Skip to main content

S-a încheiat înțelegerea dintre Telekom și Federația de Fotbal, după cinci ani. Penny, noul sponsor principal al Tricolorilor

 
S-a încheiat înțelegerea dintre Telekom și Federația de Fotbal, după cinci ani. Penny, noul sponsor principal al Tricolorilor

Telekom nu va mai fi sponsorul principal al Echipelor Naționale de Fotbal, după cinci ani de zile. Federația Română Fotbal anunță că noul sponsor principal va fi retailerul geman Penny. 

Înțelegerea dintre Telekom și FRF a început în iunie 2015. 

Publicitate

Penny va fi sponsor principal al Naționalei de Seniori (antrenată de Mirel Rădoi), dar și a al Naționalei de Tineret, cu Adi Mutu antrenor. Astfel, atât Nationala Mare, cât și cea U-21 vor avea același sponsor principal. 

Federația Română de Fotbal și lanțul de supermarketuri au semnat o înțelegere valabilă până la finalul lui 2024. 

Vor fi vândute în continuare, în magazinele Penny, echipamentele oficiale ale echipelor naționale de Fotbal și accesorii pentru suporteri.

Retailerul german se număra, deja, printre sponsorii Federației Române de Fotbal. 

Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, despre înțelegerea cu Penny:

„Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimțim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reușit să confirmăm încrederea acordată de un brand de sucess în industria de retail.

Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanțăm și să implementăm proiectele noi pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă.

Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reușit împreună ca prin rezultatele sportive și strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Și, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naționale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, spune acesta.


Citește și: Penny, sponsorul Naționalei pentru încă patru ani. Parteneriatul se extinde în premieră și la echipele de juniori și tineret


Citește și: Telekom, sponsor principal al Echipei de Fotbal a României


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Si cand erau la pro nu iti placeau postac , acum la antenuta ii adori , vai de tine postacule , ha ha ha
    La fel ca marinica , la pro ziceai ca e o prostie de emisiune , acum o adori , vai de postacul antenist
  • cum sa stai in fiecare seara la asemenea filme chiar asa ati coborat

    Exact ca Antenuta ta , cum sa stai in fiecare seara la bucatarii care injura , care isi baga , mai ales cu grasutul , se intinde cu burta pe masa pe care prepari alimentele , chiar asa ati coborat
  • Ar mai fi de adăugat că PENNY a trecut recent printr-un rebranding, și are toate motivele să caute să fie prezent atât pe TV, cât și ca sponsor al unor activități sportive și al unor proiecte sociale.

    Am arătat în mesajul de mai devreme că ar fi existat și alți candidați pentru poziția de sponsor principal.

    De asemenea, cred că mai este loc pentru câțiva sponsori, acum câțiva ani pe echipamentele de antrenament ale naționalei scria DACIA, și, de asemenea, era și o bancă printre sponsori.
  • TELEKLOKO VA DEVENI ORANJADA....si ca un ADIO,DAR RAMAN CU TINE..ne da lovitura sub centura,cu o noua scumpire..asa ca,FUGITI,PANA NU E PREA TARZIU.
  • FRF are mai mulți sponsori,
    - Penny este acum sponsorul principal,
    - Joma este în continuare sponsorul tehnic,
    Alți sponsori:
    - Băuturile: Timișoreana, Tymbark și Bucovina,
    - Casele de pariuri Fortuna și Casa Pariurilor,
    - Dealerul auto: Autoklass,
    - Pambac,
    - Kaufland (una din rețelele concurente ale actualului sponsor principal),
    - Cis GAZ, Regina Maria, Viggo,
    - Există și un parteneriat cu UNICEF.
  • orice sponsor isi asociaza numele cu echipa aleasa Daca asta e catastrofa si numele sponsorului se sifoneaza Acum fotbalul romanesc nu aduce nimic onorabil De ce ? stim !

Trimite un comentariu