Skip to main content

AUDIENŢE. De 1 Aprilie, comedia a ţinut România la TV. Las Fierbinţi, programul serii. Mulţi români s-au uitat şi la Survivor

 
AUDIENŢE. De 1 Aprilie, comedia a ţinut România la TV. Las Fierbinţi, programul serii. Mulţi români s-au uitat şi la Survivor

AUDIENŢE. Comedia a ţinut România în faţa televizoarelor, de 1 Aprilie. Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a fost programul serii, joi. Mulţi oameni au stat cu ochii şi pe Survivor, show difuzat de Kanal D.

Publicitate

Pro TV a pornit pe primul loc în top, cât a difuzat Ştirile de la 19:00 şi Las Fierbinţi. A pierdut public după ce serialul de comedie a ajuns la final. Pe de altă parte, Kanal D cu Survivor a început pe doi seara.

Show-ul a recuperat şi a trecut pe primul loc după Las Fierbinţi, când Pro TV avea serialul Profu' şi emisiunea Pe bune.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Ţara a ars-o pe comedie. Las Fierbinţi, programul serii

Naţional. Aproape două milioane de români au urmărit, joi seara, serialul Las Fierbinţi de pe Pro TV, care era liderul topului. Kanal D s-a clasat pe doi, pe interval, de unde a atras aproape 1,9 milioane de persoane.

Mult în urma celor două staţii fruntaşe s-a clasat, pe trei, Antena 1. A înregistrat o medie de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut.

Urban. Pe primul loc la oraşe s-a clasat tot Pro TV. Aproximativ 926.000 de privitori se uitau, în fiecare minut, la serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano.

Locul secund a aparţinut postului Kanal D, cu o medie de 823.000 de persoane pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu jumătate de milion de telespectatori din mediul urban pe interval.

Comercial. Las Fierbinţi a atras şi mulţi tineri, aproape 400.000 mai exact. Pro TV a fost lider şi pe segmentul tânăr. Următorul post clasat, pe interval, a fost Kanal D: 313.000 de telespectatori pe minut.

Antena 1 şi-a adjudecat poziţia a treia în top, cu o medie de 216.000 de telespectatori pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.940.000 11.0 22.7
2 Kanal D 1.874.000 10.6 21.9
3 Antena 1 1.091.000 6.2 12.7
4 Romania TV 563.000 3.2 6.6
5 Antena 3 287.000 1.6 3.3
6 Prima TV 206.000 1.2 2.4
7 National TV 164.000 0.9 1.9
8 DigiSport 1 162.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 142.000 0.8 1.7
10 Happy Channel 130.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 926.000 9.7 21.7
2 Kanal D 823.000 8.6 19.3
3 Antena 1 523.000 5.5 12.3
4 Romania TV 314.000 3.3 7.4
5 Antena 3 196.000 2.0 4.6
6 DigiSport 1 115.000 1.2 2.7
7 Prima TV 80.000 0.8 1.9
8 Happy Channel 79.000 0.8 1.8
9 National TV 59.000 0.6 1.4
10 Realitatea Plus 54.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 396.000 9.4 29.4
2 Kanal D 313.000 7.4 23.2
3 Antena 1 216.000 5.1 16.0
4 Romania TV 37.000 0.9 2.8
5 Digi 24 29.000 0.7 2.1
6 Antena 3 20.000 0.5 1.5
7 Prima TV 19.000 0.4 1.4
8 AXN 18.000 0.4 1.4
9 Diva 17.000 0.4 1.2
10 Pro Cinema 15.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor a trecut pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi

Naţional. Privitori a atras şi Survivor, joi seara. Kanal D a adunat, în cele trei ore şi jumătate de emisiune, o medie de 1,8 milioane de persoane pe minut.

Locul doi pe tot intervalul Survivor a fost ocupat de Pro TV, care înregistrat o audienţă medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.

Pe trei s-a clasat Antena 1, cu 880.000 de urmăritori.

Urban. Primul loc la oraşe a fost tot al Kanal D. Survivor a scos o medie de 790.000 de telespectatori pe minut. Pe acelaşi interval, Pro TV era urmărit de 630.000 de persoane pe minut.

De asemenea, Antena 1, de pe locul trei, aduna 430.000 de privitori.

Comercial. Pro TV a fost, totuşi, peste Kanal D pe segmentul tânăr şi pe intervalul celor trei ore de Survivor. Diferenţa dintre cele două nu a fost, însă, mare.

Kanal D, cu Survivor, a adunat d epe poziţia secund 290.000 de tineri, iar Pro TV, de pe primul loc, a întregistrat 310.000 de persoane.

Antena 1 s-a clasat după Pro TV şi Kanal D, cu o medie de 185.000 de persoane pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.821.000 10.3 23.5
2 Pro TV 1.229.000 7.0 15.8
3 Antena 1 880.000 5.0 11.3
4 Romania TV 509.000 2.9 6.6
5 Antena 3 353.000 2.0 4.6
6 Prima TV 238.000 1.3 3.1
7 National TV 236.000 1.3 3.0
8 Pro Cinema 146.000 0.8 1.9
9 Happy Channel 143.000 0.8 1.8
10 Pro 2 103.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 789.000 8.2 20.0
2 Pro TV 630.000 6.6 16.0
3 Antena 1 430.000 4.5 10.9
4 Romania TV 264.000 2.8 6.7
5 Antena 3 232.000 2.4 5.9
6 Prima TV 113.000 1.2 2.9
7 National TV 95.000 1.0 2.4
8 Happy Channel 81.000 0.8 2.1
9 DigiSport 1 73.000 0.8 1.8
10 Digi 24 61.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 310.000 7.4 23.8
2 Kanal D 291.000 6.9 22.3
3 Antena 1 185.000 4.4 14.2
4 Prima TV 35.000 0.8 2.7
5 Romania TV 31.000 0.7 2.4
6 Antena 3 28.000 0.7 2.2
7 Digi 24 26.000 0.6 2.0
8 Comedy Central 21.000 0.5 1.6
9 Film Cafe 20.000 0.5 1.6
10 Pro Cinema 19.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe comercial cu 23.7% share, Antenuta locul 2 cu doar 16%...
    Dezastru !
  • Degeaba l-a adus Cristache pe Cristoiu. TVR 1 tot fără audienta. Bravo Gradea, Dirvariu, Tompea, Amza, Liță, bravo Cristache, Cristoiu, bravo Livia Șerban Iancu. Pregătiți-vă bagajele!

Trimite un comentariu

sus