
AUDIENȚE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie!
Startul Survivor a încins piața TV. Și e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinți, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei).
Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinți) și Kanal D (cu Survivor).
La nivelul întregi țări (acolo unde a câștigat Kanal D), și Survivor, dar și Las Fierbinți (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecție. Serialul de pe Pro TV a depășit Survivor la confruntarea directă la orașe și pe publicul comercial (la mică diferență).
Asta a fost în confruntarea directă. Las Fierbinți s-a terminat însă la 21.30, iar Survivor a continuat până aproape de 23.30. A recuperat diferența, astfel că, după media pe tot intervalul lor de difuzare (20.00-23.20), Survivor s-a detașat pe primul loc și a reușit să mențină o medie de peste două milioane de români pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:
1. Intervalul de luptă Pisicile Aristocrate - Survivor - Las Fierbinți (20:00-21:30):
Național. Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Kanal D, pe intervalul de luptă directă cu Las Fierbinți și Pisicile Aristocrate. Peste două milioane de români s-au dus și pe Pro TV, la Las Fierbinți.
Pisicile de pe Antena 1 au privit de pe margine, cu cifre de trei ori mai mici.
Urban. La orașe au fost primii Las Fierbinți, cu peste 900.000 media, față de 820.000 la Survivor.
Pentru Pisici, situația a fost și mai dramatică. Puse în program în ultimul minut, fără promovare, au fost depășite și de România TV. Antena 1 a fost pe poziția a patra, la mare distanță.
Comercial. Lupta a fost strânsă pe publicul tânăr. Strânsă între Pro TV și Survivor. Au fost 375.000 de tineri pe Las Fierbinți și 350.000 pe Survivor.
Cam la jumătate a fost audiența Pisicilor Aristocrate (o explicație poate fi publicul țintă - copiii, sub 18 ani, deci sub acest target).
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinți - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.074.000 | 11.7 | 22.7 |
2 | Pro TV | 2.013.000 | 11.4 | 22.0 |
3 | Antena 1 | 736.000 | 4.2 | 8.1 |
4 | Romania TV | 677.000 | 3.8 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 341.000 | 1.9 | 3.7 |
6 | TVR 2 | 275.000 | 1.6 | 3.0 |
7 | Pro Cinema | 215.000 | 1.2 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 207.000 | 1.2 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 185.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Prima TV | 131.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinți - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 904.000 | 9.4 | 19.8 |
2 | Kanal D | 823.000 | 8.6 | 18.0 |
3 | Romania TV | 383.000 | 4.0 | 8.4 |
4 | Antena 1 | 372.000 | 3.9 | 8.1 |
5 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | TVR 2 | 162.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | DigiSport 1 | 121.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 116.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 106.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinți - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 374.000 | 8.9 | 23.1 |
2 | Kanal D | 352.000 | 8.4 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 165.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Romania TV | 62.000 | 1.5 | 3.8 |
5 | TVR 1 | 49.000 | 1.2 | 3.0 |
6 | TVR 2 | 40.000 | 1.0 | 2.5 |
7 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor și-a lăsat concurenții în urmă pe interval (20:00-23:30):
Survivor a recuperat după ce s-a terminat Las Fierbinți și a început Mumia, așa că pe tot intervalul de difuzare a fost pe primul loc. Cu filmul 101 Dalmațieni după Pisicile aristocrate, Antena 1 a rămas pe locul al treilea, chiar pe patru la orașe.
Național. Peste două milioane media pe tot intervalul Survivor, la Kanal D, față de 1,5 milioane de Pro TV și 660.000 la Antena 1.
Urban. Survivor s-a dus aproape de 900.000 în medie pe tot intervalul la orașe, cu peste 200.000 peste Pro TV și aproape de trei ori mai mult decât Antena 1 (care a fost pe patru, după România TV).
Comercial. Recuperând după Las Fierbinți, Survivor a pus Kanal D pe primul loc pe publicul 18-49 de ani, cu 375.000 de telespectatori în acest segment. Pe Pro TV media a fost de puțin peste 300.000.
Antena 1, pe trei, avea jumătate în comparație cu Pro TV.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.026.000 | 11.5 | 24.3 |
2 | Pro TV | 1.466.000 | 8.3 | 17.6 |
3 | Antena 1 | 657.000 | 3.7 | 7.9 |
4 | Romania TV | 627.000 | 3.6 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 357.000 | 2.0 | 4.3 |
6 | TVR 1 | 259.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | TVR 2 | 213.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Pro Cinema | 190.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 183.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 170.000 | 1.0 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 863.000 | 9.0 | 20.3 |
2 | Pro TV | 670.000 | 7.0 | 15.8 |
3 | Romania TV | 371.000 | 3.9 | 8.7 |
4 | Antena 1 | 325.000 | 3.4 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.1 |
6 | TVR 2 | 135.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 121.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 108.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Pro 2 | 88.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 375.000 | 8.9 | 24.2 |
2 | Pro TV | 306.000 | 7.3 | 19.8 |
3 | Antena 1 | 152.000 | 3.6 | 9.8 |
4 | Romania TV | 60.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | TVR 1 | 40.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Pro 2 | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citește și: JOI SEARĂ. Survivor, tot mai bine. Kanal D a câștigat și tinerii, cu ediția de joi seara. România TV, locul trei la orașe
Citește și: VINERI SEARĂ. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Nici tu nu compara accesati , capatosel , geani , pastramica , marinica , umoristii astea
Păcat!
Si voi nu aveti ceva de făcut doar marinica , doar burlacul , doar asiaticiii reluare , doar adelinarul ala
ce inseamna RAT? in alta ordine de idei, eu ma uit la orice altceva decat manele sau prostie in forma pura, gen las fierbinti, vacanta mare sau alte suse gen pro teve. nu imi aleg canalele in functie de numele lor, asta e o prostie... dar continutul pot sa il aleg.