Skip to main content

AUDIENŢE. Victorie şi rating. Hagi, Tănase şi Mihăilă au ţinut oamenii lipiţi de televizoare. Pro TV, lider cu meciul României

 
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României

AUDIENŢE. Cu victorie şi cu multă audienţă. Aşa a debutat România în preliminariile Campionatului Mondial din 2022. Pro TV a scos cifre foarte bune şi a fost lider detaşat, cu meciul de fotbal.

Publicitate

Nici Kanal D, nici Antena 1 n-au reuşit să ţină piept Pro TV-ului, care a dat programele serii. Pe lângă partida de fotbal încheiată cu victoria elevilor lui Rădoi (3-2), postul din Pache Protopopescu a avut şi o seară de Las Fierbinţi. Serialul de comedie a scos cifre apropiate de cele ale meciului.

Audienţa a crescut şi mai mult după ce a început meciul.

Pe scurt, seara Pro TV-ului ar putea fi rezumată astfel:

- Cât la TV erau ştirile (19:00-20:30), pe Pro TV erau peste 1,8 milioane de privitori în medie

- Când a început Las Fierbinţi (20:30-21:30), audienţa a crescut până la o medie de 2,2 milioane de persoane în fiecare minut

- După ce a început meciul, lucrurile au stat şi mai bine: peste 2,3 milioane de persoane se adunaseră pe Pro TV în fiecare minut.

În cele trei ore şi jumătate, Survivor nu stat rău. Deşi n-a fost suficient pentru primul loc, emisiunea de pe Kanal D a adunat o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori în fiecare minut.

Adela, serialul Antenei 1, s-a clasat pe locul trei în audienţe pe toate cele trei segmente de public (20:30-22:20).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul România - Macedonia de Nord (21:45-23:35):

Naţional. Victorie pe teren, victorie şi în audienţe. Meciul câştigat de Naţionala de Fotbal a României a pus Pro TV pe primul loc în audienţe şi a fost urmărit de peste 2,3 milioane de oameni în fiecare minut.

Locul doi, pe intervalul meciului, a fost ocupat de Kanal D. Postul Dogan a adunat o medie de 1,6 milioane de persoane pe minut, când pe Pro TV era meciul de fotbal.

Antena 1 a fost postul de pe locul trei, cu aproape 700.000 de telespectatori adunaţi în faţa televizoarelor pe intervalul meciului.

Urban. Audienţele au fost mari şi în mediul urban, pentru Pro TV. Postul din Pache a adunat, cu meciul României, peste 1,2 milioane de persoane în fiecare minut.

Kanal D a ocupat locul secund, cu aproape 700.000 de telespectatori pe interval.

Podiumul a fost completat de Antena 1, pe intervalul meciului. Postul Intact a scos o medie de 316.000 de privitori pe minut.

Comercial 18-49. Peste jumătate de milion de tineri au urmărit victoria României. Pro TV a fost lider detaşat pe segmentul tânăr.

Următorul post clasat a fost tot Kanal D, cu cifre la jumătate. Aproximativ 285.000 de tineri erau adunaţi pe Kanal D, când la Pro TV era partida din preliminariile CM din 2022.

Antena 1 ocupat locul trei, cu 150.000 de telespectatori pe interval.

Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.332.000 13.2 30.2
2 Kanal D 1.626.000 9.2 21.1
3 Antena 1 695.000 3.9 9.0
4 Romania TV 404.000 2.3 5.2
5 Antena 3 352.000 2.0 4.6
6 National TV 205.000 1.2 2.7
7 Prima TV 185.000 1.0 2.4
8 Pro 2 147.000 0.8 1.9
9 Happy Channel 114.000 0.6 1.5
10 Digi 24 111.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.226.000 12.8 30.3
2 Kanal D 669.000 7.0 16.6
3 Antena 1 316.000 3.3 7.8
4 Romania TV 262.000 2.7 6.5
5 Antena 3 262.000 2.7 6.5
6 National TV 114.000 1.2 2.8
7 Digi 24 85.000 0.9 2.1
8 Happy Channel 82.000 0.9 2.0
9 Prima TV 76.000 0.8 1.9
10 Antena Stars 61.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 518.000 12.3 35.1
2 Kanal D 284.000 6.7 19.2
3 Antena 1 147.000 3.5 10.0
4 Romania TV 43.000 1.0 2.9
5 Antena 3 39.000 0.9 2.6
6 Digi 24 29.000 0.7 1.9
7 National TV 27.000 0.6 1.8
8 Prima TV 25.000 0.6 1.7
9 Antena Stars 22.000 0.5 1.5
10 Comedy Central 17.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postacii Mile mile unde sunt ?
    Nu comenteaza aici de ciuda si de oftica ?
  • dacă makedonii ne-o băga la început după ocaziile avute se ducea naibii tot retingul
  • Titlul in Româna ar suna Pretul corect, o emisiune care a fost la Pro, la inceputurile lui
  • Dati si pe intervalul Las fierbinti, si dati si pe noul comercial cum ati dat ieri

    Specialistu Aberantu, mai bine intri si tu pe site-ul protv si citesti acolo postacule...

    Serialul a fost lider absolut de audiență aseară și a înregistrat, pe targetul comercial, o medie de 10.1 puncte de rating și 26.7% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.2 puncte de rating și 19.1% share.
  • @Iuli in ce constă emisiunea ca n-am auzit de ea niciodată
  • Antena 1 face casting pentru o noua emisiune:
    https://casting.a1.ro/the-price-is-right/
  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua pe comercial, Pro TV lider detasat cu 25.1% share, Antenuta locul 2 cu doar 15.8% share. Dezastru.
  • Draga Sinclair Hirceaga, la 21, 45 Cristache dialoga doar cu Buscu, cel masiv finanțat de PSD. Cristoiu era deja în pijama. Cu toate acestea, la TVR tot dezastru se cheamă ca a fost. Iar Doinita și ceata, adică Dirvariu, Tompea, Amza, Liță sunt tot în funcții. Și iau lefuri mari degeaba.
  • Dati si pe intervalul Las fierbinti, si dati si pe noul comercial cum ati dat ieri
  • Ba, dar nu vede nimeni ca capatos (cacofonie intentionata) a dus mortu star in primele 10? Si intr-o seara grea. Cine dracu ar fi crezut?

Trimite un comentariu

sus