Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, fără rival. Primul loc vineri seara, peste Survivor şi Burlacul. Show-ul Antenei, încă o ediţie pe trei

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent n-are rival. Pro TV a scos cifre bune şi a lăsat concurenţa mult în urmă, vineri seară.

Publicitate

N-a fost nicio surpriză în top: Survivor a pus Kanal D pe doi (cu cifre bune), iar Burlacul Antenei 1 a marcat o nouă seară pe locul trei, cu cifre şi de cinci ori mai mici decât Românii au talent.

Survivor s-a încheiat aproape de miezul nopţii, dar nu a fost suficient ca postul Dogan recupereze. Burlacul s-a terminat la 23:30.


Vezi şi cifrele de LUNI: România, între talente şi proteste. Românii au talent şi Chefi la cuţite, programele serii. Protestele, urmărite de peste 1,5 milioane de oameni pe patru posturi


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.05):

Naţional. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, aseară, la show-ul jurizat de Andra, Alexandra Dinu, Andi Moisescu şi Florin Călinescu. Pro TV a fost lider detaşat timp de două ore şi jumătate cât a ţinut emisiunea.

Următorul post din top a fost Kanal D, cu cifre bune, însă situat la o diferenţă notabilă de Pro TV. Pe interval, a înregistrat o medie de 1,9 milioane de telespectatori pe minut.

Antena 1 s-a clasat pe trei, iar pe intervalul Românii au talent diferenţa faţă de lider a fost de cinci ori mai mică. Aproape jumătate de milion de privitori s-au uitat în fiecare minut la postul Intact, care avea Burlacul pe interval.

Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban, unde a condus detaşat Pro TV. Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş a fost urmărit de 1,3 milioane de români pe minut.

Locul doi a aparţinut Kanal D (880.000 de persoane), iar pe trei s-a situat Antena 1 cu 264.000 de privitori pe interval.

Comercial (18-49 ani). Nici tinerii n-au răsturnat clasamentul. Aproape jumătate de milion au stat cu ochii lipiţi de televizoare, pe Pro TV.

Kanal D s-a clasat pe doi, de unde a înregistrat o medie de 337.000 de persoane în ficeare minut.

Podiumul a fost completat de Antena 1, post ce a scos o medie de 122.000 de privitori tineri, pe acelaşi interval.

Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.596.000 14.7 31.0
2 Kanal D 1.942.000 11.0 23.2
3 Antena 1 487.000 2.8 5.8
4 Romania TV 410.000 2.3 4.9
5 Antena 3 294.000 1.7 3.5
6 TVR 1 189.000 1.1 2.3
7 DigiSport 1 155.000 0.9 1.9
8 Happy Channel 137.000 0.8 1.6
9 National TV 129.000 0.7 1.5
10 TVR 2 121.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.334.000 13.9 31.0
2 Kanal D 881.000 9.2 20.4
3 Antena 1 264.000 2.8 6.1
4 Romania TV 226.000 2.4 5.2
5 Antena 3 172.000 1.8 4.0
6 DigiSport 1 104.000 1.1 2.4
7 National TV 84.000 0.9 2.0
8 TVR 1 84.000 0.9 2.0
9 Digi 24 78.000 0.8 1.8
10 Happy Channel 67.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (urban 18-49):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 489.000 11.7 33.9
2 Kanal D 337.000 8.0 23.4
3 Antena 1 122.000 2.9 8.5
4 Romania TV 36.000 0.9 2.5
5 National TV 32.000 0.8 2.2
6 Digi 24 30.000 0.7 2.1
7 Antena 3 29.000 0.7 2.0
8 AXN 21.000 0.5 1.5
9 Prima TV 20.000 0.5 1.4
10 DigiSport 1 18.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu stiu ce face Antena 1; de ce mai continua cu Burlacul.
    Daca difuza un film vechi de cativa ani, sigur audienta pe comercial era dubla. Si costurile mult mai mici fata de emisiune...
  • Claus, cum adica de ce dureaza atat de mult auditiile ? Pai cand vrei sa se termine ? Live-ul incepe prin luna mai.
    Ai uitat ca vara asta avem Euro 2022 (fostul Euro 2020) la Pro TV ? Competitia incepe in luna iunie. Cam toate emisiunile si serialele se vor termina in mai. Ca pe urma avem meciuri in fiecare zi.
  • Unde sunt postacii cap seci Mile mile ? Aici nu comenteaza cu mult luadata lor emisiune cu Burlaci ?
    Burlacul e ZERO Barat ! Pro TV de 4 ori peste pe comercial. Dezastru...
  • @Specialistu, nu se dau pe acel target pentru că doar ProTV îl folosește în România și deocamdată majoritatea din TV românești vând publicitate pe 18-49.

    @Claus, de ce nu ar dura mai mult? La așa audiențe se pot lungi cât vor, din câte știu eu galele au audiențe mai mici decât preselecțiile
  • Dar ce se întamplă de durează atâta de mult audițiile astea? Când încep galele? Că deja durează cu mult mai mult decât era normal.
  • Specialistul , pro tv 14,1 reting si 35 share iar pozitia a doua cred ca , kanalul 9,6 reting si 25 ,6 share
  • Hoo ma , nu mai plange atat, ce ai?

    Antena e pamant de flori, nu inteleg de ce te zbati atat..
  • Dati si pe noul public comercial national 21-54 ESOMAR ABCD cum ati dat si pentru vinerea trecuta
  • De ce nu ati dat si pe noul public comercial 21-54 ESOMAR ABCD?

Trimite un comentariu

sus