Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, într-o seară cu Las Fierbinţi, meci, nea Mărin şi serial turcesc

 
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, într-o seară cu Las Fierbinţi, meci, nea Mărin şi serial turcesc

O seară cu de toate la televizor. Posturile au avut audienţe bunicele luni, chiar dacă în vacanţă sunt, de regulă, mai puţini români pe TV. La ce s-au uitat?

Publicitate

Las Fierbinţi a fost în continuare cea mai populară alegere a românilor şi programul cu cele mai mari cifre de audienţă.

Şi nea Mărin a stat bine la cifre, chiar dacă Antena 1 difuzează ediţiile sezonului trecut.

Digi Sport 1 a avut şi el audienţe peste medie, cu meciul de fotbal de Liga I dintre Petrolul şi Voluntari.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de luni, 18 iulie:

Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)

Serialul de comedie de la Pro TV continuă să fie lider de audienţă pe toate targeturile. Luni seară, mai bine de 1,3 milioane de români s-au uitat la Las Fierbinţi, din care jumătate au fost orăşeni. Pro TV a câştigat locul întâi şi pe publicul comercial, având pe acest segment o audienţă de 320.000 de persoane.

Pe intervalul serialului de la Pro TV, Kanal D a fost pe locul doi în ţară şi la oraşe, iar Antena 1 pe trei. Doar pe publicul comercial, televiziunea din trustul Intact a făcut schimb de locuri cu postul turcesc.

În spatele liniilor inamice 3 (Pro TV, 21.30 - 23.30)

Pro TV a fost lider de audienţă şi după ce s-a terminat Las Fierbinţi.

Filmul de acţiune În spatele liniilor inamice 3, cu Joe Manganiello în rol principal, a strâns în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de români din întreaga ţară.

Puţin peste jumătate de milion dintre telespectatori au fost de la oraşe, din care 320.000 s-au încadrat în pubicul comercial, adică orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.30)

Nea Mărin continuă să facă audienţe şi în reluare. Emisiunea Poftiţi pe la noi a fost urmărită luni seară de peste 700.000 de români, clasându-se pe locul trei în topul audienţelor naţionale, după filmele de la Pro TV şi serialul turcesc de la Kanal D.

Antena 1 s-a menţinut pe locul trei şi la oraşe, nea Mărin având 312.000 de privitori urbani, din care mai bine de jumătate au fost tineri. Astfel, pe publicul comercial Antena 1 a depăşit Kanal D, poziţionându-se pe doi.

Aripi frânte (Kanal D, 20.00-23.10)

Noul serial turcesc de la Kanal D, care a intrat în grila postului la începutul lunii iulie, are cifre bune de audienţă. Aproape un milion de români s-au uitat luni seară la Aripi frânte (984.000, mai exact).

Astfel, Kanal D a fost pe locul doi în topul audienţelor, la distanţă de 200.000 de telespectatori faţă de Pro TV, liderul serii.

Serialul turcesc şi-a menţinut poziţia secundă şi la oraşe, cu aproape jumătate de milion de privitori orăşeni, însă pe publicul comercial a fost depăşit de Nea Mărin. Kanal D a avut 141.000 de tineri de la oraşe, în timp de Antena 1 a avut cu 12.000 mai mulţi.

FC Petrolul - FC Voluntari (Digi Sport 1, 21.30 - 23.30)

Luni a fost seară de meci de fotbal de la Liga I. Digi Sport 1 a avut audienţe peste medie, clasându-se pe locul cinci în topul audienţelor naţionale şi urbane şi pe patru pe segmentul comercial.

Aproape 300.000 de suporteri au văzut din faţa televizoarelor meciul dintre Petrolul şi Voluntari, încheiat cu scor 0-1 pentru Voluntari.

Astfel, la nivelul întregii ţări, Digi Sport 1 s-a clasat înaintea altor televiziuni precum Antena 3, Digi 24 sau Antena Stars.

Aproape jumătate dintre suporterii care au stat pe Digi Sport 1 au fost de la oraşe -169.000, mai exact, din care 65.000 au fost tineri orăşeni.

Cu aceste cifre, Digi Sport 1 a depăşit şi România TV pe publicul comercial. Postul de ştiri a avut cifre mai bune faţă de postul de sport în ţară şi la oraşe.

Audienţa posturilor TV luni, 18 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.170.000 6.6 19.5
2 Kanal D 944.000 5.3 15.7
3 Antena 1 718.000 4.1 12.0
4 Romania TV 390.000 2.2 6.5
5 Antena 3 250.000 1.4 4.2
6 DigiSport 1 246.000 1.4 4.1
7 Happy Channel 154.000 0.9 2.6
8 Digi 24 125.000 0.7 2.1
9 Antena Stars 123.000 0.7 2.1
10 Diva 97.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 18 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 546.000 5.7 17.9
2 Kanal D 460.000 4.8 15.1
3 Antena 1 312.000 3.3 10.2
4 Romania TV 226.000 2.4 7.4
5 Antena 3 151.000 1.6 4.9
6 DigiSport 1 145.000 1.5 4.7
7 Happy Channel 82.000 0.9 2.7
8 Digi 24 82.000 0.9 2.7
9 Antena Stars 63.000 0.7 2.1
10 Diva 59.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 18 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 317.000 6.7 26.3
2 Antena 1 165.000 3.5 13.6
3 Kanal D 133.000 2.8 11.0
4 DigiSport 1 56.000 1.2 4.6
5 Romania TV 37.000 0.8 3.0
6 Digi 24 34.000 0.7 2.8
7 Antena 3 28.000 0.6 2.3
8 National TV 22.000 0.5 1.8
9 Antena Stars 22.000 0.5 1.8
10 AXN 19.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Știam ca esomar nu reprezinta nimica

    Stim ca Esomar ABCD sterge pe jos cu Antenuta Zero. Antenuta Zero lidera la pensionari pesede. Pro TV la publicul tanar. La publicul educat.
  • Cei din fierbinteni nu are vacanta

    Fierbinti reluat si film antic a sters pe jos cu Antenuta Zero. Dublu comercial ! Plange Mile postacul !
  • Cei din fierbinteni nu are vacanta

    Exact ca Marinica postacule. Nu au vacanta. 4 national si 3 comercial. Pensionarii antenisti. Pro cu publicul educat.
  • @Marian
    Buna intrebare,mai ales la cate articole le dedica clubului,lui Gigi si lui MM,m-a surprins cand am auzit ca meciul de maine seara e pe digi
  • Lumea lasa TV pornit pe Pro TV toata ziua ? Sau cand ajunge acasa de la munca ?
    Inteleg ca Las Fierbinti are audienta mare; dar filmul ? Pe comercial serialul (o ora) are 320.000 de persoane. Si filmul (2 ore), tot 320.000 de persoane ? Serios ?
  • Marian, pai nu se mai uita lumea la fotbal. De ce sa mai cumperi meciuri ?
    Doar nationala sa faca audienta mare. Restul, zero...
  • Dați audientele finalei Mireasa ,a fost lider de piata detasat

    Lider la pensionari postacule.
  • Cum de pro tv nu au cumparat meciurile FCSB-ului din preliminarile Conference?, stiu mai cumpara si ei cate un meci pana la grupe sau numai au bani de meciuri au doar de filme de duzina .
  • foarte bune audientele pentru Prima TV asa ca au disparut de tot din top 20. e bun Tomsa la facut televiziune dar Irina, Simona si Carmina sunt moartea audientelor. De ce nu-l pune pe Patraru sa se ocupe de Prima Tv? Este singurul care intelege ceva si are singura emisiune care face audienta buna. Cu economia din salariile lor face o emisiune pentru Prime time mult mai buna decat ce au acum.
  • Sa te bati cu un serial turcesc este un titlu de glorie
  • Imi plac asa audientele cand se arata pe intervalul mai multor programe de la mai multe posturi.Totusi,mai fain ar fi tabele la fiecare interval analizat,nu doar cel in care e Nea Marin sau Las Fierbinti+filmul de pe Pro TV
  • Antena Stars nu a stat deloc rau cu finala reluata de la amiaza a Miresei si cu Capatos.Desigur,fata de alte dati e mai slab,dar au prins Top 10 pe toate targeturile

Trimite un comentariu

sus