Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Marin a terminat cu „circul” pe locul trei. Doar la tineri a stat mai bine. Unde au fost „leii” de la Pro TV?

 
AUDIENŢE. Nea Marin a terminat cu „circul” pe locul trei. Doar la tineri a stat mai bine. Unde au fost „leii” de la Pro TV?

AUDIENŢE. „Circul” lui Nea Marin a încheiat „stagiunea”, dar nu a fost suficient pentru primul loc în audienţe. Emisiunea „Poftiţi la Circ” a încheiat sezonul aseară, pe locul trei în ţară şi la oraşe. În schimb, a stat mai bine pe segmentul comercial, unde a bifat locul doi, după Pro TV.

Publicitate

Pe de altă parte, postul Intact, cu Nea Marin în grilă, a fost depăşit de Pro TV pe toate cele trei targeturi şi de Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban.

Audienţa a fost destul de împărţită într-o seară în care, în afară de Nea Marin, la televizor a fost şi serialul turcesc Hercai (pe Kanal D) şi emisiunea Imperiul Leilor (pe Pro TV).

„Leii” au clasat Pro TV pe primul loc doar pe segmentul tânăr, în timp ce la nivel naţional şi la oraşe emisiunea a fost pe doi. De asemenea, Hercai a fost primul în ţară şi la oraşe, dar a coborât pe trei când vorbim despre segmentul tânăr.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00):

Naţional. Nea Marin n-a urcat mai sus de locul trei nici la finalul sezonului. Antena 1 a fost locul trei la nivel naţional, iar emisiunea Poftiţi la circ a fost urmărită de puţin peste un milion de oameni în fiecare minut.

Pro TV a ocupat locul secund, de unde a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori, pe interval.

Kanal D a condus topul, de unde a adunat peste 1,6 milioane de oameni în faţa televizoarelor, în fiecare minut, pe intervalul Nea Marin.

Urban. La oraşe, lucrurile au fost aproximativ la fel, cel puţin când vorbim despre primele trei clasate.

Poftiţi la circ a pus Antena 1 pe locul trei şi în mediul urban, unde aproape jumătate de milion de persoane erau în faţa televizoarelor.

Lider a fost Kanal D, pe interval, cu 736.000 de urmăritori în medie.

Pro TV a fost a doua cea mai urmărită televiziune, când la TV era Nea Marin, cu 618.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au ridicat Antena 1 şi au pus emisiunea lui Nea Marin pe locul doi. Aproximativ 237.000 de persoane tinere se uitau, miercuri seara, la ultima ediţie Poftiţi la circ din sezon.

La mică distanţă, pe trei, s-a clasat Kanal D: 232.000 de telespectatori.

Liderul detaşat a fost Pro TV, cu 100.000 de telespectatori mai mult decât cele două rivale. Postul din Pache Protopopescu a adunat, pe intervalul Nea Marin, 352.000 de persoane în fiecare minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.613.000 9.1 19.5
2 Pro TV 1.155.000 6.5 14.0
3 Antena 1 1.023.000 5.8 12.4
4 Romania TV 624.000 3.5 7.5
5 Antena 3 393.000 2.2 4.8
6 Happy Channel 235.000 1.3 2.8
7 Prima TV 225.000 1.3 2.7
8 National TV 200.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 186.000 1.1 2.2
10 Pro 2 175.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 736.000 7.7 17.0
2 Pro TV 618.000 6.5 14.3
3 Antena 1 477.000 5.0 11.0
4 Romania TV 318.000 3.3 7.4
5 Antena 3 252.000 2.6 5.8
6 Happy Channel 147.000 1.5 3.4
7 Prima TV 127.000 1.3 2.9
8 DigiSport 1 94.000 1.0 2.2
9 Pro Cinema 85.000 0.9 2.0
10 Digi 24 76.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Poftiţi la circ (20.25-23.00), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 352.000 8.3 23.1
2 Antena 1 237.000 5.6 15.6
3 Kanal D 232.000 5.5 15.2
4 DigiSport 1 38.000 0.9 2.5
5 Pro Cinema 38.000 0.9 2.5
6 Antena 3 35.000 0.8 2.3
7 Prima TV 33.000 0.8 2.2
8 Romania TV 33.000 0.8 2.2
9 Happy Channel 32.000 0.8 2.1
10 National TV 32.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ermina Ermina
    Cornel Andrei ,mare adevar grăiești!
    De exemplu in Sacrificiul s-au bagat 1 milion de euro,50% dintre români habar nu au cate zerouri are această cifră
    Vlad la fel un serial foarte bun si scump
    Iar adela nu este wow dar este bun,ar merită audiența ceva mai mare ,ca totusi sunt niște oameni care muncesc acolo la facerea acelui serial, si ar merita si ei puțina făimă
  • Leucescu Leucescu
    Normal ca sta slab pe national Imperiul Leilor. Publicul batran, pensionarii, nu sunt interesati de afaceri. Afacerile sunt pentru tineri. De aia sta bine pe comercial Pro TV cu emisiunea.
  • Leucescu Leucescu
    Unde sunt postacii Mile mile ? Nu ne zic ca, Antenuta a scazut fata de saptamana trecuta, iar Pro TV a crescut ?
  • Leucescu Leucescu
    Antenuta cu pensionarii, Pro TV cu tineretul.
  • Leucescu Leucescu
    PRO TV fiind lider de audiență și înregistrând 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață

    Trebuia sa dati pe intervalul Leilor, nu pe intervalul lui Marinica.
  • Allex Allex
    Producția locală de ficțiune a fost în creștere cantitativă și calitativă în ultimii ani, dar, cu toate acestea, românii sunt obișnuiți de ceva ani, în special publicul comercial, cu seriale de calibrul celor de pe netflix sau hbo. De aici și audiențele mici, probabil. Investiția nu este pe măsura celor “din afară”, dar nici nu ar avea cum să fie. Cu toate că Vlad a atins o anumită bornă calitativă, există totuși o limită, aici mă refer și la creație, nu doar la tehnic.
  • geo geo
    Cornel Andrei, telenovela turceasca este bunicica.
    Serialele românești pe care le pomenesti, cu exceptia Profu, sunt adaptari ale unor seriale turcesti de succes deja difuzate la noi. Lumea stie ca o copie nu va bate originalul niciodata si de-ai nu prea se uita.
  • D D
    Da, comparativ cu alte seriale turcești, Hercai stă chiar binișor pe comercial
  • Catalin Catalin
    Vad ca Hercai o duce din ce in ce mai bine, daca nu ma insel premiera a avut 140.000 pe comercial, acum a urcat la peste 200.000.
  • Iuli Iuli
    Cu așa audiențe pentru imperiul leilor, nu îi văd bine miercurea viitoare la duel cu iUmor. Serialul de la Kanal D o să rămână lider pe Național și Urban
  • Marian Marian
    Sabina este adevarat poate a avut mai mult si pe national si urban dar au prezentat pe intervalul circului sa nu se faca de ras antenuta ,
  • Marian Marian
    Cornel A, emisiunea nu este pentru toata lumea cei care urmaresc telenovelele sunt un public mai aparte sa nu spun altceva iar antenuta o sa-si revine de miercurea viitoare poate intrece lei sau nu vom vedea daca pro nu programeaza serialul inainte eu asa as face Las Fierbinti altfel nu-i vad bine ,
  • Cornel Andrei Cornel Andrei
    Problema este următoarea. Serialele Româneștii în care s-au investit bani. Vlad, Sacrificiul, Adela, Profu. Nu prea fac audiențe. Oare de ce se întâmplă acest lucru.
  • Sabina Sabina
    Pe intervalul emisiunii Imperiul Leiilor Pro TV a avut 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață
  • livia pilă livia pilă
    TVR iar nu a emis. Iar sub nivelul. Aceleași omagii, gânduri bune și dorințe de plecare pe adresa numitilor GRADEA DOINA, HARALAMBIE TOMPEA CLARA, DIRVARIU EDUARD; AMZA ALINA, LITA IONELA.

Trimite un comentariu

sus