Skip to main content

AUDIENŢE. Miercuri, o seară cu doi lideri: Imperiul Leilor şi Hercai. iUmor, doar pe doi şi trei

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. La ce s-au uitat românii în seara de miercuri? Răspuns: serialul turcesc Hercai de pe Kanal D şi Imperiul Leilor de pe Pro TV. iUmor, emisiunea Antenei 1, a fost doar pe locurile doi şi trei, aseară.

Publicitate

Detalii, în continuare:

„Leii” de pe Pro TV au câştigat seara doar pe publicul tânăr, la fel ca săptămâna trecută. În ţară şi la oraşe au fost depăşiţi de serialul Hercai. Aproximativ 1,3 milioane de români au urmărit episodul de aseară din Imperiul Leilor, pe Pro TV.

De menţionat: Audienţa Pro TV-ului a scăzut după finalul emisiunii Imperiul Leilor. Postul din Pache Protopopescu era pe locul trei pe naţional şi urban pe intervalul iUmor (care a durat cu 45 de minute mai mult), dar pe publicul comercial s-a menţinut pe primul loc.

Hercai şi Kanal D au condus clasamentele pe naţional şi urban, pe intervalul „Leilor”. Mai bine de 1,5 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan.

iUmor, emisiunea Antenei 1, nu a prins aşa de bine la public. S-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe, pe intersecţia cu Imperiul leilor, iar în rândul tinerilor a fost pe doi.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. „Leii”, iUmor sau serial turcesc? Românii s-au împărţit între Pro TV, Kanal D şi Antena 1, miercuri seară. iUmor pierde primul loc la tineri

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30):

Naţional. Românii, între Hercai şi Imperiul Leilor. Kanal D a câştigat seara cu serialul turcesc - 1.515.000 de telespectatori. Pe Pro TV erau 1.302.000 de români la "lei".

Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu emisiunea iUmor - 1.271.000 de telespectatori.

Urban. Luptă mai strânsă pentru prima poziţie la oraşe. Kanal D a câştigat şi pe acest segment de public, cu 677.000 de telespectatori.

„Leii” de pe Pro TV au încheiat seara tot pe locul doi şi la oraşe, dar la mică distanţă cu 637.000 de privitori. Pe trei erau Antena 1 şi iUmor - 605.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales să se uite la Imperiul Leilor. Emisiunea de pe Pro TV a câştigat detaşat pe acest segment de public, cu 355.000 de telespectatori tineri.

iUmor a stat mai bine la tineri. Antena 1 ocupa locul doi cu 287.000 de privitori, iar pe trei se clasa Kanal D - 183.000 de urmăritori.

Surpriza serii: Naţional TV. Postul TV a ocupat locul patru, cu 62.000 de privitori pe intervalul „Leilor”. Naţional TV difuza aseară un film din 2010 - „Obligat să ucidă”, cu Steve Austin.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.515.000 8.6 17.8
2 Pro TV 1.302.000 7.4 15.3
3 Antena 1 1.271.000 7.2 14.9
4 Romania TV 573.000 3.2 6.7
5 Antena 3 500.000 2.8 5.9
6 National TV 360.000 2.0 4.2
7 Happy Channel 243.000 1.4 2.9
8 Prima TV 162.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 156.000 0.9 1.8
10 TVR 1 121.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 677.000 7.1 15.4
2 Pro TV 637.000 6.7 14.5
3 Antena 1 605.000 6.3 13.8
4 Antena 3 342.000 3.6 7.8
5 Romania TV 265.000 2.8 6.0
6 National TV 150.000 1.6 3.4
7 Happy Channel 145.000 1.5 3.3
8 DigiSport 1 84.000 0.9 1.9
9 Digi 24 78.000 0.8 1.8
10 TVR 1 68.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 355.000 8.4 22.9
2 Antena 1 287.000 6.8 18.6
3 Kanal D 183.000 4.3 11.8
4 National TV 62.000 1.5 4.0
5 Antena 3 49.000 1.2 3.2
6 Romania TV 32.000 0.8 2.1
7 Digi 24 31.000 0.7 2.0
8 Pro Cinema 27.000 0.6 1.8
9 Happy Channel 27.000 0.6 1.7
10 DigiSport 1 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu conteaza numele prostule. Prima oara raspune la comentariile mele prostule. Raspunde la intrebarile mele prostule. Supara adevarul si nu stii ce sa zici, prostule ? Doare adevarul, nu ?
    Prost mai esti Mile bolovanul...

    Ce ai scris aici ?
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-las-fierbinti-chefi-la-cutite-sef-sub-acoperire-16-martie/comment-page-1/#comment-363471
    "iumor e comercial ha "

    Zi postacule prost. Unde e comercialul la Umor Sec ? 7.2 national si 6.8 comercial. Pensionarii, nu ?
  • Leii au redeschis aseară porțile Imperiului și au fost gata să atace sau să se lase îmblânziți în vânătoarea pentru idei vizionare. Câțiva dintre antreprenori au plecat acasă așa cum au venit, însă unii dintre ei au reușit să primească finanțarea dorită. Ediția Imperiul Leilor a fost lider de audiență.

    Miercuri, PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:28 – 22:28, înregistrând 9.3 puncte de rating și 21.9% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 7.7 puncte de rating și 18.1% share. În ceea ce privește segmentul comercial, show-ul Imperiul Leilor și-a menținut prima poziție cu 8.4 puncte de rating și 22.9% cotă de piață în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce ANTENA 1 avea 6.8 puncte de audiență și 18.6% share.
  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe comercial cu 21.4% share, Antenuta locul 2 cu doar 15.8%.
    Mile mile Aberantu Specialist in genunchi !
  • De ce există vocea și x factor ha

    Vocea peste Factoratii tai pe comercial. Plangi postacule ! Antenuta umilita aseara !
    Bravo Romania ! Ai ales calitatea (Leii), nu prostia (Umorul Zero).
  • Adela este cumpărat si nu ar trebui sa va faceti griji despre serial.Nu are audiențe wow dar audiențele pentru ei sunt doar un bonus,au primit deja o căruță de bani
    Iar Vlad sezonul 3,scenariu original dar față de sezonul 1 audiențele au fost de 2 ori mai mici deci noi Românii la capitolul seriale suntem varză

    Pai fa comparatie intre Vlad si Adela bolovane... Vlad are audiente duble fata de serialul tau. Plangi !
  • Expertule , asa nu inseamna ca nu seamănă dacă ai cumparat licențe, aia nu copiază, de ce te uiți la mascați ha

    Si de Fructul Oprit ce ne zici ? Antenuta data in judecata. Hi hi hi ! Imediat s-a terminat serialul... Frica nu ?
    Mascati ? Pai finala Masked peste finala Factorati , finala Cunoscuti , chiar si finala Umorului Sec pe comercial. Vrei link-uri sa te faci de ras postacule ?
  • Bravo național se poate fără hd

    Si Antenuta mai bine pe national decat comercial postacule. Pensionarii nu ? Ziceai ca Bucatarii si Umoristii stau foarte bine pe comercial ?
    Unde ? Umorul Sec foarte bine la national. Leii foarte bine la comercial.
  • Livia pila , exact asa va fi sub pnl ha

    Ca Antenuta ta sub Pro TV pe comercial azi, vineri si sambata. Oare la fel si duminica ?
  • Expertul da si Vlad la fel e "copiat "
    Imperiul Leilor nu cumva a fost pe TVR?masked singer nu e cumva combinația fatală dintre Dan Negru si TCDU?
    Uitati-vă si in ogradă voastră si comentați după

    Si Adelinara, Fructul Oprit, Sacrificiul nu sunt "copiate" ? Mangalita copie dupa Fierbinti. Ai uitat ? Pro TV prima oara cu Vocea, hop si Antenuta cu Factoratii. Talentele, vine si Antenuta fuguta cu Umorul Sec (un fel de "talente").
    Am aceeasi intrebare si pentru tine postacule:

    Uitati-vă si in ogradă voastră si comentați după
  • Expertule postac de ce nu erai la tvr când era emisiunea , esti de la post , acum te uiți, atunci nu era bună ha

    Pai exact ca tine postacule. Tu zici aici pe site ca te uitai la emisiune la TVR. Bun, foarte bine. Pai si atunci, de ce nu te uiti si la Pro TV la emisiune, postacule ?
    Daca era la Antenuta, nici nu ziceai ca e o copie. 100%.
  • Si ce *** tot asa miroase

    Moare postacul de ciuda si de oftica. Ha ha ha ! Ai uitat cap de guma ? Acum 2-3 saptamani ziceai Antenuta lidera 4 zile din 7. Unde ? La pensionari poate.
    Vad ca Antenuta, cam 2 zile lider pe comercial... Duminica ZERO, sub Survivor si filme antice. Luni, sub Talente, dar Bucatarii peste in 4 ore (lungeste de frica). Si marti, sub Fierbinti, dar lider 4 ore.
    Deci, 2 zile comercial din 7 lidera Antenuta. Plangi de oftica ! Hi hi hi !
  • tot la iumor eram la ce sa te uiti plictiseala mare la emisiunea copiata

    Exact ca Antenuta ta cu Umorul Sec. Cu Mangalita, copie dupa Fierbinti... Un nou sezon de Mangalitari cand ?
  • Vad ca prezentati audiente numai pe intervalul emisiunilor Pro tv, doar sa îi avantajați. Corect ar fi fost sa prezentati si pe intervalul "iumor"

    De ce postacule ? Ca sa fie avantajati Antenuta ? Pai de ce lungeste Antenuta emisiunile ? S-a terminat Leutul la 22:30, Antenuta a mai lungit 45 de minute.
    Frica nu ?
  • tot la iumor eram la ce sa te uiti plictiseala mare la emisiunea copiata

    Postacule cap sec ? Cum era cu pensionarii ? Ziceai ca Umorul Sec are comercial ? Unde postacule ? In visele tale ?
    Umorul Sec 7.2 national si 6.8 comercial. Pensionarii nu ?
    Leii 7.4 national si 8.4 comercial. Tineretul nu postacule ?
    Hai, nu zici nimic de pensionarii Umorului Sec ?

Trimite un comentariu

sus