Skip to main content

AUDIENŢE. Cu ochii pe „războinici” şi „faimoşi”. Survivor, peste două milioane de oameni duminică seara. Unde au fost Chefii şi filmele Pro?

 
AUDIENŢE. Cu ochii pe „războinici” şi „faimoşi”. Survivor, peste două milioane de oameni duminică seara. Unde au fost Chefii şi filmele Pro?

AUDIENŢE. Kanal D a dat show-ul serii, duminică. Survivor a fost cel mai urmărit program, peste Chefi la cuţite şi filmele Pro TV. 

Publicitate

Cu emisiunea care s-a întins dincolo de miezul nopţii, Kanal D a adunat peste două milioane de telespectatori în faţa televizoarelor. A fost şi seara în care, de la Survivor, a plecat „faimoasa” Ana Porgras

Publicitate

Oferta a fost diversă, cu două filme Pro TV: Jurassic World (care a fost lider la tineri pe intervalul său: 20:00-22:10) şi Sicario. De asemenea, Antena 1 a pus la bătaie o nouă ediţie Chefi la cuţite

De notat că Pro TV a stat bine cu principalul jurnal al zilei, care a pus postul din Pache pe primul loc timp de o oră. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (19:55-00:15):

Naţional. Peste două milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Survivor aseară. Kanal D a fost lider detaşat în cele peste patru ore de show. 

Locul doi a fost bifat de Antena 1, care a avut pe cea mai mare parte a intervalului emisiunea Chefi la cuţite. Postul Intact a înregistrat o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în cele patru ore de Survivor. 

Pe trei s-a clasat Pro TV: 1,1 milioane de telespectatori pe acelaşi înterval. 

Urban. Lider detaşat în mediul urban a fost tot Kanal D. Emisiunea prezentată de Daniel Pavel a scos o medie de 917.000 de privitori din mediul urban în fiecare minut. 

Antena 1 a bifat locul secund, cu 700.000 de persoane audienţă medie pe interval. 

De asemenea, podiumul a fost completat de Pro TV, care a adunat 610.000 de privitori pe intervalul Survivor. 

Comercial. Survivor a scos audienţe bune şi pe segmentul tânăr. Peste 360.000 de persoane tinere s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Daniel Pavel. 

Pro TV a trecut pe doi, peste Antena 1. Postul din Pache Protopopescu a stat mai bine, per total, pentru că a fost lider pe comercial timp de două ore, cu filmul Jurassic World. După ce s-a terminat filmul, la 22:10, Kanal D a recupertat tinerii. 

Aproximativ 327.000 de tineri se uitau pe Pro TV, pe intervalul Survivor. 

Nici Antena 1 nu fost foarte jos: peste 300.000 de tineri erau pe Antena 1, când la TV era Survivor. 

Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 2.051.000 11.6 25.0
2 Antena 1 1.227.000 6.9 15.0
3 Pro TV 1.144.000 6.5 13.9
4 Romania TV 452.000 2.6 5.5
5 DigiSport 1 394.000 2.2 4.8
6 Antena 3 254.000 1.4 3.1
7 TVR 1 248.000 1.4 3.0
8 Prima TV 201.000 1.1 2.4
9 TVR 2 151.000 0.9 1.8
10 Pro Cinema 114.000 0.6 1.4

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 917.000 9.6 21.7
2 Antena 1 701.000 7.3 16.6
3 Pro TV 610.000 6.4 14.5
4 Romania TV 260.000 2.7 6.2
5 DigiSport 1 204.000 2.1 4.8
6 Antena 3 177.000 1.9 4.2
7 TVR 1 113.000 1.2 2.7
8 Prima TV 90.000 0.9 2.1
9 TVR 2 74.000 0.8 1.7
10 Pro 2 59.000 0.6 1.4

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 4 aprilie, pe intervalul Survivor (19:55-00:15), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 367.000 8.7 23.9
2 Pro TV 327.000 7.8 21.3
3 Antena 1 303.000 7.2 19.7
4 DigiSport 1 65.000 1.5 4.2
5 Romania TV 54.000 1.3 3.5
6 Prima TV 34.000 0.8 2.2
7 Antena 3 28.000 0.7 1.8
8 TVR 1 21.000 0.5 1.4
9 AXN 18.000 0.4 1.2
10 Pro 2 17.000 0.4 1.1

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andreas formatul de dating este Science of love,în ceea ce privește Superstar nu știu nimic.
  • Eu nu înțeleg cum de or trecut deja 3 luni de cand s-a anuntat superstar in Ro și noi nu știm nimic nici despre juriu, nici despre prezentator/prezentatori. La fel si despre emisiunea aia de dating. Au anuntat selectii da nu se stie despre ce format e vorba si nici numele ei. Ce e cu Protv ?!!
  • Survivior a ajuns o emisiune de tot rasul , unii se casatoresc alti se cupleaza scandaluri ca la manelisti ,este o emisiune intre acces in,,,,,, si puterea dragostei , normal a emisiunea este urmarita de o anumita categorie mai aparte de oameni ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Vali, vrei audiente day-time ? Pai cele pe toata ziua nu iti ajung ? Uite aici:
    https://www.paginademedia.ro/2021/04/audiente-zi-martie-2021/

    Si normal ca nu avem audiente day-time. Cine se uita la ora aia la TV ? Cei care nu lucreaza ?
    Conteaza doar intervalul 19:00-23:00, cel din prime-time, cel mai important interval. Nu degeaba se mai numeste "intervalul de maxima audienta".
  • Lasati cersitul de audiente! Daca vreti audiente pe alte intervale si pe toate target-urile scoateti banii. Audientele nu sunt o marfa gratis care se gaseste pe toate gardurile.
  • Sanziana Zaharia plecata in 2014 cu Mona Segall la Antena 1, pe pozitia de Product manager, s-a intors in martie, pe pozitia de Show runner la PRO TV
  • Voi, cei de pe aici sunteti oameni care lucrează in televiziune sau sunteți pasionați de ea,ceea ce da dovada ca sunteți oameni cu putina minte
    Si va certați ca niște copii de 7 ani
  • Eu am zis ca vreau niste audiențe din day time nu ce scrie aici
    Stiti ca day time înseamnă pana la ora 18:00?
    Da foarte trist Catalin
  • @Popescu asa am impresia si eu, ca acesti doi indivizi nu citesc textul, ci doar se uita la tabele. Trist!
  • Ce alte intervale mai vrei Vali ? Voi va uitati doar la tabele ? Scrie clar in stire ce te intereseaza. Stirile Pro TV lider pe toate target-urile, primul film Jurassic World lider la comercial. De Chefi la cutite nimic; e clar ca locul 3 pe toate target-urile.

    E greu sa cititi si vreti sa va uitati doar la tabele ?
  • Daca @specialistul e curios sa vada si altfel de intervale ce va doare pe voi?
    Si eu as fi curios sa mai vedem niste audiențe din day time dar asta e

    *** vrei alte intervale plateste. Site-ul asta da bani ca sa vada audientele.
    Deci tu te uiti la ce audiente dau ei. Nu ce vrei tu.
  • Daca @specialistul e curios sa vada si altfel de intervale ce va doare pe voi?
    Si eu as fi curios sa mai vedem niste audiențe din day time dar asta e
  • Duminica viitoare are in program Asasini Periculosi si Miami Bici ,romanesc in premiera sa vedem ce va scoate , iar sambata Salt si Split in premiera ,
  • Continua mascarada manelistilor ,pacat ca nu dau pana a doua zi nu stiu ce fel de oameni se uita la asemenea emisiune cu scandaluri ,pro a avut de luptat cu meciul FCSB- Craiova si deseara au de luptat cu CFR-Dinamo,
  • Trebuia sa prezentati si pe intervalul Stirilor Pro tv ,Chefi la cutite si al filmului Pro

    Blegovane, ce alte intervale mai vrei ? Scrie clar in stire tot ce vrei:
    De notat că Pro TV a stat bine cu principalul jurnal al zilei, care a pus postul din Pache pe primul loc timp de o oră.
    Jurassic World (care a fost lider la tineri pe intervalul său: 20:00-22:10)

    Deci Stirile Pro TV, pozitia de lider pe toate target-urile. Jurassic World locul 1 pe comercial (probabil locul 2 pe national si urban).
    Iar de Bucatari, nimic. E clar ca a prins locul 3 pe toate target-urile.

Trimite un comentariu