Skip to main content

AUDIENŢE. Chefii, tot pe trei duminica seara. Survivor, liderul serii. Agentul 007 de pe Pro TV, pe doi

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Ce au preferat românii duminică seara? Survivor de pe Kanal D şi filmul cu Daniel Craig (Agentul 007) de pe Pro TV. Chefii Antenei 1 erau doar pe trei în ţară şi pe comercial, iar la oraşe au fost pe doi.

Publicitate

Detalii, în continuare:

La fel ca săptămâna trecută, emisiunea Chefi la Cuţite de pe Antena 1 nu prinde atât de bine la public în weekend. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au fost urmăriţi de puţin peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Antena 1 nu a fost lider pe niciun segment de public, aseară.

Românii au preferat Survivor. Emisiunea de pe Kanal D prezentată de Daniel Pavel câştiga pe toate segmentele de public. Aproape 2 milioane de telespectatori s-au uitat la show-ul din Dominicană, pe intervalul Chefilor.

Pro TV a propus pe intervalul Chefilor filmul „Spectre” (2015), cu Daniel Craig (Agentul 007) în rol principal.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10):

Naţional. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu erau urmăriţi de 1.256.000 de telespectatori, în medie, aseară. Antena 1 era pe trei aseară cu emisiunea Chefi la Cuţite.

Liderul serii era Survivor. Show-ul de pe Kanal D conducea topul staţiilor tv cu 1.959.000 de privitori. Pe locul doi a încheiat seara Pro TV - 1.335.000 de urmăritori.

Urban. Chefii Antenei 1 au stat ceva mai bine la oraşe. Emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol încheia duminica pe locul secund, cu 746.000 de telespectatori.

Kanal D a condus topul şi pe acest segment de public. 874.000 de români au ales să urmărească Survivor. Filmul „Spectre” a pus Pro TV-ul pe locul trei cu 689.000 de privitori.

Comercial. Luptă strânsă între primele trei clasate în rândul tinerilor. Pe prima poziţie au încheiat Kanal D şi Survivor - 373.000 de telespectatori.

Pro TV şi Antena 1 au dus bătălia pentru locul secund. Filmul Pro a câştigat la limită în faţa Chefilor. Pe Pro TV erau 328.000 de privitori, iar pe Antena 1 324.000.

Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.959.000 11.1 23.7
2 Pro TV 1.335.000 7.6 16.1
3 Antena 1 1.256.000 7.1 15.2
4 Romania TV 614.000 3.5 7.4
5 Antena 3 254.000 1.4 3.1
6 DigiSport 1 245.000 1.4 3.0
7 TVR 2 178.000 1.0 2.2
8 Prima TV 175.000 1.0 2.1
9 TVR 1 165.000 0.9 2.0
10 National TV 129.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 874.000 9.1 20.0
2 Antena 1 746.000 7.8 17.1
3 Pro TV 689.000 7.2 15.8
4 Romania TV 339.000 3.5 7.8
5 Antena 3 165.000 1.7 3.8
6 DigiSport 1 125.000 1.3 2.9
7 TVR 1 95.000 1.0 2.2
8 TVR 2 80.000 0.8 1.8
9 Digi 24 67.000 0.7 1.5
10 Prima TV 61.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 373.000 8.9 23.3
2 Pro TV 328.000 7.8 20.5
3 Antena 1 324.000 7.7 20.3
4 Romania TV 50.000 1.2 3.1
5 Digi 24 28.000 0.7 1.7
6 Prima TV 27.000 0.6 1.7
7 TVR 2 23.000 0.5 1.4
8 Eurosport 1 23.000 0.5 1.4
9 Disney Junior 21.000 0.5 1.3
10 Pro 2 18.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Românii au talent a fost lider pe toate targeturile monitorizate.
  • In ultima vreme pro-ul procedeaza exact cum facea antena mai demult, da audientele pe targetul care ii convine.

    Si ? Foarte bine. Antenuta de ce nu mai face asa ? Cumva si pe target-ul ala e zero barat in audiente ?
  • Cătălin ce sa ceri si tu acuma
    In curând va exista si 5-20 ca sa fie treaba treaba
    Se va numii:"Comercial comercial" si pro va fi lider mereu ca sa vezi

    Ce Telo, supara adevarul ? Pai asta e adevarul, e realitatea. Comercialul inseamna comercial urban+national.
    Site-ul asta iti da doar comercial urban. Serios ? Pai ce, doar tinerii de la orase se uita la televizor ? Faci comercial urban + comercial national = comercial total. Simplu ca buna ziua.

    Exemplu la Romania, te iubesc. 8.3 comercial national (21-54) si 6.3 comercial urban (18-49); media e 7.3 comercial.
    Antenuta are 3.3 comercial national (21-54) si 3.1 comercial urban (18-49); media e 3.2 comercial.
    Asta ma intereseaza, media pe comercial la cele doua target-uri; comercial urban + comercial national.
  • Sunteti penibili, cine da audienta pe national 21-54, cu ce te ajuta? In ultima vreme pro-ul procedeaza exact cum facea antena mai demult, da audientele pe targetul care ii convine.

    Ba conteaza bolovane. Uite ca eu vreau comercial urban+national, faci media si afli tot comercialul.
    Aici pe site avem DOAR comercial urban. Eu vreau tot comercialul. Si national si urban.
  • Ma bucur ca au reînceput filmările la next star,totuși emisiunea promoveaza ca are România mai bun:copii
  • Cătălin ce sa ceri si tu acuma
    In curând va exista si 5-20 ca sa fie treaba treaba
    Se va numii:"Comercial comercial" si pro va fi lider mereu ca sa vezi
  • Andrei, in ce sens acces direct=2 ca n-am vazut nicio vulpita pe acolo
    Acces direct 2 e la puterea dragostei
  • Sunteti penibili, cine da audienta pe national 21-54, cu ce te ajuta? In ultima vreme pro-ul procedeaza exact cum facea antena mai demult, da audientele pe targetul care ii convine.
  • Cel mai bun comentariu pe Facebook (cu 23 de reactii), pentru aceasta emisiune:

    "Chefi la cuțite"= acces direct 2.
  • Și emisiunea iLike IT a condus detașat topul audiențelor. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 23.1% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 1.7 puncte de rating și 9.1% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 3.8 puncte de rating și 26.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 1.5 puncte de rating și 10.4% share.
  • Ieri, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 20.4% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 2.2 puncte de rating și 10.8% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 4.4 puncte de rating și 25.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.5 puncte de rating și 14.3% share.
  • Aseară, emisiunea România, te iubesc! a fost în topul audiențelor, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 17:59 – 18:58. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 3.3 puncte de rating și 10.3% share.

    În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 6.3 puncte de rating și 22.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.1 puncte de rating și 10.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.
  • n a doua săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, 10.5 puncte de rating și 25.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.9 puncte de rating și 16.9% share. Pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat o medie de 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a abținut 6.2 puncte de rating și 18.0% share.
  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider pe comercial cu 20.2% share, Antenuta locul 2 cu doar 16.1%.
    Dezastru pe postacii Mile mile si Abernatu Putina R Razvan !

Trimite un comentariu

sus