
Telekom nu va mai fi sponsorul principal al Echipelor Naționale de Fotbal, după cinci ani de zile. Federația Română Fotbal anunță că noul sponsor principal va fi retailerul geman Penny.
Înțelegerea dintre Telekom și FRF a început în iunie 2015.
Penny va fi sponsor principal al Naționalei de Seniori (antrenată de Mirel Rădoi), dar și a al Naționalei de Tineret, cu Adi Mutu antrenor. Astfel, atât Nationala Mare, cât și cea U-21 vor avea același sponsor principal.
Federația Română de Fotbal și lanțul de supermarketuri au semnat o înțelegere valabilă până la finalul lui 2024.
Vor fi vândute în continuare, în magazinele Penny, echipamentele oficiale ale echipelor naționale de Fotbal și accesorii pentru suporteri.
Retailerul german se număra, deja, printre sponsorii Federației Române de Fotbal.
Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, despre înțelegerea cu Penny:
„Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimțim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reușit să confirmăm încrederea acordată de un brand de sucess în industria de retail.
Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanțăm și să implementăm proiectele noi pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă.
Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reușit împreună ca prin rezultatele sportive și strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Și, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naționale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, spune acesta.
Citește și: Penny, sponsorul Naționalei pentru încă patru ani. Parteneriatul se extinde în premieră și la echipele de juniori și tineret
Citește și: Telekom, sponsor principal al Echipei de Fotbal a României
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
La fel ca marinica , la pro ziceai ca e o prostie de emisiune , acum o adori , vai de postacul antenist