Skip to main content

AUDIENŢE. Derby-ul Dinamo-FCSB din Cupă, sub Dinamo - FCSB din Campionat. Digi Sport, pe locul 4 cu meciul

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Derby-ul din Cupa României dintre Dinamo şi FCSB a adus cifre peste medie pentru televiziunile de sport, aseară.

Publicitate

Digi Sport 1 s-a clasat pe patru pe toate segmentele de public, în timp ce Look Sport+ şi Telekom Sport 1 au scos audienţe peste cât scot în mod obişbuit.

Totuşi, meciul din Cupă a fost sub partida de săptămâna trecută, când cele două echipe rivale s-au întâlnit în Liga I.

Detalii, în continuare:

Victoria dinamoviştilor cu 1-0 din optimile Cupei României a fost urmărită de aproximativ 882.000 de telespectatori la nivelul întregii ţări, pe cele trei canale de sport.

În urmă cu o săptămână, partida Dinamo - FCSB din Liga I scotea - cumulat pe cele trei postui de sport - un milion de telespectatori. Datele, aici.

Dintre staţiile de sport, Digi Sport 1 a scos cele mai bune cifre, fiind pe locul patru pe toate segmentele de public. Postul RCS-RDS era mai urmărit aseară decât România TV sau Antena 3.

Look Sport+ şi Telekom Sport 1 nu au prins loc între primele 10, dar cifrele sunt mai mari decât media celor două staţii.

Aseară, pe intervalul meciului, posturile de la vârful clasamentului au pus următoarele producţii:

  • Kanal D - Hercai (20:00-23:30)
  • Pro TV - Imperiul Leilor (20:30-22:30)
  • Antena 1 - Poftiţi la Nea Marin (20:30-23:00)

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului din Cupa României Dinamo-FCSB (20:30-22:30):

Naţional. Partida din Cupa României a atras aseară 880.000 de telespectatori pe cele trei staţii de sport. Cei mai mulţi pe Digi Sport 1 - 639.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS depăşea în clasament România TV şi Antena 3, fiind pe locul 4.

Pe Look Sport+ s-au uitat 141.000 de privitori, iar pe Telekom Sport 1 102.000.

Top trei pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1, Pro TV.

Urban. Duelul dintre Dinamo şi FCSB a adunat aproape jumătate de milion de telespectatori la oraşe. Din nou, cei mai mulţi microbişti au ales Digi Sport 1, care s-a clasat pe patru, cu 376.000 de privitori.

Pe acest segment de public s-a făcut rocada între Telekom şi Look+. 61.000 de români se uitau pe Telekom Sport 1, iar pe Look Sport+ 48.000.

Liderul pe interval era Kanal D, urmat de Pro TV şi Antena 1.

Comercial. Câţi tineri s-au uitat la meci? Cam câţi s-au uitat şi la Kanal D. Digi Sport 1 s-a apropiat de ultima treaptă a podiumului. 148.000 de români au urmărit Dinamo-FCSB pe postul RCS-RDS.

Pe Telekom Sport 1 erau 23.000, iar pe Look Sport+ doar 9.000. Clasamentul pe comercial la vârf: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.383.000 7.8 15.7
2 Antena 1 1.259.000 7.1 14.3
3 Pro TV 1.065.000 6.0 12.1
4 DigiSport 1 639.000 3.6 7.3
5 Romania TV 516.000 2.9 5.9
6 Antena 3 413.000 2.3 4.7
7 National TV 341.000 1.9 3.9
8 Happy Channel 277.000 1.6 3.1
9 Prima TV 218.000 1.2 2.5
10 Pro Cinema 191.000 1.1 2.2

Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 623.000 6.5 13.6
2 Pro TV 583.000 6.1 12.7
3 Antena 1 582.000 6.1 12.7
4 DigiSport 1 376.000 3.9 8.2
5 Romania TV 294.000 3.1 6.4
6 Antena 3 254.000 2.7 5.6
7 Happy Channel 182.000 1.9 4.0
8 National TV 173.000 1.8 3.8
9 Prima TV 112.000 1.2 2.4
10 TVR 2 79.000 0.8 1.7

Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 februarie, pe intervalul meciului DINAMO - FCSB (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 323.000 7.7 20.4
2 Antena 1 268.000 6.3 16.9
3 Kanal D 170.000 4.0 10.7
4 DigiSport 1 148.000 3.5 9.3
5 National TV 56.000 1.3 3.6
6 Comedy Central 47.000 1.1 2.9
7 Pro Cinema 38.000 0.9 2.4
8 Antena 3 37.000 0.9 2.3
9 Prima TV 35.000 0.8 2.2
10 Romania TV 34.000 0.8 2.2

Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Derby-ul Dinamo - FCSB, un milion de oameni pe trei posturi! Pro TV şi Kanal D, bătaie pentru primul loc

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Specialistu Specialistu
    Mai dați si audiente din timpul zilei (day time) nu doar din prime time

Trimite un comentariu

sus