Skip to main content

Coke Studio, o nouă platformă muzicală, parte din campania de vară Coca-Cola. Ce premii a anunţat compania

 
Coke Studio, o nouă platformă muzicală, parte din campania de vară Coca-Cola. Ce premii a anunţat compania

Coca-Cola anunţă lansarea unei platforme globale muzicale, Coke Studio, în cadrul campaniei de vară a brandului.

Publicitate

Pe platformă a fost postat un videoclip internaţional care aduce un omagiu piesei emblematice „A Kind of Magic” a trupei Queen.

Piesa este intitulată „The Conductor” şi reuneşte şapte artişti, printre care se află Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq - o voce a stilului latino-urban-pop, Tems -  compozitoare şi producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher,  precum şi trupa K-Pop TRI.BE.

„Esenţa platformei stă în convingerea că diferenţele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – şi că „Magia adevărată” se întâmplă atunci când suntem uniţi prin experienţe comune, atât la nivel digital, cât şi în viaţa reală“, se arată într-un comunicat.

Joshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company:

„Ne-am propus să facem ceva diferit cu Coke Studio. Coca-Cola a avut întotdeauna o legătură puternică cu muzica, lucrând cu talente emergente remarcabile în diferite comunităţi din toate colţurile lumii, precum şi o moştenire puternică în conectarea oamenilor dincolo de graniţe şi culturi.

Coke Studio reuneşte aceste două lucruri într-un mod puternic şi orientat spre viitor, susţinând dezvoltarea talentelor în industria muzicală, conectând, în acelaşi timp, noi publicuri la muzica nouă.

Vedem „The Conductor” ca fiind atât un omagiu adus legendarei trupe Queen, cât şi o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor în diferite moduri, în diferite culturi şi genuri muzicale, pentru o nouă generaţie. Aici este magia!”.

Ce premii a pus la bătaie Coca-Cola

Compania a anunţat, pe lângă lansarea acestui videoclip, şi promoţii de vară cu premii pentru toţi iubitorii de muzică, printre care căşti wireless, boxe portabile, dar şi invitaţii la festivaluri de muzică, atât la noi, cât şi în străinătate, cu transport şi cazare asigurate.

„Campania suprinde prin atât prin complexitate, având o abordare integrată, 360, cu componente în ATL, BTL, OOH, digital, social media şi PR, dar şi prin premiile oferite în cadrul unei promoţii naţionale. 

Anul acesta, Coca-Cola oferă şansa iubitorilor de muzică să câştige premii la cele mai mari festivaluri din ţară, printre care Neversea, Electric Castle şi Untold.

Iar prin intermediul unor parteneriate internaţionale, Coca-Cola va oferi experienţe complete şi la câteva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland în Belgia, Lollapalooza în Germania, precum şi Coca-Cola Music Experience în Spania. Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicaţiei Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea să câştige invitaţii la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alături de prieteni sau familie.

Mai mult decât atât, invitaţiile pentru festivalurile din afara ţării vor veni într-un pachet complet, cu transport şi cazare asigurate.

Dincolo de invitaţii, participanţii la promoţie vor putea câştiga numeroase alte premii precum căşti wireless sau boxe portabile, dar şi o experienţă VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitaţii, transport şi cazare asigurate, precum şi vouchere valorice pentru achiziţionarea ţinutelor de festival“, se mai arată în comunicat.

GALERIE FOTO. Filmul campaniei de vară de la Coca-Cola

Fiecare dintre cei şapte artişti şi-a înregistrat totodată şi propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, împreună cu alte piese exclusive şi filmări din culise, vor fi accesibile pe canalul de YouTube Coke Studio.

Conţinutul poate fi accesat şi prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale” către o lume plină de conţinut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.

Lansarea Coke Studio şi „The Conductor” a fost organizată în parteneriat cu Universal Music Group, videoclipul fiind realizat împreună cu agenţia de creaţie BETC Londra.

Campania se desfăşoară până la data de 21 august, toate aceste experienţe pot fi câştigate prin intermediul aplicaţiei Coca-Cola App, disponibilă pe iOS şi Android, jucând jocul promoţiei, intitulat Simte ritmul verii.

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) îşi derulează afacerile în peste 200 de ţări şi teritorii.

Pe plan local sunt două companii: CocaCola România (filială a The CocaCola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, CocaCola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu urăsc K-pop! Huooo! Muzica coreeană e urâtă! Trebuie destrămată toate trupele sud-coreene!

Trimite un comentariu

sus