Skip to main content

AUDIENŢE. Nici roast-urile nu mai au rost. Cu Buhnici, Iulia Albu şi fostul „survivor” Zanni, iUmor nu urcă mai sus de locul doi (VIDEO)

 
AUDIENŢE. Nici roast-urile nu mai au rost. Cu Buhnici, Iulia Albu şi fostul „survivor” Zanni, iUmor nu urcă mai sus de locul doi (VIDEO)

AUDIENŢE. Nici roast-urile nu mai ridică Antena 1. Cu Iulia Albu, George Buhnici sau Zanni (câştigătorul Survivor), iUmor s-a clasat abia pe trei în ţara. 

Publicitate

A stat mai bine la oraşe şi pe segmentul comercial, unde a depăşit Kanal D, însă rămas mult în urma Pro TV. 

Pro TV a pus la bătaie, aseară, două filme: Anna şi Fatman. De asemenea, Kanal D a programat Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai. 


Citeşte şi: Cu Singur Acasă 2, Antena 1 a câştigat. Dar nu tot. Pro TV a ţinut piept cu Las Fierbinţi


Surpriza serii a venit de la TVR 1, care bifat locul patru în ţară şi locul cinci pe noul comercial. Pe intervalul iUmor, postul Public a avut Telejurnalul, zece minute de Loteria Vaccinării şi o parte din emisiunea Vedeta Populară. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:50):

Naţional. Încă o duminică pe trei, pentru Antena 1 şi iUmor. La fel ca şi săptămâna trecută, postul Intact a fost sub Pro TV şi Kanal D la nivel naţional. Aproape 1,2 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la roast-urile cu Buhnici, Iulia Albu sau „supravieţuitorul” Zanni. 

Liderul pe interval era Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut. 

Şi Kanal D a stat foarte bine în ţară. În medie, peste 1,3 milioane de oameni se uitau la programele postului Dogan, în fiecare minut. 

TVR 1 a produs surpriza duminică seara. S-a clasat pe locul patru la nivelul întregii ţări, pe intervalul iUmor, cu o medie de aproape 470.000 de telespectatori. 

Urban. iUmor s-a văzut mai bine la oraşe. Antena 1 a trecut peste Kanal D, iar de pe locul doi adunat o medie de 680.000 de persoane pe minut. 

Lider era Pro TV, cu 870.000, iar Kanal D număra 527.000 (de pe trei). 

Comercial. Tinerii s-au uitat la roast-urile Antenei, dar nu în număr suficient cât să pună postul pe primul loc. De pe doi, staţia Intact a numărat o medie de 285.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. De asemenea, a înregistrat jumătate de milion de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pro TV era lider, cu 374.000 de persoare între 18 şi 49 de ani, respectiv 710.000 de privitori cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

De notat că pe noul comercial TVR a completat top cinci, cu 100.000 de persoane, pe intervalul iUmor. 

VIDEO. George Buhnici - Roast la iUmor

VIDEO. Iulia Albu - Roast la iUmor

VIDEO. Zanni - Roast la iUmor

Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.532.000 8.7 18.7
2 Kanal D 1.361.000 7.7 16.6
3 Antena 1 1.184.000 6.7 14.5
4 TVR 1 468.000 2.7 5.7
5 Romania TV 403.000 2.3 4.9
6 Antena 3 283.000 1.6 3.5
7 Prima TV 281.000 1.6 3.4
8 DigiSport 1 237.000 1.3 2.9
9 Realitatea Plus 120.000 0.7 1.5
10 National TV 115.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 868.000 9.1 19.9
2 Antena 1 679.000 7.1 15.5
3 Kanal D 527.000 5.5 12.1
4 Romania TV 232.000 2.4 5.3
5 Antena 3 193.000 2.0 4.4
6 TVR 1 180.000 1.9 4.1
7 DigiSport 1 165.000 1.7 3.8
8 Prima TV 131.000 1.4 3.0
9 Diva 76.000 0.8 1.7
10 Realitatea Plus 72.000 0.8 1.6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 374.000 9.0 26.3
2 Antena 1 285.000 6.9 20.0
3 Kanal D 146.000 3.5 10.2
4 Prima TV 60.000 1.4 4.2
5 DigiSport 1 50.000 1.2 3.5
6 Antena 3 35.000 0.9 2.5
7 Diva 34.000 0.8 2.4
8 TVR 1 31.000 0.7 2.2
9 Digi 24 26.000 0.6 1.8
10 Romania TV 25.000 0.6 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 710.000 10.1 25.5
2 Antena 1 519.000 7.4 18.6
3 Kanal D 287.000 4.1 10.3
4 Prima TV 101.000 1.4 3.6
5 TVR 1 100.000 1.4 3.6
6 DigiSport 1 97.000 1.4 3.5
7 Antena 3 63.000 0.9 2.3
8 Romania TV 57.000 0.8 2.1
9 Diva 56.000 0.8 2.0
10 Pro Cinema 43.000 0.6 1.5

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dumnezei Dumnezei
    Ce va f grija pentru audienta măsurată de 2000 de peoplemetre. Voi cei care înghițiți statistici cu milioane s-au uitat la o facatura cu juriu sau la un film de 20 de ani dat de 20 de ori. Cum va certați că prostii pentru niste mizerii de audiențe? Mă număr printre cei care nu au nevoie de făcături cu bucătari, cu guristi, cu imitatori, cu maneliști, cu pupeze. Prefer să mă uit la sport și documentare, chit că suntem aia cei mai slabi la audiențe. Decât circoteca, fițe de vedete, chefi de restaurante de cartier și alte chestii obositoare.
  • Mila Mila
    Atunci ce te bagi în seama

    Ca tine postac, ce te bagi in seama. Filme antice bine pe comercial. Antenuta cu Umor Sec bine pe pensionareala. Nu zici asta postac ?
  • Mila Mila
    Televiziunea din România nu evoluat, ba mai mult a involuat. Calitatea producțiilor de astăzi, vizând aici toate televiziunile comerciale care realizează producții de divertisment, este mult sub cea de acum 10 ani. În prezent, cele mai bune producții de televiziune sunt Asia Express, Las Fierbinți și Chefi la cuțite. Restul sunt pseudo proiecte care, transpunându-ne în perioda anilor 2010, nu ajungeau să fie difuzate, rămâneau în faza de pre sau post producție. Aici mă refer la producțiile de divertisment ale Pro Tv, care sunt cea mai mare dezamăgire, de la casting la plot si pana la execuție.

    Postacule, vezi ca Talentosii au sters pe jos cu Asiaticii si Bucatarii Zero anul asta. Cu mult peste Antenuta pe comercial.
  • Leo Leo
    In sfarsit cineva care tasteaza pe aici cu rost/cap si fara expresii de prostalau (postac):

    "Iar despre Digi24 s-a săturat lumea de propaganda lor non-stop cu injecții, *** și moderatori care susțin idei că școala trebuie să îi îndepărteze pe copii de învățăturile și gândirea învechită a părinților și să se redescopere pe sine la 3 ani (apropo, n-am văzut să se taxeze asta până acum de către CNA, reclamațiile se pare că vin doar în contul Nașul TV)."

    Pai Cristi, ce pretentii sa ai de la "sfanta treime" de la varful Digi24 (Prelipceanu, cel care a dezmembrat de la bun inceput tv-unea asta...Pandaru, metrosexualul si Negrutiu insipidul...toti trei sunt moartea pasiunii, televiziunii, audientelor, calitatii, etc)?

    Apoi vine si continutul, cel pomenit de tine...care scarbeste si ultima picatura de telespectatori.

    Cat priveste partea cu EtnoTv, se doreste o resuscitare a unui "cadavru" mediatic care e in cadere libera de o perioada lunga (cu audiente de cascadorii rasului). Si toate astea TOT datorita unei conduceri defectuase (care strica tot acolo...) si incep sa se vada "rezultatele" din ce in ce mai acut.
  • Nadya Nadya
    @Cristi digi 24 e in cadere libera oricum... nicio notorietate cu care sa faca un push cat de cat pe zona de promovare, credibilitate... tot trupa de baieti plicticosi si nesarati, plus cativa nou veniti de umplutura, si asta sporadic...ca mai nou au optat ca si stirile sportive sa apara fara prezentator
  • Alex Alex
    Sabina, Andreas, se pare că Mihaela Rădulescu o să-și de-a demisia din cauză că a jignit-o pe Zâna Surprizelor!
  • Sabina Sabina
    Andreas, eu nu am mai auzit nimic.
  • Andreas Andreas
    Sabina, Marian, ati mai auzit ceva de emisiunea Mihaelei Rădulescu? Va fi sau nu?
  • Soby Soby
    *sunt
    Scuze pentru greșeală!
  • MucCelMic MucCelMic
    Postac fara noroc (Mile), asa cum ziceam, ti-ai furat-o, inclusiv cu Singur acasa 2. "- Lucrurile s-au inversat pe segmentul 21-54, unde Pro TV era lider cu 837.000 de persoane. Antena 1 ocupa locul doi, cu 741.000 de persoane." Sursa: https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/singur-acasa-2-audiente-2021-20503353
  • Mile Mile
    Atunci ce te bagi în seama
  • Zicsieu Zicsieu
    Televiziunea din România nu evoluat, ba mai mult a involuat. Calitatea producțiilor de astăzi, vizând aici toate televiziunile comerciale care realizează producții de divertisment, este mult sub cea de acum 10 ani. În prezent, cele mai bune producții de televiziune sunt Asia Express, Las Fierbinți și Chefi la cuțite. Restul sunt pseudo proiecte care, transpunându-ne în perioda anilor 2010, nu ajungeau să fie difuzate, rămâneau în faza de pre sau post producție. Aici mă refer la producțiile de divertisment ale Pro Tv, care sunt cea mai mare dezamăgire, de la casting la plot si pana la execuție.
  • Mile Mile
    ***
  • Jadorasul Jadorasul
    Gogule, vezi ca Survivor de la Kanal D era pus la bataie cu Chefi la cutite doar duminica. Si, de multe ori, Chefii au fost sub Survivor.
  • Milerut Milerut
    Mile postacule, cand erau Asiaticii laudai Antenuta ca e lidera pe comercial 4 zile din 7. Acum, nu zici nimic ? Cu Pro lider 6 zile din 7. ***, nu postac ?

Trimite un comentariu

sus