Skip to main content

TOP ADC. Simona Halep, personaj principal în reclama lunii decembrie: „Spui Halep, spui România”. Expresiile gamerilor, traduse de Irina Margareta Nistor

 
TOP ADC. Simona Halep, personaj principal în reclama lunii decembrie: „Spui Halep, spui România”. Expresiile gamerilor, traduse de Irina Margareta Nistor

TOP ADC DECEMBRIE | 2020. Simona Halep este personajul principal în cel mai bun spot al finalului de an - Hai sa facem treabă, România. Campania Băncii Transilvania, desemnată lucrarea lunii decembrie în topul ADC (organizația care reunește creativii din agenții), este un colaj din antrenamentele Simonei Halep, creionată drept un exemplu de perseverență.

De altfel, este pentru a doua lună rând când o reclamă Banca Transilvania este desemnată „Lucrarea lunii”, în topul ADC. 

Publicitate

Echipa creativă este formată din Andrei Tripșa și Sabin Staicu, din partea agenției Three.

Proiectul, dedicat Zilei Naționale, a câștigat și locul întâi în categoria TV.


„Spui Halep, spui România”


Bob Toma (creative director, Abbott Labs, Chicago și membru ADC*RO), despre execuție: 

„Cum să te folosești de o celebritate într-un mod neașteptat, surprinzător, memorabil, evitând clasicul testimonial regizat, în care aceasta se chinuie să memoreze vorbele clientului puse în gura copywriterului.

Cam despre asta-i vorba în acest spot pentru Banca Transilvania. Spui Halep, spui România, performanță, mândrie națională, ingredientul perfect pentru orice brand românesc.

Surprinzând însă efortul, perseverența, munca din spate, în forma acestui discurs non-verbal, sunt detaliile care-l fac outstanding. Nu cred că avea nevoie de voice over la început, funcționează perfect și fără. "Hai să facem treabă, România" închide bine seria asta de cadre filmate și editate frumos. Un thumb-up aici și pentru producție”, spune acesta. 

VIDEO. Simona Halep | Banca Transilvania Hai să facem treabă, România!

TV

Campania Petiția ASAP a câștigat în luna decembrie locul doi, în categoria TV. Este un îndemn la responsabilitate prin colectare selectivă, transmis cu ajutorul trupei Subcarpați printr-un spot și o melodie.

Echipa creativă: Alina Gavrilă Borțun (Creație și Copywriting // Gavrilă&Asociații) și Miruna Macsoda (Strategie // Rusu+Borțun).

Linco Patisero și Jazz Communication au mențiune, în categoria TV, pentru spotul „Până se rumenește, trăiește!”. Campania vine cu sfatul că indiferent de obstacole, viața merită privită dintr-un unghi pozitiv, iar în perioada aceasta dificilă este necesară o nouă așezare a lucrurilor care contează cu adevărat.

Echipa a fost formată din Marius Tudor (Senior Copywriter), Răzvan Raicu (Senior Art Director) și Cezarina Ioniță (Art Director).

Mențiune în categoria TV are și campania 3 mm, Simona Halep. Semnată de Three pentru Banca Transilvania, campania prezintă primul documentar cu și despre Simona Halep, unul dintre cei mai mari sportivi din România.

Filmul transmite un mesaj inspirațional despre muncă, performanță și sacrificiu. Echipa creativă fost formată din Andrei Tripșa și Sabin Staicu.

DIGITAL

Pe primul loc, în categoria Digital, se află campania Un job pentru Moș Crăciun, semnată de MRM România pentru eMAG. Campania spune povestea celor care în fiecare an, de Crăciun, erau „Moș Crăciun” pentru copii. În anul 2020, anul pandemiei, nu au mai reușit să își îndeplinească misiunea în offline.

Echipa este formată din: Adina Ciocan (Art Director), Robert Eftenie și Diana Dobrin (Copywriters).

Muzeul Bringo, campanie realizată de Next Advertising pentru Bringo Delivery, se află pe locul doi. Proiectul cuprinde diferite episoade în care sunt prezentate „exponatele” muzeului, mai precis comentariile dragi din partea utilizatorilor Bringo Delivery.

Echipa: Oana Bănică (Copywriter) & Alexandra Baciu (Art Director).

ING ocupă locul trei în secțiunea Digital. Este vorba despre proiectul „Dansul care alungă relele din noul an”, realizat împreună cu Jazz Communication. Tradiția românească de început de an, prin care capra și ursul devin apărători care alungă răul, este transpusă într-o coregrafie modernă cu ajutorul căreia ING urează românilor un an lipsit de rele.

Echipa: Bianca Muscalu (Copywriter) & Mara Sabău (Art Director).

Tot pe locul trei este și campania HYGGE la noi, realizată de MSL The Practice pentru Storia.ro. Proiectul prezintă cuvântul ales de români pentru a deveni reprezentantul conceptului hygge în limba română, adică biniște.

Strategia, conceptul creativ și implementarea campaniei au aparținut Andreei Pandelea (Head of Lifestyle) și Roxanei Stratulat (Communication Manager) din partea MSL The Practice. Video concept și production: Diud.

Banca Transilvania și Three au mențiune și în categoria Digital pentru proiectul 3 mm, Simona Halep.

Mențiune a primit și campania Samsung Game Translator, care poartă semnătura Cheil Centrade. Spoturile prezintă expresii folosite de gameri, pe care maestra traducerilor Irina Margareta Nistor le explică pe înțelesul tuturor, astfel încât limbajul jucătorilor să nu mai pară un tărâm de neînțeles.

Echipa creativă: Ionuț Iordache (Senior Copywriter), Ștefan Manole (Senior Art Director) și Roxana Niță (Group Creative Director).

GRAPHIC DESIGN

Primul loc, în categoria Graphic Design, revine Urban Monkey și Biancăi Dumitrașcu pentru seria de postere 2020 reasons to be optimistic. Pentru că 2020 a fost un an copleșit de știri negative, Urban Monkey a dorit să răspândească optimismul la șfârșit de an, așadar, împreună cu Fennec au lansat campania “2020 reasons to be optimistic” cu obiectivul de a schimba puțin perspectiva și de a aduce în prim plan toate lucrurile bune care s-au întâmplat anul trecut.

Mențiune au Centrul Național al Dansului București și Daniel&Andrew Studio pentru identitatea vizuală a evenimentului Premiile CNDB. Posterul animat anunță desfășurarea CNDB Awards, pe 14 decembrie 2020.

Tot mențiune în categoria Graphic Design are și proiectul MASTER al Galeriei Posibile – o inițiativă de promovare a tinerilor absolvenți ai Universităților de Arte. Posterele a căror identitate vizuală poartă semnătura Graphomat, anunță deschiderea expoziției Mirunei Radovici. Echipa: Mihai Popescu (Art Direction) și Andreea Popescu (Design).

RADIO

În categoria Radio, mențiune are campania de CSR desfășurată de ING și Asociația Inima Copiilor, împreună cu agenția Jazz Communication. Timp de 10 zile campania a strâns cât mai multe melodii din partea oamenilor, iar fiecare melodie devenea astfel o donație ING pentru operațiile copiilor cu malformații cardiace.

Spoturile audio au rulat pe platforma Spotify și erau livrate în funcție de muzica ascultată.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • cea mai orgasmica reclama , a intrecut-o si pe serena williams , eu de cate ori ma uit la aceasta reclama stau sa ma intreb ce zic aia mai mici ( baietasii poate si fetitele ) cand o aud cum geme aproape racnind la lovitura mingiutei bucluclase . pe bune chiar nu s-a sesizat nimeni de penibilitatea acestei reclame ? i-am scris si simonei direct pe facebook daca ea s-a uitat bine la aces spot super sexy

Trimite un comentariu