Skip to main content

AUDIENŢE. România, te iubesc! - De Valentine’s Day, peste 1,5 milioane de români au fost cu ochii pe emisiunea Pro TV

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. De Valentine's Day, românii au fost pe România, te iubesc!. Chiar şi cu o ediţie în reluare, peste 1,5 milioane de oameni au urmărit, ieri, emisiunea de reportaje şi anchete de la Pro TV.

Publicitate

Pro TV a fost lider audienţă, pe intervalul în care s-a intersectat cu Ştirile Kanal D, cu un film la Antena 1 şi cu ştiri şi talk show-uri la canalele de ştiri.

Când la TV era România, te iubesc!, Antena 1 a ocupat locul cinci în toată ţara şi la oraşe, dar a fost pe trei în rândul tinerilor.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul România, te iubesc! (18:00-19:00):

Naţional. Pro TV a ocupat primul loc în topul audienţelor, duminică, cu emisiunea România, te iubesc!. Aproximativ 1,5 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de reportaje.

Locul secund a fost ocupat de Kanal D, care a avut ştiri pe interval. A numărat cu jumătate de milion mai puţin decât Pro TV, adică un milion de telespectatori în medie.

Antena 3 a fost pe trei, cu o 500.000 de persoane pe interval. România TV (482.000) şi Antena 1 (456.000) au fost următoarele posturi din top.

Urban. Lider de audienţă, la oraşe, a fost tot Pro TV. Peste 800.000 de persoane au fost cu ochii pe emisiunea de reportaje. Următoarele două locuri au fost ocupat de Kanal D şi Antena 3, cu 340.000 şi 300.000 de telespectatori în medie.

Antena 1 a ocupat locul cinci, cu 233.000 de oameni, fiind depăşită de România TV, cu 270.000 de urmăritori.

Comercial. Clasamentul s-a modificat puţin pe segmentul comercial, dar nu s-a schimbat liderul şi nici locul doi. Pro TV a fost pe primul loc, cu 300.000 de persoane. Kanal D a fost pe doi, cu 150.000.

Antena 1 a reuşit să urce pe locul trei, pe interval, de unde a scos o medie de 100.000 de privitori.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.524.000 8.6 19.2
2 Kanal D 1.068.000 6.0 13.4
3 Antena 3 509.000 2.9 6.4
4 Romania TV 482.000 2.7 6.1
5 Antena 1 456.000 2.6 5.7
6 Prima TV 250.000 1.4 3.1
7 TVR 1 218.000 1.2 2.7
8 DigiSport 1 205.000 1.2 2.6
9 National TV 181.000 1.0 2.3
10 Digi 24 171.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 801.000 8.4 20.1
2 Kanal D 340.000 3.5 8.5
3 Antena 3 303.000 3.2 7.6
4 Romania TV 271.000 2.8 6.8
5 Antena 1 233.000 2.4 5.8
6 DigiSport 1 126.000 1.3 3.2
7 Prima TV 110.000 1.1 2.7
8 Digi 24 99.000 1.0 2.5
9 Diva 91.000 1.0 2.3
10 B1TV 89.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 312.000 7.4 24.4
2 Kanal D 150.000 3.6 11.7
3 Antena 1 104.000 2.5 8.2
4 DigiSport 1 60.000 1.4 4.7
5 Romania TV 58.000 1.4 4.6
6 Digi 24 43.000 1.0 3.4
7 Happy Channel 38.000 0.9 3.0
8 Antena 3 38.000 0.9 3.0
9 Eurosport 1 32.000 0.8 2.5
10 Pro Cinema 20.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cand le enumeri si tu, atunci le enumeram si noi postacule cap de guma. Pana atunci, poti sa plangi cu Antenuta locul 3 comercial 4-5 zile din 7.
  • Exact fierbinteni egal pensionari ha

    Exact marinica egal pensionari ha , accesati egal pensionari ha , factorati egal pensionari ha , cunoscutii egal pensionari ha
  • Poate luna viitoare puneți un top 20 al emisiunilor TV, știri, seriale și filme... cum era odată...!
  • pai nu ziceati ca pensionarii sunt la antena iata ca deloc

    De Anonimii Zero nu zici nimic postacule ? Finala de anul trecut 10 national si 5 comercial. Dublu nu ?
  • Zi de talentosi care e diferenta oare ha

    Cand zici si tu de diferenta de la Antenuta, atunci zicem si noi postacule. Dar lasa pensionarii, zi ce a facut Antenuta. 5 zile din 7 pe locul 3 comercial. Dezastru nu ?
    In prime-time mai zic, dar si aseara intre orele 18-19 tot pe 3 pe comercial ?
  • E micuță rectificare! Pe România TV erau programate extragerile Loteriei Române la ora aceia, din ce știu eu! (Nu talk-show!)
    De aici și locul fruntaș!
  • Ca la Antenuta ta saptamana trecuta. Pensionari la Marinica, pensionari la Adelinara, pensionari la Anonimii Zero. Chiar si la Umor Sec. Diferenta de 0 si ceva in plus pe comercial.
    Pensionarii nu ?

Trimite un comentariu

sus