Skip to main content

AUDIENŢE. Celentano, primul loc. Apoi "lupta" a fost între Nea Mărin şi Mel Gibson

 
AUDIENŢE. Celentano, primul loc. Apoi "lupta" a fost între Nea Mărin şi Mel Gibson

Ce a fost pe TV marţi seară? Cei mai mulţi români au avut de ales între Celentano, nea Mărin sau chiar Mel Gibson. Destul de mulţi au urmărit şi noul serial turcesc Aripi frânte.

Publicitate

Las Fierbinţi nu cedează locul întâi în clasamentul audienţelor. Însă în partea a doua a serii concurenţa între televiziuni a fost mai strânsă.

Românii au zapat între nea Mărin, pe Antena 1, filmul de acţiune cu Mel Gibson de la Pro TV (Tatăl, din 2016) şi serialul turcesc Aripi frânte de la Kanal D.

Care au fost cifrele?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de marţi, 19 iulie:

Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)

Las Fierbinţi rămâne cel mai vizionat program TV al serii. Peste 1,3 milioane de români s-au uitat marţi seară la serialul de comedie de pe Pro TV.

Cu aceste cifre, Las Fierbinţi a fost lider de audienţă pe toate targeturile. Astfel, serialul a fost urmărit de mai bine de 700.000 de orăşeni, din care puţin peste 300.000 au fost tineri, încadrându-se în segmentul comercial.

Ce alternative au fost la serialul românesc?

Un serial turcesc pe Kanal D sau emisiunea cu Nea Mărin pe Antena 1. Ambele au fost sub Las Fierbinţi, la distanţă de cel puţin 400.000 de telespectatori.

Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a fost pe locul doi, iar Antena 1 pe trei, în ţară şi la oraşe. Însă pe publicul comercial postul turcesc nu a reuşit să-şi menţină poziţia secundă, fiind depăşit de televiziunea Intact.

Tatăl (Pro TV, 21.30 - 23.00)

Filmul de acţiune cu Mel Gibson a ţinut în faţa televizoarelor un public numeros chiar şi după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Astfel, peste 1,1 milioane de români au urmărit aventurile lui Mel Gibson, filmul fiind lider în topul audienţelor naţionale.

Serialul turcesc de la Kanal D a fost pe doi, cu cifre similare, iar Nea Mărin pe trei, şi el destul de aproape.

Însă la oraşe, Pro TV a cedat primul loc în faţa Kanal D. Ambele posturi au avut puţin peste jumătate de milion de privitori orăşeni, însă postul turcesc a avut cu 3.000 mai mulţi. Nea Mărin a rămas pe trei.

Pe targetul comercial, adică telespectatori orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, Pro TV şi-a reluat poziţia de lider, Mel Gibson având o audienţă de 263.000 de persoane pe segment.

Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.30)

Nea Mărin continuă să aibă audienţe bune, chiar dacă Antena 1 difuzează reluări. Aproximativ 763.000 de români s-au uitat aseară, în medie, la emisiunea Poftiţi pe la noi.

Cifrele au fost mai mici pe intervalul Las Fierbinţi, însă cu mult mai mari în timpul filmului cu Mel Gibson. Practic, nea Mărin a crescut de la puţin peste jumătate de milion de telespectatori la aproape un milion pe finalul serii.

Aproape jumătate din toţi cei care au stat pe Antena 1 au fost de la oraşe, 370.000 mai exact.

Per total, în ţară şi la oraşe emisiunea s-a clasat pe locul trei, după Pro TV şi Kanal D. Însă nea Mărin şi-a luat revanşa pe publicul comercial, având mai mulţi tineri orăşeni decât serialul turcesc. Astfel, Antena 1 a avut 204.000 de privitori pe acest segment, cu mai bine de 50.000 în plus faţă de Kanal D.

Aripi frânte (Kanal D, 20.00-23.30)

Serialul turcesc de la Kanal D are un public de aproape un milion de români, seară de seară, la nivelul întregii ţări. Dintre aceştia, aproape jumătate au fost orăşeni (479.000, mai exact).

Cu aceste cifre, postul Dogan a ocupat poziţia secundă în topul audienţelor din ţară şi la oraşe, după Pro TV. Pe segmentul comercial, Kanal D a coborât o poziţie, fiind depăşit de Antena 1 care a avut cu 50.000 mai mulţi privitori tineri orăşeni.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.167.000 6.6 20.1
2 Kanal D 1.017.000 5.7 17.5
3 Antena 1 763.000 4.3 13.1
4 Romania TV 359.000 2.0 6.2
5 Antena 3 313.000 1.8 5.4
6 TVR 1 141.000 0.8 2.4
7 Happy Channel 136.000 0.8 2.3
8 Antena Stars 107.000 0.6 1.8
9 Digi 24 105.000 0.6 1.8
10 Realitatea Plus 101.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 568.000 6.0 18.8
2 Kanal D 483.000 5.1 16.0
3 Antena 1 370.000 3.9 12.3
4 Romania TV 219.000 2.3 7.2
5 Antena 3 185.000 1.9 6.1
6 TVR 1 97.000 1.0 3.2
7 Digi 24 81.000 0.8 2.7
8 Happy Channel 71.000 0.7 2.3
9 Realitatea Plus 70.000 0.7 2.3
10 DigiSport 1 61.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 iulie, pe intervalul 20:30-23.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 275.000 5.8 23.7
2 Antena 1 204.000 4.3 17.6
3 Kanal D 147.000 3.1 12.7
4 Romania TV 48.000 1.0 4.1
5 Digi 24 39.000 0.8 3.4
6 Antena 3 39.000 0.8 3.3
7 Realitatea Plus 26.000 0.6 2.3
8 TVR 1 26.000 0.5 2.2
9 DigiSport 1 24.000 0.5 2.1
10 Pro Cinema 22.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tocmai ca pot sa nu apar , ca nu suntem postaci , nu va lăsa liber nici măcar vara , ce sa faci suporți ha ha ha

    Exact postacule. Esti postac ca apari dupa 16 zile. Nu va lăsa liber nici măcar vara , ce sa faci suporți ha ha ha.
  • Tocmai ca pot sa nu apar , ca nu suntem postaci , nu va lăsa liber nici măcar vara , ce sa faci suporți ha ha ha
  • Exact după 16 zile iar tu apari ca postac

    Ca tine postac. Dupa 16 zile iar tu apari ca postac. Antenuta Zero umilita maxim in 2022 de Pro TV ! Dezastru !
  • După atâta vreme ii găsesc tot pe postaci acasă, nu aveti nimic de cheltuit , antena fără nimic performeaza , ha

    Ca tine postac. După atâta vreme ii găsesc tot pe postaci acasă, nu aveti nimic de cheltuit. Deja ieri 100 de comentarii. Tot acasa, nu postac ?
    Ce nimic visezi ? Pai Sarit in apa e nimic ? Nu ne zici nimic de costuri ?

    Poate Fierbinti reluat si filme antice performeaza postac. Acolo e audienta maxima. Dublu comercial. Nu postac ?
  • După 11 zile însă ai apărut imediat ha

    Exact ca tine postac. Dupa 11 zile ai aparut imediat. Deja 100 de comentarii ieri.
    Apropo, de Buhnici nimic ? Nu bagi pe stirile alea ceva comentarii ?
  • După atâta vreme ii găsesc tot pe postaci acasă, nu aveti nimic de cheltuit , antena fără nimic performeaza , ha
  • Postaci tot acasă va găsesc nu

    Ca tine postacule. Deja pe stirea asta ai 4 comentarii din 6. Deci esti acasa, nu postac ?
  • Cața lume prefera ceva de anul trecut

    Ce prefera ? Ca e sub anul trecut postacule. Nici anul trecut nu a fost lider. Anul asta batut de filme antice. Dezastru !
  • Niciunul nu exista oficial ci privat

    Ba este oficial postacule. Ca a sters pe jos cu Antenuta Zero. Ha ha ha !
  • Felicitări, Maramureș este minunat , chiar dacă e de anul trecut , educat publicul are

    Unde educat postacule ? Ce visezi ? Luni 4 national si 3 comercial. Pensionarii nu postac ?

Trimite un comentariu

sus