Skip to main content

AUDIENŢE. Chefi la Cuţite, debut 3,2,1: 3 Naţional, 2 Urban, primul loc la tineri. Cum au stat Survivor şi filmul de pe Pro?

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Chefi la Cuţite, emisiunea de pe Antena 1, a debutat pe primul loc doar pe segmentul tinerilor, pierzând ţara şi oraşele în favoarea Survivor. Pro TV, cu două filme, a scos cifre bune la nivelul întregii ţări şi pe publicul comercial.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Sezonul 9 Chefi la Cuţite a debutat într-o seară de duminică. Dacă în ţară a avut puţin peste 1,4 milioane de telespectatori şi s-a clasat pe trei, emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol a câştigat pe comercial, iar la oraşe a fost la mică distanţă de prima poziţie.

Survivor a scos, din nou, cifre foarte bune pe naţional - peste 2,1 milioane de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a scăzut în rândul tinerilor, fiind doar pe locul trei.

Filmul „Taken 3: Teroare în L.A” (2014), cu Maggie Grace, Liam Neeson a pus Pro TV-ul pe locul doi pe comercial şi pe naţional, iar la oraşe era doar pe trei. Pe intervalul Chefilor producţia veche de 7 ani a avut aproape 1,6 milioane de privitori, dar pe propriul interval a depăşit 1,8 milioane de telespectatori. De asemenea, Pro TV a programat de la 22:00 filmul „007: Partea lui de consolare” (2008).

Interesant este că Chefi la cuţite au stat ceva mai bine în primele două din cele peste trei ore de difuzare. Între 20.00 şi 22.00 a fost pe primul loc la oraşe, peste Survivor, dar a pierdut apoi poziţia.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la cuţite (20:00-23:10):

Naţional. Chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au debutat pe locul trei, în ţară. Aproximativ 1.432.000 de telespectatori au urmărit debutul sezonului 9, aseară.

Survivor era liderul detaşat al serii. Show-ul de pe Kanal D a avut peste 2,1 milioane de privitori, pe intervalul Chefi la Cuţite.

Între Kanal D şi Antena 1 s-a poziţionat Pro TV, cu aproape 1,6 milioane de urmăritori, în medie, cu filmul Taken 3: Teroare în L.A.

Urban. Luptă strânsă pentru primul loc la oraşe. Chefi la Cuţite şi Survivor au fost aproape la egalitate. Emisiunea culinară a avut 901.000 de telespectatori, iar show-ul din Dominicană 910.000.

Filmele de pe Pro TV au încheiat podiumul serii de duminică, cu 778.000 de privitori, în medie.

Comercial. Tinerii s-au uitat într-un număr mare la Chefi la Cuţite. Sezonul 9 al producţiei de pe Antena 1 a început pe primul loc, cu 428.000 de telespectatori tineri.

Pro TV a reuşit să depăşească Survivor, în seara de duminică. Aproximativ 383.000 de români au ales filmele de pe Pro, în timp ce Survivor şi Kanal D erau doar pe trei, cu 355.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.113.000 12.0 23.9
2 Pro TV 1.598.000 9.0 18.1
3 Antena 1 1.432.000 8.1 16.2
4 Romania TV 540.000 3.1 6.1
5 DigiSport 1 328.000 1.9 3.7
6 TVR 1 273.000 1.5 3.1
7 Antena 3 271.000 1.5 3.1
8 Pro 2 153.000 0.9 1.7
9 National TV 109.000 0.6 1.2
10 TVR 2 108.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 910.000 9.5 19.7
2 Antena 1 901.000 9.4 19.5
3 Pro TV 778.000 8.1 16.8
4 Romania TV 274.000 2.9 5.9
5 DigiSport 1 203.000 2.1 4.4
6 Antena 3 185.000 1.9 4.0
7 TVR 1 133.000 1.4 2.9
8 TVR 2 64.000 0.7 1.4
9 Pro 2 55.000 0.6 1.2
10 Digi 24 47.000 0.5 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 428.000 10.2 24.3
2 Pro TV 383.000 9.1 21.7
3 Kanal D 355.000 8.4 20.1
4 DigiSport 1 77.000 1.8 4.4
5 TVR 1 37.000 0.9 2.1
6 Romania TV 34.000 0.8 1.9
7 Antena 3 25.000 0.6 1.4
8 Eurosport 1 21.000 0.5 1.2
9 TVR 2 17.000 0.4 1.0
10 Look Sport+ 16.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Leustescu Leustescu
    Nu te așteptai să fie lideri , este panica , iată că esti postac , creșteri în sezonul trecut 9 rating deci zero survivor ha

    Dar sub debutul Talentosilor. Hi hi hi ! Antenuta 10 rating, Pro TV 11. Plangi !
  • Sabina Sabina
    Momentul de golden buzz a fost lider de audiență, în intervalul 22:16 – 22:32. La nivel național, prestația Anei Maria a avut un rating de 13.9 și un share de peste 30%, în timp ce locul 2 avea un rating de 7.3 și un share de 15.8%, ținând cu ochii pe PRO TV peste 2.4 milioane de oameni. Și în mediul online prestația fetei a devenit rapid virală: pe Facebook, momentul are deja peste 40K like-uri și 14mii de distribuiri, în timp ce pe Instagram peste 10K persoane l-au vizionat. Și pe Tik Tok fanii emisiunii și-au făcut simțită prezența, iar în mai puțin de 2 ore de la postare, peste 18K persoane l-au urmărit.
  • Mitescu Mitescu
    Nu te așteptai să fie lideri , este panica , iată că esti postac , creșteri în sezonul trecut 9 rating deci zero survivor ha

    9 rating unde postacule ? In capul tau sec ? Pai arata dovada emisiunii din lunile februarie-martie, nu cele din august-septembrie.
    Survivor zero ? Pai nu avem audientele emisiunii de la Kanal. Ci doar cele cu Bucatarii. Nu ceri audientele Survivor ? Oare emisiunea peste Antenuta ta ?
  • Mogulescu Mogulescu
    Exact cum am spus, Chefii vor domina pe publicul comercial, asteptam audientele de aseara sa vedem ce audiente au obtinut la bataie cu Romanii au talent

    Si de pensionarii de la Cunoscutii tai nu zici nimic postacule ?
    Chiar asa, Antenuta a asteptat doua luni ca sa prinda si ei pozitia de lider. Vai de postacii antenisti...
  • Mogulescu Mogulescu
    94 comentarii in cateva ore...doamne nici de revelion nu era asa :)))

    Pai s-a activat postacul Mile mile. Cand e Pro lider detasat, baga un singur comentariu pe stirea respectiva. Cand e Antenuta, baga cate 100.
    Si zice de altii ca nu se duc la munca. Dar el ce face ? El e deja la munca, sa laude Antenuta zi de zi. Doar lucreaza acolo pentru un covrig.
  • Specialistu Specialistu
    Exact cum am spus, Chefii vor domina pe publicul comercial, asteptam audientele de aseara sa vedem ce audiente au obtinut la bataie cu Romanii au talent
  • jk jk
    94 comentarii in cateva ore...doamne nici de revelion nu era asa :)))
  • Eu Eu
    Mile postacul sef, de aici.
  • Mile Mile
    Nu te așteptai să fie lideri , este panica , iată că esti postac , creșteri în sezonul trecut 9 rating deci zero survivor ha
  • me me
    @Ionesuc si altii
    Mai lasati laudele pro tv, diferentele intre cele trei posturi sunt atat de mici, ca nici nu conteaza. Sunt, de fapt, cele trei posturi care conteaza. Cumulat, au aproape 70% din publicul din România. Restul, practic, nu exista!
  • Berean Berean
    Slab debut, doar 10 comercial... Pai e sub Fierbinti, chiar si sub Sefii sub acoperire cu 11 rating comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-las-fierbinti-sef-sub-acoperire-16-februarie/
  • Ionesuc Ionesuc
    Asta e stirea care conteaza. O stire de genul nu postati si voi ?

    Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

    Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

    Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.
  • Popescu Popescu
    Mile mile, nu cereti audientele finalei Miresica ? Oare locul 2 comercial sub Talentele in reluare ? Hai, curaj ! Nu cereti audientele ?
  • Popescu Popescu
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider pe toata ziua cu 19.4% share comercial, Antenuta locul 2 cu doar 18.1% share.
  • mirea mirea
    Soc și groază, survivor se muta de duminica , nici talentosi nu fac cine stie ce purici , ca chefi sunt pana in noapte

    Cine se muta ? Iar abereaza postacul de ciuda. Ha ha.
    Pai doar asa vor fi lideri Antenuta. Ca Talentosii lideri in cele 2 ore luni. Antenuta trebuie sa lungeasca emisiunea pana la ora 00:00, doar sa fie lideri...

Trimite un comentariu

sus