Skip to main content

AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

 
AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

Audienţe. Marţi seara românii au avut de ales între Chefi la Cuţite (Antena 1) şi ... Şef sub acoperire (Pro TV). Bucătarii au câştigat duelul pe toate segmentele de public, dar nu au reuşit să învingă pe niciun target Las Fierbinţi.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Chefi versus Şef. Duelul de o oră dintre emisiunile de pe Antena 1 şi Pro TV a fost câştigat categoric de bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu. Chefi la Cuţite era cea mai urmărită emisiune la oraşe şi în rândul tinerilor, pe intervalul Şef sub acoperire.

Pe naţional, însă, emisiunea culinară era la egalitate cu serialul Hercai de pe Kanal D.

Şeful sub acoperire de aseară a fost Mircea Săplăcan, director de marketing Tria’s, un lanţ de florării din ţară.

Lucrurile au fost diferite pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a încheiat seara pe primul loc, pe toate toate segmentele de public. Diferenţa cea mai mică a fost pe comercial. De menţionat şi că Antena 1 era pe locul trei, la nivelul întregii ţări, cât timp a rulat Las Fierbinţi.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Chefi vs Şef sub Acoperire. Bucătarii, mult mai urmăriţi de public

Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc, la nivelul întregii ţări, între Chefi la Cuţite şi Hercai. Bucătarii şi serialul turcesc au încheiat la egalitate, emisiunea culinară având, însă, un avans de 6.000 de telespectatori.

Pe Antena 1 se uitau 1.540.000 de telespectatori, iar pe Kanal D 1.534.000. Podiumul serii l-a încheiat Şeful sub acoperire de pe Pro TV, cu 1.408.000 de privitori.

Urban. La oraşe s-au făcut diferenţe. Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au bifat primul succes al serii de marţi, cu 986.000 de telespectatori, în medie.

Hercai l-a învins pe Şeful sub acoperire. Kanal D încheia seara pe locul doi cu 671.000 de urmăritori, iar pe Pro TV se uitau 626.000 de români.

Comercial. Încă o victorie pentru Chefi la Cuţite şi pe segmentul tinerilor. Aproximativ 459.000 de telespectatori tineri s-au uitat la episodul de aseară, pe Antena 1.

Şeful sub acoperire a stat ceva mai bine, fiind pe locul doi cu 329.000 de privitori tineri, iar podiumul serii l-a încheiat Kanal D - 173.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.540.000 8.7 18.5
2 Kanal D 1.534.000 8.7 18.4
3 Pro TV 1.408.000 8.0 16.9
4 Antena 3 425.000 2.4 5.1
5 Romania TV 383.000 2.2 4.6
6 DigiSport 1 313.000 1.8 3.8
7 Happy Channel 222.000 1.3 2.7
8 Pro 2 217.000 1.2 2.6
9 TVR 1 153.000 0.9 1.8
10 Digi 24 132.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 986.000 10.3 22.7
2 Kanal D 671.000 7.0 15.5
3 Pro TV 626.000 6.5 14.4
4 Antena 3 268.000 2.8 6.2
5 Romania TV 186.000 1.9 4.3
6 DigiSport 1 156.000 1.6 3.6
7 Happy Channel 130.000 1.4 3.0
8 Digi 24 84.000 0.9 1.9
9 Pro 2 75.000 0.8 1.7
10 TVR 1 63.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 459.000 10.9 29.7
2 Pro TV 329.000 7.8 21.3
3 Kanal D 173.000 4.1 11.2
4 Antena 3 35.000 0.8 2.3
5 DigiSport 1 35.000 0.8 2.2
6 Prima TV 33.000 0.8 2.1
7 Pro Cinema 32.000 0.8 2.1
8 Digi 24 28.000 0.7 1.8
9 Romania TV 28.000 0.7 1.8
10 Pro 2 26.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi a fost „şeful” timp de o oră

Naţional. Românii au ales comedia de pe Pro TV. Serialul Las Fierbinţi a bifat noi audienţe foarte bune, la nivelul întregii ţări. Peste 2,2 milioane de români au urmărit episodul de aseară, pe Pro TV.

În prima oră de marţi, Hercai s-a descurcat mai bine decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc era urmărit de 1.500.000 de telspectatori, iar bucătarii de 1.417.000.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Bobiţă, Celentano sau Firicel prind în continuare la public, bifând victoria pentru Pro TV cu mai bine de 1 milion de telespectatori, în medie.

Chefii s-au descurcat mai bine pe acest segment, terminând seara pe locul doi cu 880.000 de privitori. Kanal D se afla doar pe trei - 646.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au preferat Las Fierbinţi, dar diferenţa faţă de Chefi la Cuţite a fost mai mică faţă de celelalte două segmente. La fierbinţeni se uitau 454.000 de tineri, iar la bucătari 402.000.

Kanal D completa podiumul serii, cu 155.000 de urmăritori. Pe locul patru era Digi Sport 1, care difuza un meci din Cupa României: Chindia Târgovişte-Universitatea Craiova.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.289.000 13.0 25.0
2 Kanal D 1.500.000 8.5 16.4
3 Antena 1 1.417.000 8.0 15.5
4 Romania TV 379.000 2.1 4.1
5 Happy Channel 312.000 1.8 3.4
6 Antena 3 303.000 1.7 3.3
7 DigiSport 1 245.000 1.4 2.7
8 Pro Cinema 185.000 1.0 2.0
9 TVR 1 162.000 0.9 1.8
10 Pro 2 153.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.044.000 10.9 22.6
2 Antena 1 880.000 9.2 19.0
3 Kanal D 646.000 6.7 14.0
4 Romania TV 192.000 2.0 4.1
5 Happy Channel 176.000 1.8 3.8
6 Antena 3 176.000 1.8 3.8
7 DigiSport 1 156.000 1.6 3.4
8 Digi 24 74.000 0.8 1.6
9 TVR 1 72.000 0.7 1.5
10 Diva 71.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 2 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 454.000 10.8 28.8
2 Antena 1 402.000 9.6 25.6
3 Kanal D 155.000 3.7 9.8
4 DigiSport 1 30.000 0.7 1.9
5 Happy Channel 30.000 0.7 1.9
6 Romania TV 28.000 0.7 1.8
7 TVR 1 27.000 0.6 1.7
8 Prima TV 24.000 0.6 1.5
9 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sa nu uitam sa mentionam ca marti, 2 martie, Pro TV lider detasat pe toata ziua pe comercial cu 24.6% share, Antenuta locul 2 cu doar 21.7%.
  • Postac ma refer la talentosi , tot sub ati fost , zice în text , dar nu citesti ca esti platit

    Pai lasa Talentosii postacule. Eu zic de Fierbinteni. Peste Bucatarii tai.
  • Postac ma refer la talentosi , tot sub ati fost , zice în text , dar nu citesti ca esti platit
  • Vai asa mici diferențe între iumor

    Asa mica audienta ? Dar pe intervalul Leilor cum a fost ? Oare Antenuta locul 2 ?
  • ABC + gresit va fi Asia express la toamna
    Filmările vor începe in mai-iunie

    Si Asiatiicii in scadere fata de sezonul trecut ? Noroc cu pandemia 2020, asa a avut Antenuta audiente mari.
  • Vorbește de sezonul trecut cât era

    Lasa sezonul trecut postacule. Cand eu comparam Antenuta ta de anul asta cu ce facea acum 2-3-4-5 ani, tu ziceai lasa trecutul. Sa vorbim de prezent.
    Acum, postacule, te intereseaza de sezonul trecut ?
  • Masked Singer se face, cica incep filmarile imediat dupa ce termina Cabral de filmat la csr. Da creca nu vor mai fi aceeasi jurati.
  • Cică se mai face un sezon de Masked Singer, pentru că au licența 3 ani. Vedem.

    Superstar, dacă nu va fi făcut ca afară (DE, US), va fi un eșec.
  • ABC + gresit va fi Asia express la toamna
    Filmările vor începe in mai-iunie
  • Grila Antenei1 din toamnă: Chefi la cuțite (luni-marți-miercuri), NexT Star (joi), X Factor (vineri), Te cunosc de undeva (sâmbătă), iar pentru ziua de duminică nu se știe nimic din cauză că iUmor este pus sub semnul întrebării dacă vor performa cu 2 sezoane pe an sau rămâne doar la un sezon
  • În grila ProTV din toamnă: Vlad(luni), Las Fierbinți(marți-miercuri), Visuri la cheie(joi), Superstar(vineri) și Filmele Pro din Weekend.
    Masked Singer și Ferma nu se vor mai regăsi în grila ProTV în viitorul apropiat
  • Si in titlu de ce nu ati scris ca Fierbintenii au batut Bucatarii ?
    In locul Pro TV, mutam Sefii Acoperiti luni (o ora jumate, hai 2 ore); si bagam Talentosii marti, imediat dupa Fierbinteni.

Trimite un comentariu