
AUDIENȚE. Survivor, iUmor sau un film cu James Bond? Cei mai mulți români au stat cu ochii pe Survivor, show-ul Kanal D, într-o seară cu iUmor la Antena 1 și Casino Royale la Pro TV.
Kanal D a fost lider detașat în audiențe, duminică seara. A fost primul post din top de ora 20:00, când a început Survivor, și rămas acolo până la miezul nopții, când s-a terminat show-ul prezentat de Daniel Pavel.
Peste 2,2 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul filmat în Republica Dominicană.
Antena 1 și Pro TV s-au bătut pentru locul doi, situație în care Pro TV a fost în avantaj. Practic, în cea mai mare parte a serii, Antena 1 a fost pe trei.
Postul Intact a bifat locul doi pe segmentul comercial, pe intervalul iUmor (20:00-23:10). Atunci, diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost foarte mică.
iUmor a pus Antena 1 pe locul trei la nivel național (1,1 milioane de români) și în mediul urban (620.000 de persoane). A fost pe doi pe segmentul comercial (326.000 de persoane). A recuperat publicul comercial, față de săptămâna trecută.
Postul Intact a pierdut din public după ce s-a terminat iUmor, iar pe intervalul Survivor se regăsește pe locul trei, sub Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00):
Național. Românii au fost în Republica Dominicană, duminică seară. Survivor a adunat publicul în număr mare în fața televizoarelor. Au fost peste 2,2 milioane, în medie, la emisiunea prezentată de Daniel Pavel.
Pro TV s-a clasat pe doi, pe interval, cu aproape un milion de telespectatori mai puțin. Aproximativ 1,3 milioane de persoane erau pe Pro TV, când la TV era Survivor.
Antena 1 a completat podiumul, cu un milion de persoane pe intervalul Survivor.
Urban. În mediul urban s-a păstrat ordinea de la vârful clasamentului. Kanal D a condus, cu aproape un milion de oameni care urmăreau Survivor în fiecare minut.
Pe locul doi s-a clasat Pro TV, care înregistra o medie de 650.000 de oameni în fiecare minut, pe interval.
Antena 1 a fost postul de pe locul trei și la orașe: 550.000 de persoane audiență.
Comercial. Peste 400.000 de tineri au fost cu ochii pe show-ul de la Kanal D, aseară. Cu 300.000 de telespectatori, Pro TV s-a clasat pe doi pe același interval.
Foarte aproape de Pro TV, cu 296.000 de oameni, Antena 1 a ocupat locul trei pe intervalul Survivor.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.213.000 | 12.5 | 26.8 |
2 | Pro TV | 1.307.000 | 7.4 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 1.033.000 | 5.8 | 12.5 |
4 | Romania TV | 536.000 | 3.0 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 330.000 | 1.9 | 4.0 |
6 | TVR 2 | 237.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 232.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 167.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 113.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 996.000 | 10.4 | 23.1 |
2 | Pro TV | 651.000 | 6.8 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 550.000 | 5.7 | 12.7 |
4 | Romania TV | 315.000 | 3.3 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 230.000 | 2.4 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 113.000 | 1.2 | 2.6 |
7 | TVR 2 | 110.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | TVR 1 | 92.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Diva | 62.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Pro 2 | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Survivor (20:00-00:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 416.000 | 9.8 | 25.7 |
2 | Pro TV | 299.000 | 7.1 | 18.5 |
3 | Antena 1 | 296.000 | 7.0 | 18.3 |
4 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3.2 |
5 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
6 | TVR 2 | 29.000 | 0.7 | 1.8 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 1.8 |
8 | Diva | 22.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Film Cafe | 19.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Cam slabuta ? Pai sunt lideri zi de zi. Peste Marinica al tau, peste Cunoscutii Zero. Chiar si Adelinara are audiente de nimic. Doar Umorul Sec ce mai sufla...
Si daca primesti bani ,nu trebuie sa iti faci tu o carieră?
Uite aici ai zis foarte bine. Multi care vin si castiga crezi ca vor sa ajunga cantareti sau mai stiu eu ce ? Vor banii si pa pa.