Skip to main content

Televiziunea de stat chineză nu mai poate emite în Marea Britanie. Din ce motiv?

 
Foto: Newscaststudio
Foto: Newscaststudio

Decizie radicală luată în Marea Britanie. China Global Television Network (CGTN), televiziunea de stat din China care transmite ştiri în limba engleză, şi-a pierdut licenţa pentru că programele sale sunt controlate de Partidul Comunist Chinez, notează G4 Media şi BBC.

Publicitate

Ofcom, organismul britanic pentru reglementarea media, i-a retras licenţa postului CGTN. Motivul? Star China Media Limited, compania care deţine licenţa britanică pentru televiziunea chineză nu deţine controlul zilnic, fapt ce încalcă politicile Oftom. Astfel, dreptul de emisie a fost retras.

În Marea Britanie, legile audiovizualului spun că deţinătorii de licenţe trebuie să deţină controlul asupra serviciilor lor şi asupra politicilor sale editoriale.

„Star China Media Limited nu îndeplineşte cerinţa legală pentru a deţine controlul serviciului licenţă şi, prin urmare, nu are dreptul legat de difuzare. GCTN este controlat de Partidul Comunist Chinez, ceea ce nu este permis în conformitate cu legea britanică privind radiodifuziunea”, spun reprezentanţii Ofcom, potrivit BBC.

Potrivit G4 Media, Ofcom a criticat în mai 2019 televiziunea GCTN, pentru că nu a dat dovadă de imparţialitate în transmiterea evenimentelor pro-democraţie din Hong Kong.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • pai la ce sate astepti ? post de stat = propaganda de stat ! Angela nu te entuziasma ca si la noi posturile sint partinice A3-RoTv- Aleph-si TvR sint controlate de psd pro rus iar Realitatea -B1- de pnl proeuropean
  • bine ca le dau voie alora de la Russia Today si de la Sputnik, desi sunt controlati de Putin :))))
  • Voi ati observat ca noi ăștia din România avem studiouri de știri de 100 de ori mai spectaculoase față de alte țări?

Trimite un comentariu

sus