rând

 
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii marţi seară? Nea Marin, o nouă ediţie în care n-a prins primul loc. Pro TV şi Kanal D, lideri pe rând

Audienţa a fost împărţită, marţi seara. Oamenii au urmărit fie un serial turcesc de la Kanal D, fie un film din 2004 de la Pro TV sau o nouă ediţie a emisiunii lui Nea Marin de la Antena 1.

Publicitate

„Circul” lui Nea Marin nu a reuşit să se impună, iar Antena 1 abia a prins locul doi pe segmentul comercial. La nivel naţional, postul Intact s-a clasat pe trei, sub Kanal D şi Pro TV.

Pe intervalul emisiunii Poftiţi la Circ, Kanal D a fost lider în toată ţara, iar Pro TV a fost primul la oraşe şi pe segmentul tânăr. Cu Nea Marin, s-au intersectat următoarele producţii:

  • King Arthur - Pro TV
  • Serialul turcesc Prizoniera destinului, care a început la ora 20:00 pe Kanal D. Nea Marin s-a intersectat jumătate de oră şi cu emisiunea 40 de întrebări cu Denise Rifai (Kanal D)

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Poftiţi la Circ (20:25-23:05):

Naţional. Cu emisiunea lui Nea Marin pe TV, Antena 1 s-a clasat abia pe locul trei la nivel naţional, marţi seara. Aproximativ 1,1 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Poftiţi la Circ.

Lider a fost Kanal D, cu o medie de aproape 1,4 milioane de oameni pe interval.

Pro TV a fost al doilea post din top şi a atras o medie de 1,2 milioane de persoane.

Urban. Nea Marin a pus Antena 1 pe trei şi în mediul urban. În schimb, la oraşe s-a schimbat liderul.

Puţin peste jumătate de milion de români s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul cu Nea Marin de pe Antena 1.

Pro TV a trecut peste Kanal D, iar de pe primul loc a adunat o audienţă medie de aproximativ 620.000 de persoane. Pe acelaşi interval, dar de pe doi, Kanal D a strâns o audienţă medie de aproximativ 600.000 de oameni.

Comercial. Antena 1 a stat mai bine pe segmentul tânăr, unde a depăşit Kanal D. A ocupat locul doi, iar emisiunea Poftiţi la circ a fost urmărită de aproximativ 260.000 de tineri.

Primul loc a aparţinut tot Pro TV-ului. Pe interval, postul din Pache Protopopescu a înregistrat o medie de aproximativ 330.000 de telespectatori pe minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 160.000 de oameni în medie.

Audienta posturilor TV marţi, 19 ianuarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la Circ (20:25-23:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.373.000 7.8 16.5
2 Pro TV 1.245.000 7.0 14.9
3 Antena 1 1.127.000 6.4 13.5
4 Romania TV 488.000 2.8 5.9
5 Antena 3 470.000 2.7 5.6
6 DigiSport 1 309.000 1.7 3.7
7 Prima TV 278.000 1.6 3.3
8 Happy Channel 237.000 1.3 2.8
9 Pro 2 165.000 0.9 2.0
10 TVR 1 132.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 ianuarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la Circ (20:25-23:05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 622.000 6.5 14.7
2 Kanal D 601.000 6.3 14.2
3 Antena 1 508.000 5.3 12.0
4 Antena 3 307.000 3.2 7.3
5 Romania TV 266.000 2.8 6.3
6 DigiSport 1 179.000 1.9 4.2
7 Prima TV 143.000 1.5 3.4
8 Happy Channel 132.000 1.4 3.1
9 Pro 2 83.000 0.9 2.0
10 Digi 24 70.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 19 ianuarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la Circ (20:25-23:05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 332.000 7.9 22.5
2 Antena 1 262.000 6.2 17.7
3 Kanal D 167.000 3.9 11.3
4 DigiSport 1 60.000 1.4 4.1
5 Pro 2 39.000 0.9 2.6
6 Antena 3 38.000 0.9 2.5
7 Romania TV 33.000 0.8 2.2
8 Comedy Central 33.000 0.8 2.2
9 Digi 24 32.000 0.8 2.2
10 Prima TV 29.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Buneanu Buneanu
    Sa nu uitam ca marti, pe 19 Ianuarie, Pro TV lider detasat pe toata ziua cu 23.1% share pe comercial, Antenuta doar 15.8%. Marti a fost lider si in prime-time.
    Dezastru pe postaci !
  • Fotbalescu Fotbalescu
    SIMONA, Pro TV incepe grila devreme, pentru ca in Iunie avem Euro 2021 (trebuia sa inceapa anul trecut).
  • Buneanu Buneanu
    Nu are ce sa vândă ca sunt săraci

    Dar peste Antenuta ta Kanal D , ha ha
    4 zile din 7 , Kanal peste Antenuta la tineri , hi hi
  • Buneanu Buneanu
    super e , chiar daca e facuta in 2019 postacii se chinuie la nimic

    La nimic ? Pai de ce sa dai bani sa iesi pe minus ? Cand cu reluari de filme (foarte ieftine) stergi pe jos cu Antenuta ta ?
    La fel cu Adelinara ta. Serial foarte scump, audiente de nimic , ha ha
  • Buneanu Buneanu
    syn, la coada apar sub antena 3

    Si antenta 3 sub pro tv , ca antenuta ta , ha
    De pensionari nu zici nimic ? Pro tu tinerii , antenuta cu batranii , ha
  • Buneanu Buneanu
    specialistu, sunt aceasi rating-uri ori mai mari decat inainte

    Unde mai mari postacule ? Saptamana trecuta au fost mai mari , saptamana asta mai mici , plangi ha ha
  • Buneanu Buneanu
    kanal d e la comercial nimic

    Si cand e Survivor nu zici nimic postacule ? Ca pe comercial Survivor peste emisiunea ta de 2 bani , ha ha
    Ferma peste Marinica , aici umilinta maxima pe postaci !
  • Catalin Catalin
    @Simona Kanal D nu-si permite sa inceapa emisiunile in aceeasi perioada cu ale celor doua rivale, intrucat nu ar avea nicio sansa. Totusi, Survivor o sa tina pana la finalul sezonului, ca sa zic asa ( exatlon s-a terminat in iunie, deci probabil si aici va fi la fel).
  • Mile Mile
    Nu are ce sa vândă ca sunt săraci
  • SIMONA SIMONA
    Nu stiu de ce pro si kanal pun emisiunile asa devreme
    Kanal ,e de inteles ca Survivor e o competiție de durata si na
    Dar pro
    De ce las fierbinti pe 2 februarie
    RAT pe 5 si mai e si de doua ori pe saptamana (când va fi finala?In aprilie)
    Si tot asa
    Antena începe tot in martie
    Pai asta ar trebui sa se numească grilă de primavara,nu iarnă-primavara
    Greșesc sau nu?
  • Specialistu Specialistu
    Kanal D cred ca va fi lider în prime time pe luna ianuarie pe targetul national, văd că Antena 1 nu a anunțat nici o dată de lansare pentru nici o emisiune
  • me me
    kanal d le da lectii :)) ii doare pe ei in *** de comercial atata vreme cat vand publicitatea pe alte tronsoane :))
  • mile mile
    super e , chiar daca e facuta in 2019 postacii se chinuie la nimic
  • Adi Adi
    Adica cineva credea ca nu se satura lumea de glumele expirate ale lui Varciu sau Tociu? Personaje expirate pe care Antena le baga peste tot. Asa va fi și cu filmele. Aceeași actori răsuflati de nici nu mai care ce joaca și în ce film. Tipic Antena 1. Dar lumea nu mai poate fi păcălita la nesfârșit.
  • Adi Adi
    Adica cineva credea ca nu se satura lumea de glumele expirate ale lui Varciu sau Tociu? Personaje expirate pe care Antena le baga peste tot. Asa va fi și cu filmele. Aceeași actori răsuflati de nici nu mai care ce joaca și în ce film. Tipic Antena 1. Dar lumea nu mai poate fi păcălita la nesfârșit.

Trimite un comentariu

sus