Skip to main content

Dosar. (P) A7TV, de la online pe cablu. "Vrem să câştigăm publicul ignorat!" Totul despre postul TV care se pregăteşte de must-carry

 
Dosar. (P) A7TV, de la online pe cablu. "Vrem să câştigăm publicul ignorat!" Totul despre postul TV care se pregăteşte de must-carry

DOSAR. (P) A7TV, de la online pe cablu. Au început să emită acum trei ani, la început doar pe online, chiar dacă studiourile erau dotate ca pentru o televiziune "clasică". Acum, au intrat pe câteva reţele de cablu din ţară şi se pregătesc să intre în Must-carry, adică să fie preluaţi de toţi operatorii din ţară.

Publicitate

Într-o serie de articole, vom prezenta detaliat postul de televiziune A7TV. Totul, de la dotare la programe, emisiuni şi realizatori.

În echipa de implementare a postului de televiziune A7TV, compusă din Marius Creţa - general manager, Cornel Dărvăşan - redactor-şef şi head of content, Monica Mihai (Mamitzu Concept) - producător general, a fost cooptat în această săptămână, ca director general, Răzvan Voicu, om cu experienţă de ani buni atât în vânzări (la Antena 1), dar şi în zona editorială, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Postul este finanţat de omul de afaceri Simon Maurer - dezvoltator imobiliar.

A7 TV a intrat pe mai multe reţele, cele mai important fiind DigiTV, în judeţele Mureş şi Braşov, dar se vede şi la alţi operatori mai mici din Constanţa, Prahova, Neamţ, Iaşi şi alte câteva judeţe.

Emisiunile postului A7 TV pot fi urmărite online, pe site-ul televiziunii: a7tv.ro

Politică editorială A7TV - accent pe conţinut "curat". Fără cancanuri

Mai mult informaţii verificate şi mai puţin cancanuri, îşi propune postul TV.

"A7TV are de câştigat un pariu cu publicul. Acela că nu doar conţinutul negativ poate face audienţă. Conţinut curat, util, educativ şi bazat pe valori sănătoase de viaţă", spun oficialii televiziunii.

Conţinutul, spun cei de la postul TV: "evită cancanurile şi oferă informaţii verificate".

"În mod special, direcţia editorială este către informarea şi educarea publicului. A7TV îşi propune să aducă în peisajul audiovizual informaţia aplicată, educaţia, spiritualitatea autentică, cultura şi valorile care definesc omul în lumea sa."

Publicul ţintit de A7TV - cel ignorat de majoritatea televiziunilor

Un public educat, inteligant şi "dornic să schimbe ceva în bine în viaţa lor" este în atenţia A7TV. "Dorinţa noastră este să câştigăm publicul ignorat de majoritatea televiziunilor, publicul activ, interesat de informaţii practice şi utile, de actualitate, din toate domeniile."

Ce emisiuni sunt în grila A7TV? De la talk-show-uri live la infotainment, turism, medicină sau beauty

Emisiunea principală A7TV este talk-showul zilnic de seară, realizat de Cornel Dărvăşan - Ştirea cea bună. În grilă sunt emisiuni diverse, structurate pe tronsoane live (matinal, acces, prime-time şi late-night), dar şi programe tematice înregistrate (turism, medicină, business, beauty etc).

Câteva exemple:

Alături de tine - luni-vineri, de la 19.30

Prezentată de Alina Ilioi Mureşan, emisiunea are un invitat specia sau un specialist, iar publicul este cel care pune întrebările.

"Prin formatul acestei emisiuni, ne dorim ca telespectatorul să se simtă ajutat, susţinut şi încurajat să îşi depăşească problemele vieţii, cât şi să primească răspuns la întrebările cele mai apăsătoare."

Se întinde pe o oră şi jumătate, timp în care telespectatorii pot pune întrebările şi în direct.

Ştirea cea bună - Talk-show-ul serii

De marţi până joi, de la ora 21.00, Cornel Dărvăşan ţine dezbaterea zilei, în care are doi invitaţi.

Persoane din diverse domenii, de la muzică şi artă la prezentatori TV sau sportivi, vin în platoul de la A7TV.

"Programul are un discurs lejer, pe alocuri cu umor, prezintă ultimele noutăţi din viaţa invitaţilor cu notorietate, dar şi viziunea invitaţilor cu privire la anumite teme de actualitate, prezente în spaţiul public."

Este poziţionat ca un "night entertainment show".

Book Media - hai să citim!

O emisiune de stimulare a lecturii, accesibil şi agreabil prezentată de Nataşa Alina Culea.

Emisiunea încurajează cititul, se recomandă cele mai bune titluri, se susţine piaţa de carte românească şi se recompensează telespectatorii cu concursuri periodice, cu premii în pachete de cărţi – oferite de partenerii noştri din piaţa editorială românească.

Fresh Acces - de la 16.00 la 18.00

În fiecare zi, "accesul" este al unei echipe de trei prezentatori. Alina Dumitru, Beni şi Iosif Graur sunt gazdele.

Programul cuprinde informații din toate domeniile de interes: it, bucătărie, educație, dezvoltare personală, agenda culturală, actualitate, meteo, sport, informații trafic, divertisment, etc.

Fiecare ediție este organizată pe multe subiecte diferite cu proprii invitați permanenți, specialiști în educație, sociologie, morală și etica.

Spune-mi CUM. Un fel de viaţa bate filmul

Emisiunea aduce în lumina reflectoarelor cele mai impresionante poveşti de viaţă din România. Oameni a căror viaţă este mai presus de orice scenariu de film.

Deşi e foarte uşor să ai opinii, să-ţi dai cu părerea despre orice, să oferi sfaturi care se bazează pe teorie, acestea sunt aproape lipsite de valoare în comparaţie cu experienţele trăite de invitaţi.

La Spune-mi CUM! povestim, ne amintim, ne cutremurăm, ne emoţionăm şi deseori plângem. Dar cele mai importante sunt lecţiile pe care noi cu toţii le primim de la oameni, cândva consideraţi pierduţi, care astăzi sunt învingători.

Duminica, de la ora 20.00, cu Antonia Fudulu.

Emisiunile postului A7 TV pot fi urmărite online, pe site-ul televiziunii: a7tv.ro

Alte emisiuni:

  • Ediţie specială, cu Marius Creţa. Invitaţi cu personalităţi şi perspective total diferite cu privire la o anumită temă de actualitate socială şi spirituală îşi spun poziţia.

"Subiectul este abordat de către protagonişti după metoda eticii aplicate, fiecare dintre ei având o viziune diferită faţă de ceilalţi şi fiind nevoit să prezinte argumente solide în favoarea viziunii sale. Această dinamică a polemicilor cordiale se bucură de interes mare în rândul telespectatorilor."

  • Business la Superlativ, cu Flori Stoian (joia, de la 18.00)
  • Vieţi schimbate, cu Ionică Herlea (sâmbăta, de la 19.00)
  • Trepte, cu Evelina Bevis (duminica, de la 21.00) - docudramă, filmată cu actori, cu episoade inspirate din viaţa reală.
  • Prin tribunale ca prin viaţă, cu Mihaela Olaru (Lunea, de la 18.00) - viaţa juridică şi socială văzută prin ochii unui avocat
  • Mens Sana - sănătate, cu Consuela Bălaşa (duminica, de la ora 12.00).

Vezi prezentarea completă a postului A7 TV, cu toţi prezentatorii, AICI.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Wonder Why: fie lucrezi la A7, fie nu cunosti cum sta treaba cu televiziuni care emit online si ce cifre fac altii.
    E o diferenta intre a fi hater si a fi realist. Hater eram daca atacam gratuit si fara niciun rost. Realist sunt in momentul in care spun cum sta treaba.
    M-am uitat la a7 la lansare - aparuse articol aici cand s-au lansat. Parea sa fie cu potential. Insa defapt ei sunt o televiziune religioasa si au un program mai atipic. De la lansare si pana acum, cifrele de audienta sunt neschimbate, daca nu chiar mai mici - pt ca la inceput se uita lumea de curiozitate.
    Cand am scris de 'cheia' de a ajunge la banii lui Maurer, trebuie sa intelegi backgroundul doamnei Monica. Pentru cei care lucreaza in domeniu - e suficient. De aici si deduc ca bugetul nu e chiar 2 lei :)
  • SOSO, te roade invidia. Vorbesti de parca ti-au luat banii tai din buzunar.
    Stii vreun exemplu de televiziune online care sa aiba scoruri mai mari in Romania? Facebook limiteaza extrem de mult reach-ul in ultimele luni, normal, e business, nu incurajeaza audienta organica.
    Cand or sa fie cu acoperire nationala, in must carry, atunci se va vedea potentialul.
    Asa ca lasa hate-ul. Oricum, cu buget de 2 lei... arata foarte bine!
  • Cheia e aici: "Postul este finanțat de omul de afaceri Simon Maurer - dezvoltator imobiliar."
    Pe scurt: toti de mai sus, au gasit cheia spre a extrage bani din conturile lui Maurer. L-au imbatat cu apa calda, ca vor face mare televiziune. Din pacate, sa intretii o televiziune care face seara in prime-time - pe online - 200-300-400-500 spectatori, iar in restul timpului maxim 50, e enorm de pagubos. In maxim 3 ani ii vor pune cruce.
    De publicitate, putin probabil sa gasesti clienti mari care sa bage bani aici la ce cifre are.
  • Zexe, pai aia e, ca nu se uita toti. Romanii sunt peste 80% crestin ortodocsi, dar asta nu inseamna ca Trinitas-ul o sa faca vreodata audienta uriasa. N-o regasesti nici macar in primii 20.
  • nu e nevoie de ”valori sanatoase de viata”, ne putem uita la teodosie, pomohaci, ex-episcopul de husi si la orice popa avid de bani, frumos sa vinzi fraierilor lucruri pe care tu nu le aplici in viata, dimpotriva
  • A7tv,este bine venit. Sper ca DIGI, sa includă la nivel național în rețeaua de cablu.
  • Gresesti amarnic. Aceasta televiziune este adresata unui anume public de o anumita orientare religioasa. Si crede-ma sunt multi si foarte obedienti . Asa ca daca se uita toti, ai bat si pe Protv in audiente !!!
  • E de laudat aceasta televiziune, numai ca mi se pare din start sortita esecului si o sa exemplific: publicitarii vor sa bage reclama doar acolo unde exista audienta, ori o asemenea televiziune nu are cum sa faca audienta. Intotdeauna scandalul si mizeria atrag mai tare decat o emisiune despre carti, medicina, educatie. De ani de zile exista si altfel de programe, iar audientele aproape ca nu se vad la posturi precum Discovery, National Geographic sau altele de acest gen. Diferenta e ca aceste televiziuni emit si in alte tari, iar investitia e acoperita. Sper (chiar daca nu din publicitate) sa fie sustinuta si aceasta televiziune din alte afaceri, pentru ca se merita sa avem si asa ceva in grilele cablistilor.

Trimite un comentariu

sus