Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, lider autoritar pe interval. Survivor a pierdut primul loc la tineri!

 
Foto: Kanal D
Foto: Kanal D

Audienţe. Survivor sau Las Fierbinţi? Pe intervalul serialului Las Fierbinţi, în care cele două producţii s-au intersectat, Pro TV a fost pe prima poziţie, detaşat pe toate segmentele de public.

Publicitate

Survivor a fost însă mai lung şi a mai recuperat din audienţă. Nu îndeajuns. Pe tot intervalul Survivor, show-ul de pe Kanal D prezentat de Daniel Pavel a pierdut primul loc pe publicul tânăr, comercial. A rămas însă, după media audienţei pe tot intervalul, pe primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Adela a stat, ca de obicei, "timidă", pe poziţia a treia.

A început aseară şi Pe bune?!, pe locul al doilea. Dar şi noul sezon Profu', pe Pro TV. Un prof modest ca audienţe.

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost liderul serii cât timp a rulat episodul din Las Fierbinţi. Serialul de comedie s-a distanţat de restul competitorilor timp de o oră. Peste 2 milioane de telespectatori erau pe Pro TV

Survivor - după media pe toată emisiunea - şi-a început săptămâna pe primul loc pe naţional şi urban, dar a pierdut la limită pe comercial. Aproape 1,9 milioane de români au urmărit ediţia de aseară, de pe Kanal D.

De notat: Sezonul 2 din Profu a debutat modest. 990.000 de români au urmărit producţia la nivel naţional. Pro TV s-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe, iar pe comerial era pe doi. Tot aseară a debutat şi noul sezon Pe bune?!, iar Pro TV a fost pe doi pe toate segmentele de public, cu show-ul prezentat de Bobiţă şi Natanticu.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Survivor, lider în ţară şi la oraşe aseară

Naţional. Pe propriul interval de trei ore şi jumătate, Kanal D s-a clasat pe prima poziţia cu show-ul Survivor. Ediţia de aseară s-a apropiat de 1,9 milioane de telespectatori, în medie.

Pro TV se clasat pe locul doi, dar la mare distanţă - 1.372.000 de privitori. Antena 1 completa podiumul cu 985.000 de urmăritori.

Urban. Survivor şi-a menţinut postura de lider şi la oraşe. Show-ul prezentat de Daniel Pavel era urmărit joi seară de 846.000 de români.

Producţiile de pe Pro TV au atras 684.000 de privitori în faţa televizoarelor, iar pe Antena 1 erau 439.000 de urmăritori.

Comercial. Luptă strânsă pe segmentul tinerilor. Pro TV a reuşit să învingă Survivor şi Kanal D. Pe postul din Pache Protopopescu au fost 323.000 de privitori, iar pe Kanal D 316.000.

Antena 1 a încheiat seara pe poziţia a treia, cu 199.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.894.000 10.7 22.7
2 Pro TV 1.372.000 7.8 16.4
3 Antena 1 985.000 5.6 11.8
4 Romania TV 497.000 2.8 5.9
5 Antena 3 358.000 2.0 4.3
6 DigiSport 1 238.000 1.3 2.8
7 Pro Cinema 202.000 1.1 2.4
8 TVR 2 190.000 1.1 2.3
9 Happy Channel 163.000 0.9 2.0
10 Prima TV 139.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 846.000 8.8 19.7
2 Pro TV 684.000 7.1 15.9
3 Antena 1 439.000 4.6 10.2
4 Romania TV 287.000 3.0 6.7
5 Antena 3 264.000 2.8 6.2
6 DigiSport 1 128.000 1.3 3.0
7 TVR 2 104.000 1.1 2.4
8 Happy Channel 100.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 98.000 1.0 2.3
10 Diva 95.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 323.000 7.6 22.1
2 Kanal D 316.000 7.5 21.6
3 Antena 1 199.000 4.7 13.6
4 Pro Cinema 49.000 1.2 3.4
5 DigiSport 1 42.000 1.0 2.9
6 Romania TV 29.000 0.7 2.0
7 Prima TV 29.000 0.7 2.0
8 TNT 28.000 0.7 1.9
9 Diva 26.000 0.6 1.8
10 Digi 24 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Las Fierbinţi, fără rival pe propiul interval

Naţional. Comedia prinde în continuare. Las Fierbinţi nu are rival. În toată ţara peste 2 milioane de români s-au uitat la episodul de aseară, de pe Pro TV.

Survivor a menţinut Kanal D pe doi, dar cu cifre bune - 1.879.000 de privitori. Antena 1, cu Adela, s-a clasat doar pe locul trei - 1.221.000 de urmăritori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Fierbinţenii au magnet la public şi au atras peste 1 milion de privitori pe acest target, iar Pro TV a mai bifat un succes.

Kanal D s-a menţinut pe locul secund cu Survivor - 846.000 de urmăritori, iar Adela a pus Antena 1 (din nou) pe trei - 534.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au ales Las Fierbinţi. Serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel a câştigat şi pe comercial, cu 423.000 de privitori.

Survivor a scos cifre bune pe Kanal D, dar suficiente pentru un loc secund -307.000 de urmăritori. Podiumul serii l-a completat Antena 1 - 223.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.059.000 11.7 21.8
2 Kanal D 1.879.000 10.6 19.9
3 Antena 1 1.221.000 6.9 13.0
4 Romania TV 497.000 2.8 5.3
5 Antena 3 364.000 2.1 3.9
6 DigiSport 1 281.000 1.6 3.0
7 Pro Cinema 224.000 1.3 2.4
8 Happy Channel 210.000 1.2 2.2
9 TVR 2 167.000 0.9 1.8
10 National TV 160.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.025.000 10.7 21.4
2 Kanal D 846.000 8.8 17.7
3 Antena 1 534.000 5.6 11.2
4 Romania TV 289.000 3.0 6.0
5 Antena 3 255.000 2.7 5.3
6 DigiSport 1 171.000 1.8 3.6
7 Happy Channel 127.000 1.3 2.6
8 TVR 2 104.000 1.1 2.2
9 Diva 91.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 86.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 11 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 423.000 10.0 26.9
2 Kanal D 307.000 7.3 19.5
3 Antena 1 223.000 5.3 14.2
4 DigiSport 1 64.000 1.5 4.1
5 Pro Cinema 38.000 0.9 2.4
6 Digi 24 35.000 0.8 2.2
7 TNT 33.000 0.8 2.1
8 TVR 2 26.000 0.6 1.7
9 National TV 25.000 0.6 1.6
10 Romania TV 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cata tristete , cum sa te uiti la asa ceva , dar incepe iumor , gata plictiseala ha

    Cata tristete sa te uiti la Adelinara , locul 3 comercial , la anonimii zero , locul 3 comercial , la marinica locul 3 comerical, dezastru maxim !
  • postac se explica atunci cand incep chefii daca e buna ori nu ha

    Ce anume ? Pai chefii nu sunt joi , deci comparatia e zero , pana atunci , antenuta locul 3 4 zile din 7. Sau 5 zile saptamana asta ?
    Ca luni locul 3 antenuta , si joi seara locul 3. Mai avem 3 zile...
  • cata tristete , cum sa te uiti la asa ceva , dar incepe iumor , gata plictiseala ha
  • postac se explica atunci cand incep chefii daca e buna ori nu ha
  • postac de pe bune si noul serial nu zici nimic nu ceri pe intervale
  • Bun. Deci se explica audienta mica de miercuri seara, la emisiunea Imperiul Leilor.
    Miercuri am avut derby intre Dinamo si FCSB, Digi Sport 1 a avut 3.5 puncte rating si 147.000 de telespectatori. Aseara, am avut un meci slab in cupa. Botosani versus Universitatea Craiova cu 1.5 rating comercial si 64.000 de telespectatori.
    Deci diferenta de 2 rating...
  • Bun. Bravo. Umilinta pe postacii antenisti Mile mile. Radeau saptamana trecuta de Fierbinteni.. Aseara Fierbintenii 10 comercial, Kanal 7.3; deci 2.7 puncte diferenta. Acum o saptamana, diferenta era de 0.5 rating.
    Deci o crestere destul de mare pentru Pro TV. Bravo !

    https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-survivor-las-fierbinti-adela-4-februarie-2021/
  • Si pe intervalul Pe bune?!, pe intervalul Profu' nu dati tabele cu audiente ?
    Sau se face de ras Antenuta ? Ca Adelinara s-a terminat la ora 22:30; cand a inceput emisiunea pe Pro TV.
    Unde e tabelul cu audiente ?
  • Numai postaci , la munca

    Pai tu nu ai aparut imediat aici sa lauzi antenuta ? Deci si tu esti postac. Hai postacule la munca !
  • Sezonul 2 din Profu a debutat modest. 990.000 de români au urmărit producția la nivel național. Pro TV s-a clasat pe trei în țară și la orașe, iar pe comerial era pe doi.

    Bun. Deci Profu', pe comercial, peste marele serial Adelinara lui Mile postacul antenist.
    Si normal ca a fost pe 3 la national si urban. Serialul se petrece la scoala (liceu mai bine zis). Este destinat publicului comercial (tinerilor); elevilor. Nu ca Adelinara...
  • Super adela tot asa , survivor scade

    Locul 3 pe comercial , ha ha ha , ce super e...
  • Super adela tot asa , survivor scade

    Da, e super. Locul 3 pe comercial. Ha ha ha.

Trimite un comentariu

sus