Skip to main content

TOP ADC. Simona Halep, personaj principal în reclama lunii decembrie: „Spui Halep, spui România”. Expresiile gamerilor, traduse de Irina Margareta Nistor

 
TOP ADC. Simona Halep, personaj principal în reclama lunii decembrie: „Spui Halep, spui România”. Expresiile gamerilor, traduse de Irina Margareta Nistor

TOP ADC DECEMBRIE | 2020. Simona Halep este personajul principal în cel mai bun spot al finalului de an - Hai sa facem treabă, România. Campania Băncii Transilvania, desemnată lucrarea lunii decembrie în topul ADC (organizaţia care reuneşte creativii din agenţii), este un colaj din antrenamentele Simonei Halep, creionată drept un exemplu de perseverenţă.

Publicitate

De altfel, este pentru a doua lună rând când o reclamă Banca Transilvania este desemnată „Lucrarea lunii”, în topul ADC.

Echipa creativă este formată din Andrei Tripşa şi Sabin Staicu, din partea agenţiei Three.

Proiectul, dedicat Zilei Naţionale, a câştigat şi locul întâi în categoria TV.


„Spui Halep, spui România”


Bob Toma (creative director, Abbott Labs, Chicago şi membru ADC*RO), despre execuţie:

„Cum să te foloseşti de o celebritate într-un mod neaşteptat, surprinzător, memorabil, evitând clasicul testimonial regizat, în care aceasta se chinuie să memoreze vorbele clientului puse în gura copywriterului.

Cam despre asta-i vorba în acest spot pentru Banca Transilvania. Spui Halep, spui România, performanţă, mândrie naţională, ingredientul perfect pentru orice brand românesc.

Surprinzând însă efortul, perseverenţa, munca din spate, în forma acestui discurs non-verbal, sunt detaliile care-l fac outstanding. Nu cred că avea nevoie de voice over la început, funcţionează perfect şi fără. "Hai să facem treabă, România" închide bine seria asta de cadre filmate şi editate frumos. Un thumb-up aici şi pentru producţie”, spune acesta.

VIDEO. Simona Halep | Banca Transilvania Hai să facem treabă, România!

TV

Campania Petiţia ASAP a câştigat în luna decembrie locul doi, în categoria TV. Este un îndemn la responsabilitate prin colectare selectivă, transmis cu ajutorul trupei Subcarpaţi printr-un spot şi o melodie.

Echipa creativă: Alina Gavrilă Borţun (Creaţie şi Copywriting // Gavrilă&Asociaţii) şi Miruna Macsoda (Strategie // Rusu+Borţun).

Linco Patisero şi Jazz Communication au menţiune, în categoria TV, pentru spotul „Până se rumeneşte, trăieşte!”. Campania vine cu sfatul că indiferent de obstacole, viaţa merită privită dintr-un unghi pozitiv, iar în perioada aceasta dificilă este necesară o nouă aşezare a lucrurilor care contează cu adevărat.

Echipa a fost formată din Marius Tudor (Senior Copywriter), Răzvan Raicu (Senior Art Director) şi Cezarina Ioniţă (Art Director).

Menţiune în categoria TV are şi campania 3 mm, Simona Halep. Semnată de Three pentru Banca Transilvania, campania prezintă primul documentar cu şi despre Simona Halep, unul dintre cei mai mari sportivi din România.

Filmul transmite un mesaj inspiraţional despre muncă, performanţă şi sacrificiu. Echipa creativă fost formată din Andrei Tripşa şi Sabin Staicu.

DIGITAL

Pe primul loc, în categoria Digital, se află campania Un job pentru Moş Crăciun, semnată de MRM România pentru eMAG. Campania spune povestea celor care în fiecare an, de Crăciun, erau „Moş Crăciun” pentru copii. În anul 2020, anul pandemiei, nu au mai reuşit să îşi îndeplinească misiunea în offline.

Echipa este formată din: Adina Ciocan (Art Director), Robert Eftenie şi Diana Dobrin (Copywriters).

Muzeul Bringo, campanie realizată de Next Advertising pentru Bringo Delivery, se află pe locul doi. Proiectul cuprinde diferite episoade în care sunt prezentate „exponatele” muzeului, mai precis comentariile dragi din partea utilizatorilor Bringo Delivery.

Echipa: Oana Bănică (Copywriter) & Alexandra Baciu (Art Director).

ING ocupă locul trei în secţiunea Digital. Este vorba despre proiectul „Dansul care alungă relele din noul an”, realizat împreună cu Jazz Communication. Tradiţia românească de început de an, prin care capra şi ursul devin apărători care alungă răul, este transpusă într-o coregrafie modernă cu ajutorul căreia ING urează românilor un an lipsit de rele.

Echipa: Bianca Muscalu (Copywriter) & Mara Sabău (Art Director).

Tot pe locul trei este şi campania HYGGE la noi, realizată de MSL The Practice pentru Storia.ro. Proiectul prezintă cuvântul ales de români pentru a deveni reprezentantul conceptului hygge în limba română, adică binişte.

Strategia, conceptul creativ şi implementarea campaniei au aparţinut Andreei Pandelea (Head of Lifestyle) şi Roxanei Stratulat (Communication Manager) din partea MSL The Practice. Video concept şi production: Diud.

Banca Transilvania şi Three au menţiune şi în categoria Digital pentru proiectul 3 mm, Simona Halep.

Menţiune a primit şi campania Samsung Game Translator, care poartă semnătura Cheil Centrade. Spoturile prezintă expresii folosite de gameri, pe care maestra traducerilor Irina Margareta Nistor le explică pe înţelesul tuturor, astfel încât limbajul jucătorilor să nu mai pară un tărâm de neînţeles.

Echipa creativă: Ionuţ Iordache (Senior Copywriter), Ştefan Manole (Senior Art Director) şi Roxana Niţă (Group Creative Director).

GRAPHIC DESIGN

Primul loc, în categoria Graphic Design, revine Urban Monkey şi Biancăi Dumitraşcu pentru seria de postere 2020 reasons to be optimistic. Pentru că 2020 a fost un an copleşit de ştiri negative, Urban Monkey a dorit să răspândească optimismul la şfârşit de an, aşadar, împreună cu Fennec au lansat campania “2020 reasons to be optimistic” cu obiectivul de a schimba puţin perspectiva şi de a aduce în prim plan toate lucrurile bune care s-au întâmplat anul trecut.

Menţiune au Centrul Naţional al Dansului Bucureşti şi Daniel&Andrew Studio pentru identitatea vizuală a evenimentului Premiile CNDB. Posterul animat anunţă desfăşurarea CNDB Awards, pe 14 decembrie 2020.

Tot menţiune în categoria Graphic Design are şi proiectul MASTER al Galeriei Posibile – o iniţiativă de promovare a tinerilor absolvenţi ai Universităţilor de Arte. Posterele a căror identitate vizuală poartă semnătura Graphomat, anunţă deschiderea expoziţiei Mirunei Radovici. Echipa: Mihai Popescu (Art Direction) şi Andreea Popescu (Design).

RADIO

În categoria Radio, menţiune are campania de CSR desfăşurată de ING şi Asociaţia Inima Copiilor, împreună cu agenţia Jazz Communication. Timp de 10 zile campania a strâns cât mai multe melodii din partea oamenilor, iar fiecare melodie devenea astfel o donaţie ING pentru operaţiile copiilor cu malformaţii cardiace.

Spoturile audio au rulat pe platforma Spotify şi erau livrate în funcţie de muzica ascultată.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cea mai orgasmica reclama , a intrecut-o si pe serena williams , eu de cate ori ma uit la aceasta reclama stau sa ma intreb ce zic aia mai mici ( baietasii poate si fetitele ) cand o aud cum geme aproape racnind la lovitura mingiutei bucluclase . pe bune chiar nu s-a sesizat nimeni de penibilitatea acestei reclame ? i-am scris si simonei direct pe facebook daca ea s-a uitat bine la aces spot super sexy

Trimite un comentariu

sus