Skip to main content

Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

 
Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie!

Publicitate

Startul Survivor a încins piaţa TV. Şi e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei).

Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinţi) şi Kanal D (cu Survivor).

La nivelul întregi ţări (acolo unde a câştigat Kanal D), şi Survivor, dar şi Las Fierbinţi (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecţie. Serialul de pe Pro TV a depăşit Survivor la confruntarea directă la oraşe şi pe publicul comercial (la mică diferenţă).

Asta a fost în confruntarea directă. Las Fierbinţi s-a terminat însă la 21.30, iar Survivor a continuat până aproape de 23.30. A recuperat diferenţa, astfel că, după media pe tot intervalul lor de difuzare (20.00-23.20), Survivor s-a detaşat pe primul loc şi a reuşit să menţină o medie de peste două milioane de români pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Intervalul de luptă Pisicile Aristocrate - Survivor - Las Fierbinţi (20:00-21:30):

Naţional. Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Kanal D, pe intervalul de luptă directă cu Las Fierbinţi şi Pisicile Aristocrate. Peste două milioane de români s-au dus şi pe Pro TV, la Las Fierbinţi.

Pisicile de pe Antena 1 au privit de pe margine, cu cifre de trei ori mai mici.

Urban. La oraşe au fost primii Las Fierbinţi, cu peste 900.000 media, faţă de 820.000 la Survivor.

Pentru Pisici, situaţia a fost şi mai dramatică. Puse în program în ultimul minut, fără promovare, au fost depăşite şi de România TV. Antena 1 a fost pe poziţia a patra, la mare distanţă.

Comercial. Lupta a fost strânsă pe publicul tânăr. Strânsă între Pro TV şi Survivor. Au fost 375.000 de tineri pe Las Fierbinţi şi 350.000 pe Survivor.

Cam la jumătate a fost audienţa Pisicilor Aristocrate (o explicaţie poate fi publicul ţintă - copiii, sub 18 ani, deci sub acest target).

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.074.000 11.7 22.7
2 Pro TV 2.013.000 11.4 22.0
3 Antena 1 736.000 4.2 8.1
4 Romania TV 677.000 3.8 7.4
5 Antena 3 341.000 1.9 3.7
6 TVR 2 275.000 1.6 3.0
7 Pro Cinema 215.000 1.2 2.3
8 DigiSport 1 207.000 1.2 2.3
9 TVR 1 185.000 1.0 2.0
10 Prima TV 131.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 904.000 9.4 19.8
2 Kanal D 823.000 8.6 18.0
3 Romania TV 383.000 4.0 8.4
4 Antena 1 372.000 3.9 8.1
5 Antena 3 210.000 2.2 4.6
6 TVR 2 162.000 1.7 3.5
7 DigiSport 1 121.000 1.3 2.7
8 TVR 1 116.000 1.2 2.5
9 Digi 24 106.000 1.1 2.3
10 Realitatea Plus 81.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 374.000 8.9 23.1
2 Kanal D 352.000 8.4 21.8
3 Antena 1 165.000 3.9 10.2
4 Romania TV 62.000 1.5 3.8
5 TVR 1 49.000 1.2 3.0
6 TVR 2 40.000 1.0 2.5
7 DigiSport 1 37.000 0.9 2.3
8 Digi 24 31.000 0.7 1.9
9 Pro Cinema 25.000 0.6 1.6
10 Antena 3 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor şi-a lăsat concurenţii în urmă pe interval (20:00-23:30):

Survivor a recuperat după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Mumia, aşa că pe tot intervalul de difuzare a fost pe primul loc. Cu filmul 101 Dalmaţieni după Pisicile aristocrate, Antena 1 a rămas pe locul al treilea, chiar pe patru la oraşe.

Naţional. Peste două milioane media pe tot intervalul Survivor, la Kanal D, faţă de 1,5 milioane de Pro TV şi 660.000 la Antena 1.

Urban. Survivor s-a dus aproape de 900.000 în medie pe tot intervalul la oraşe, cu peste 200.000 peste Pro TV şi aproape de trei ori mai mult decât Antena 1 (care a fost pe patru, după România TV).

Comercial. Recuperând după Las Fierbinţi, Survivor a pus Kanal D pe primul loc pe publicul 18-49 de ani, cu 375.000 de telespectatori în acest segment. Pe Pro TV media a fost de puţin peste 300.000.

Antena 1, pe trei, avea jumătate în comparaţie cu Pro TV.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.026.000 11.5 24.3
2 Pro TV 1.466.000 8.3 17.6
3 Antena 1 657.000 3.7 7.9
4 Romania TV 627.000 3.6 7.5
5 Antena 3 357.000 2.0 4.3
6 TVR 1 259.000 1.5 3.1
7 TVR 2 213.000 1.2 2.6
8 Pro Cinema 190.000 1.1 2.3
9 DigiSport 1 183.000 1.0 2.2
10 Pro 2 170.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 863.000 9.0 20.3
2 Pro TV 670.000 7.0 15.8
3 Romania TV 371.000 3.9 8.7
4 Antena 1 325.000 3.4 7.6
5 Antena 3 215.000 2.2 5.1
6 TVR 2 135.000 1.4 3.2
7 TVR 1 121.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 108.000 1.1 2.6
9 Pro 2 88.000 0.9 2.1
10 Realitatea Plus 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 375.000 8.9 24.2
2 Pro TV 306.000 7.3 19.8
3 Antena 1 152.000 3.6 9.8
4 Romania TV 60.000 1.4 3.9
5 TVR 1 40.000 0.9 2.6
6 Pro 2 35.000 0.8 2.3
7 DigiSport 1 34.000 0.8 2.2
8 TVR 2 32.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 31.000 0.7 2.0
10 Antena 3 28.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: JOI SEARĂ. Survivor, tot mai bine. Kanal D a câştigat şi tinerii, cu ediţia de joi seara. România TV, locul trei la oraşe

Citeşte şi: VINERI SEARĂ. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vine primavara in curand...se termina si cu pandemia asta: romanii vor face orice, numai sa nu mai stea in casa deci cifrele acestea de audienta fabuloase teoretic vor dispare!
  • cum un film de 70 de ani si care a fost vazut inainte de 2-3 ori a mancat bataie, in fata unora care iau mii de euro lunar ca sa joace teatru?
  • Stai linistit nu compara astea

    Nici tu nu compara accesati , capatosel , geani , pastramica , marinica , umoristii astea
  • Aceasta rată a audiențelor arata clar gradul de incultura sau că sa priceapă toți, gradul de"meltenism" la care a ajuns poporul român.
    Păcat!
  • Nu aveti ceva de făcut doar fierbinteni

    Si voi nu aveti ceva de făcut doar marinica , doar burlacul , doar asiaticiii reluare , doar adelinarul ala
  • @stefan

    ce inseamna RAT? in alta ordine de idei, eu ma uit la orice altceva decat manele sau prostie in forma pura, gen las fierbinti, vacanta mare sau alte suse gen pro teve. nu imi aleg canalele in functie de numele lor, asta e o prostie... dar continutul pot sa il aleg.
  • Din start va spun ca n-as putea sa ma uit la Kanal D nici daca ar difuza RAT, si asta din cauza numelui televiziunii....pur si simplu nu ma atrage deloc acest post. In alta ordine de idei, daca Antena vrea sa scoata un rezultat cat de cat mai bun, ori vine cu blockbustere (in locul desenelor animate), ori readuce Asia Expres de la ora 20,00-20,30. Pe bune, n-am fost niciodata fan Las Fierbinti, inteleg ca prinde la public, dar eu pur si simplu n-am avut ce sa vad zilele astea. Preferam sa revad Asia Expres.
  • Sabina, am vazut si eu ca au scris in tv mania nu au anuntat ei inseamna ca va fi Las Fierbinti inainte si pe urma Profu , cred ca miercurea va da Imperiul leilor si pe urma un film ,
  • @Mile dar tu nu ai HBO? Ce te intereseaza de audiente? Toata ziua esti prezent pe aici, mai ales cand Antena e pe 1. Din toate comentariile dai dovada ca nu mai schimbi programul de pe Antena1. Daca las un comentariu prin care imi spun parerea dupa ce am vazut audientele asta nu inseamna ca am fost si eu printre acei urmaritori, dar tu mereu intelegi ca cei care comenteaza aici sunt doar cu PRO sau Antena pentru ca tu nu mai stii altceva decat cele doua.
  • Uite ca e un public care mai consuma un post tv prin decență și curățenie, ca o pauza pentru celor care le plac cele 3 posturi tv generaliste.
  • Si inca ceva Mile-***, daca nu intelegi un serial pentru ca esti prea inapoiat si nici pe la scoala nu ai trecut, nefiind in stare sa deosebesti o ficțiune de o realitate si sa asociezi publicul rural cu un serial filmat la sat,ll eu zic sa revii pe aici cand mai citesti cateva carti. E clar ca nu sti sa apreciezi o productie buna, indiferent de postul pe care se transmite.
  • De la Mile nu am pretenții sa observe tipurile de comic din Las Fierbinti, sa fim seriosi. Las Fierbinti chiar nu este un serial pentru oricine. Sa observi comicul de situatie, comicul de limbaj, de moravuri si de caracter, chiar nu e la indemana oricui. Pe pricipiul unora de aici nici Caragiale nu era prea stralucit.

Trimite un comentariu

sus