Skip to main content

TOP emisiuni matinale la radio. Morning Zu, cel mai ascultat matinal în ţară şi în Bucureşti. Deşteptarea Europa FM, lider la oraşe

 
TOP emisiuni matinale la radio. Morning Zu, cel mai ascultat matinal în ţară şi în Bucureşti. Deşteptarea Europa FM, lider la oraşe

Schimbări importante în clasamentul celor mai ascultate emisiuni matinale de pe radio, potrivit celui mai recent val de audienţă, ce acoperă perioada mai - august 2022. 

Publicitate

Matinalul celor de la Radio ZU, Morning ZU, a depăşit Kiss FM şi devine cea mai ascultată emisiune din România. Este lider şi în Bucureşti. 

La oraşe, Europa FM îşi menţine poziţia de lider, cu emisiunea Deşteptarea. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele emisiunilor de dimineaţă ale posturilor de radio:

BUCUREŞTI. Morning Zu, emisiunea de dimineaţă de pa Radio ZU, este lider în Bucureşti, cu cifre în creştere faţă de valul de vară din 2021. Postul de radio a înregistrat o medie de 127.000 de ascultători, cu aproape 25.000 mai mulţi decât în valul de vară 2021. 

Postul de radio a depăşit România Actuaităţi, care avea poziţia de lider în urmă cu un an, în valul de vară. 

O altă creştere importantă este la Rock FM, care urcă pe locul al treilea în audienţe, îm Bucureşti, cu un plus de aproape 16.000 de ascultători. 

Şi Radio Guerrilla a ieşit „pe plus”, cu 12.000 de ascultători în Bucureşti. Postul de radio a trecut peste Digi FM şi Virgin Radio, având o medie de aproape 39.000 de ascultători. 

Cel mai mare declin este la matinalul Kiss FM a cărui audienţă aproape s-a înjumătăţi. De la o medie de 91.000 de ascultători în vara lui 2021, postul de radio a ajuns la 48.400. Un minus de 43.200 de ascultători. 

Hemoragie de ascultători şi la One World Radio, fostul Vibe FM, a cărui audienţă a scăzut de trei ori. 

Nici transformarea Chill FM în Digi 24 FM nu stă mai bine. Audienţa şi aşa mică s-a diminuat de mai bine de patru ori ori, de la 14.100 de ascultători, la 2.700, pe segmentul de dimineaţă. 

Audienţa posturilor de radio din BUCUREŞTI, în intervalul orar 7.00-10.00 (Prime-Time) în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut:

  Bucuresti vară 2021 Daily Reach Market Share (%)   Bucuresti vară 2022 Daily Reach Market Share (%)
1 Actualitati 131.500 15.8   ZU 127.200 13.3
2 ZU 102.400 10.8   Actualitati 116.500 15.3
3 Kiss FM 91.600 9.2   Rock FM 84.600 8.8
4 Europa FM 86.500 9.6   Europa FM 81.300 12.7
5 Magic FM 79.100 8.0   Magic FM 74.400 7.5
6 Rock FM 68.800 5.7   Kiss FM 48.400 4.2
7 Romantic FM 51.800 5.1   Romantic FM 40.700 4.3
8 ProFM 38.300 3.4   Guerrila 38.700 4.8
9 Virgin Radio 34.200 3.0   Virgin Radio 32.000 2.9
10 Digi FM 31.200 2.3   Digi FM 31.000 2.4
11 Guerrila 26.600 2.6   Dance FM 19.700 2.0
12 Dance FM 22.500 1.7   Muzical 15.900 1.2
13 National FM 19.800 1.8   ProFM 14.700 1.9
14 Ant. Satelor 17.700 2.4   Impuls 10.700 1.0
15 Chill FM 14.100 1.0   National FM 10.200 1.0
16 One World Radio 9.900 0.9   Cultural 8.700 0.8
17 Impuls 9.500 0.5   Itsy Bitsy 8.000 0.5
18 Muzical 8.800 0.7   Ant. Satelor 7.000 0.8
19 Cultural 8.000 1.0   Bucuresti FM 3.900 0.5
20 Itsy Bitsy 7.300 0.5   One World Radio 2.900 0.1
21 Bucuresti FM 6.000 0.2   Digi24 FM 2.700 0.1
22 Sport Total 4.700 0.3   Sport Total 1.900 0.1
23 Tananana 3.400 0.2        
*total populaţie peste 11 ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Deşteptarea Europa FM creşte şi rămâne lider la oraşe

URBAN. Matinalul Europa FM este lider la oraşe, cu o medie zilnică de aproape 750.000 de ascultători. 

Locul al doilea îi revine Radio ZU, care a avut o medie de aproape 680.000 de ascultători, în creştere cu 26.000 faţă de valul de vară din 2021. 

Cea mai abrupt scădere a fost la Kiss FM. Postul a pierdut, pe emisiunea matinală, peste 90.000 de ascultători, ajungând la o medie de 616.000. A pierdut poziţia a doua pe care o avea în vara lui 2021 şi a ajuns direct pe patru, după Rock FM şi România Actualităţi.

Magic FM şi Digi FM sunt şi ele pe plus, cu câte 21.000 de ascultători, la emisiunile de dimineaţă. 

Cea mai mare creştere a fost la Morning Glory, care a crescut cu 67.000 de ascultători, până la o medie de 266.000 în mediul urban.  

Audienţa posturilor de radio în mediul URBAN, în intervalul orar 7.00-10.00 (Prime-Time) în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut:

  URBAN vară 2021 Market Share Daily Reach   URBAN vară 2022 Market Share Daily Reach
1 Europa FM 715.000 13.3   Europa FM 747.000 14.9
2 Kiss FM 708.900 11.3   ZU 679.100 11.4
3 Actualitati 679.100 13.7   Actualitati 621.600 12.0
4 ZU 653.200 10.3   Kiss FM 616.300 8.6
5 Magic FM 321.800 6.0   Magic FM 343.400 5.6
6 Digi FM 317.700 5.2   Digi FM 339.600 5.4
7 Rock FM 198.900 2.9   Rock FM 266.100 4.0
8 ProFM 193.300 2.7   Virgin Radio 194.000 2.5
9 Virgin Radio 181.600 2.2   ProFM 172.200 2.6
10 Ant. Satelor 98.200 2.2   Cultural 84.200 1.6
11 National FM 75.200 1.4   Guerrilla 84.100 1.6
12 Timisoara 62.300 1.3   Ant. Satelor 76.000 2.0
13 Iasi 58.300 1.0   Craiova 63.900 1.2
14 Guerrilla 57.100 0.9   Iasi 58.900 1.0
15 Craiova 52.300 0.7   National FM 54.100 0.9
16 Cultural 35.700 0.7   Timisoara 36.900 0.6
17 Resita 27.800 0.4   Resita 36.500 0.7
18 Constanta 25.100 0.4   Tg. Mures 29.900 0.7
19 Tg. Mures 21.600 0.5   Cluj 27.100 0.6
20 Cluj 19.000 0.2   Itsy Bitsy 27.100 0.4
21 Itsy Bitsy 16.800 0.2   Constanta 18.200 0.3
22 Bucuresti FM 9.000 0.0   Bucuresti FM 10.900 0.2
23 RR Brasov FM 1.700 0.0   RR Brasov FM 0.0 0.0
*total populaţie peste 11 ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Matinalul Radio ZU, peste Kiss FM, la nivel naţional

NAŢIONAL. Marea noutae a acestui val de audienţă a fost trecerea Radio ZU peste Kiss FM, pe segmentul de dimineaţă. Emisiunea de pe ZU a avut peste un milion de ascultători la nivel naţional. Cu un plus de 42.500 de ascultători faţă de valulde vară 2021.

Creşterea abruptă a Kiss FM se vede şi în audienţa la nivel naţional. Postul a căzut pe locul al doilea, cu o medie de 1,053 de milioane de persoane, cu un minus de 90.000 de ascultători. 

Deşteptarea Europa Fm este pe poziţia a treia, aproape la egalitate cu Kiss FM.

Scădere importantă şi la Romania Actualităţi, care a pierdut 124.000 de ascultători între cele două valuri de vară. 

Cea mai notabilă creştere de audienţă este la Magic FM care a câştigat 55.700 de ascultători. Matinalul Magic a avut în perioada de vară o medie de 437.000 de ascultători. 

Rock FM, de pe poziţia secundă, a avut o medie de aproape 300.000 de ascultători, cu 27.000 mai mulţi faţă de valul de vară din 2021.  

Şi matinalul Radio Guerrilla a avut o creştere notabilă, de peste 40.000 de ascultători. Postul a avut peste 115.000 de ascultători media zilnică. 

Audienţa posturilor de radio la nivel NAŢIONAL, în intervalul orar 7.00-10.00 (Prime-Time) în valul de vară 2022, comparativ cu anul trecut:

  NATIONAL vară 2021 Market Share Daily Reach   NATIONAL vară 2022 Market Share Daily Reach
1 Kiss FM 1.144.200 10.8   ZU 1.075.800 11.4
2 ZU 1.033.300 10.2   Kiss FM 1.053.700 9.9
3 Actualitati 1.033.300 12.5   Europa FM 1.050.000 13.2
4 Europa FM 1.021.000 11.6   Actualitati 908.900 11.2
5 Digi FM 553.000 5.5   Digi FM 542.200 5.7
6 Magic FM 381.700 4.4   Magic FM 437.400 4.6
7 Ant. Satelor 313.700 4.8   Rock FM 333.000 3.3
8 Rock FM 306.000 2.7   ProFM 297.400 3.1
9 ProFM 304.200 3.0   Virgin Radio 277.500 2.4
10 Virgin Radio 263.400 2.1   Ant. Satelor 255.300 4.2
11 Iasi 165.500 1.9   Iasi 126.700 1.1
12 Craiova 134.200 1.4   Cultural 122.200 1.2
13 Timisoara 110.300 1.5   Craiova 119.100 1.5
14 National FM 104.900 1.2   Guerrilla 115.300 1.3
15 Guerrilla 73.800 0.7   Timisoara 80.500 1.1
16 Cultural 72.900 0.7   Resita 73.300 0.7
17 Resita 59.200 0.6   National FM 62.100 0.7
18 Tg. Mures 50.000 0.6   Tg. Mures 41.400 0.7
19 Cluj 41.200 0.3   Cluj 37.900 0.6
20 Constanta 37.900 0.4   Itsy Bitsy 34.500 0.3
21 Bucuresti FM 29.900 0.1   Bucuresti FM 33.600 0.2
22 Itsy Bitsy 21.700 0.1   Constanta 32.700 0.4
23 RR Brasov FM 4.000 0.0   RR Brasov FM 6.500 0.0

*total populaţie peste 11 ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • abc+ abc+
    Când am văzut cifrele Kissfm pe București am crescut că nu văd bine:)) băi dar ce cifre slabe!
    De departe, Europafm are cel mai bun matinal, părerea mea.

    @Doru, R sau ce nume vă mai puneți, nu mai spamați secțiunea asta cu audientele voastre. Marș la muncă nu la cersit. Prin asta mă refer: plătește pentru audiente și le vei avea!
  • B.A.M B.A.M
    Vedeți al doilea paragraf de la național. Mă îndoiesc că ati vrut să fiți într-atât de ironici...
    P.S.
    Cea mai mare surpriză nu e neapărat declinul Kiss FM, ci faptul că Guerrilla a depășit Digi FM la nivelul Bucureștiului
  • Sabina Sabina
    Ediția Sunt celebru, scoate-mă de aici! de duminică a fost lider de audiență. În intervalul orar 19:56 – 23:05, show-ul a înregistrat 5.9 puncte de rating și 18.5% cotă de piață, în rândul publicului național format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.8 puncte de audiență și 15% cotă de piață.
  • Oem Oem
    Dezastru la KISS FM
    șefi ar trebui dați afara!
  • Nic Nic
    Nu e corect topul pe National: ar trebui sa cuprinda si audienta Radio Impuls... daca pe Bucuresti are 10 mii, atunci cu 13 orase acoperite de retea ar avea cel puti 40 de mii de ascultarori, daca nu 100.000.
  • Dragos Dragos
    Atentie, audientele sunt cele de vara, iar vara (si nu numai, dar in special vara) tinerii nu stau cu urechile pe radio, iar daca e sa luam categoriile de ascultatori pe nivel de educatie, ZU cred ca are cel mai scazut nivel de educatie al ascultatorilor, fara a generaliza. Zu-ul a dat tonul tuturor "melodiilor" de petrecere. Asta e nivelul la care s-a ajuns, din pacate!
  • Doru Doru
    Dati audientele de aseara a emisiunii iumor

Trimite un comentariu

sus