Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi film cu Arnold Schwarzenegger, reţeta Pro TV pentru primul loc în clasament

 
Las Fierbinţi, lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Las Fierbinţi, lider de audienţă pe toate targeturile. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Pro TV a fost lider de audienţă pe linie marţi seară. Televiziunea a mers pe reţeta clasică: Las Fierbinţi şi film de acţiune. Ce a făcut Nea Mărin?

Publicitate

Românii au stat aseară pe Pro TV. În medie, peste 1,4 milioane au ales serialul românesc Las Fierbinţi şi apoi 1,2 milioane au rămas şi la filmul de acţiune Eraser, cu Arnold Schwarzenegger în rol principal.

În schimb, Antena 1, care a difuzat emisiunea Poftiţi pe la noi, o ediţie din sezonul trecut, a avut cifre la jumate.

Ce a făcut Kanal D? S-a poziţionat între cele două posturi cu noi episoade din serialul turcesc Aripi frânte.

Care au fost cifrele?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de marţi, 26 iulie:

Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)

De Las Fierbinţi nu trece nici Nea Mărin şi nici serialul turcesc de la Kanal D. Serialul de comedie continuă să fie alegerea numărul unu a românilor care petrec seara în faţa televizoarelor.

Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă pe linie, pe toate targeturile, reuşind să atragă peste 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară, din care puţin peste jumătate au fost de la oraşe (731.000, mai exact).

De asemenea, Pro TV a câştigat şi publicul comercial, Las Fierbinţi fiind urmărit de 340.000 de tineri de la oraşe.

Eraser (Pro TV, 21.30 - 24.00)

Arnold Schwarzenegger a făcut şi el audienţă bună pentru Pro TV. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat la filmul de acţiune Eraser (1996), difuzat după Las Fierbinţi.

Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile şi pe intervalul filmului. Aproximativ jumătate din cei care s-au uitat la aventurile lui Schwarzenegger au fost de la oraşe (577.000).

Totodată, aproximativ jumătate din aceştia au fost tineri, Pro TV fiind lider şi pe publicul comercial. Pe acest target, postul a avut cifre duble faţă Antena 1 şi triple faţă de Kanal D.

Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.00)

Nea Mărin nu reuşeşte să urce mai sus de locul trei în ţară şi la oraşe. Emisiunea Poftiţi pe la noi, o redifuzare a sezonului trecut, a fost urmărită de aproape 700.000 de români.

Cu aceste cifre, Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în topul audienţelor naţionale, după Pro TV (1.235.000 privitori) şi Kanal D (863.000).

Antena 1 a fost pe trei şi la oraşe, Nea Marin fiind urmărit de puţin peste 300.000 de români, cifre la jumate faţă de Pro TV, liderul serii şi cu aproape 100.000 mai puţini privitori decât a avut Kanal D.

Pe publicul comercial Antena 1 a reuşit să devanseze Kanal D, având cu circa 40.000 de privitori mai mulţi în rândul tinerilor de la oraşe.

Astfel, aproximativ 150.000 de orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani s-au uitat la nea Mărin, în timp ce pe Pro TV au fost de două ori mai mulţi.

Aripi frânte (Kanal D, 20.00-22.30)

Serialul turcesc a avut „aripile frânte“ în faţa liderului Pro TV, ocupând poziţia a doua pe toate targeturile de audienţă.

Totuşi, a reuşit să strângă un public de aproape un milion de români la nivelul întregii ţări, din care jumătate au fost orăşeni (460.000, mai exact).

Din acel milion de fani care au stat marţi seară pe Kanal D, doar 124.000 au fost tineri orăşeni, astfel că televiziunea a fost tot pe locul doi pe publicul comercial, după Pro TV care a avut cifre duble.

Audienţa posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul 20:30-23.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.235.000 7.0 21.7
2 Kanal D 863.000 4.9 15.2
3 Antena 1 670.000 3.8 11.8
4 Romania TV 329.000 1.9 5.8
5 Antena 3 303.000 1.7 5.3
6 Happy Channel 165.000 0.9 2.9
7 TVR 1 151.000 0.9 2.7
8 Film Cafe 119.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 111.000 0.6 1.9
10 DigiSport 1 96.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul 20:30-23.00, în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 608.000 6.4 20.3
2 Kanal D 395.000 4.2 13.2
3 Antena 1 305.000 3.2 10.2
4 Romania TV 201.000 2.1 6.7
5 Antena 3 176.000 1.8 5.9
6 Happy Channel 92.000 1.0 3.1
7 TVR 1 89.000 0.9 3.0
8 Pro Cinema 82.000 0.9 2.7
9 Realitatea Plus 64.000 0.7 2.1
10 Digi 24 63.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul 20:30-23.00, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 305.000 6.4 27.6
2 Antena 1 147.000 3.1 13.3
3 Kanal D 110.000 2.3 10.0
4 Pro Cinema 35.000 0.7 3.1
5 Antena 3 31.000 0.7 2.8
6 Romania TV 30.000 0.6 2.7
7 DigiSport 1 23.000 0.5 2.1
8 Digi 24 23.000 0.5 2.1
9 TVR 1 23.000 0.5 2.1
10 Film Cafe 20.000 0.4 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

sus