Skip to main content

AUDIENŢE. Ratingul nu ţine cont de rezultat. Pro TV, lider cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Înfrângere pe teren, victorie în audienţe. În ciuda rezultatului de pe tabelă, Pro TV a scos audienţe bune cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei (1-2).

Publicitate

Peste 1,4 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la partida jucată la Ploieşti. 

Pro TV a fost lider detaşat cu amicalul „tricolorilor”, în timp ce Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei. 

De altfel, Pro TV a fost cel mai urmărit post toată seara: a fost lider şi cu Las Fierbinţi (1,7 milioane de persoane în medie la nivel naţional), dar şi cu Ştirile de la 19:00 (1,4 milioane de telespectatori, în medie). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40):

Naţional. Tricolorii au adunat românii în faţa televizoarelor. Cu amicalul România - Georgia, Pro TV a fost lider de audienţă aseară. Partida a fost urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut. 

Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care număra 1,1 milioane de telespectatori pe interval. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 930.000 de persoane în fiecare minut. 

Urban. Scenariul s-a menţinut şi în mediul urban, unde Pro TV a fost lider. Meciul de fotbal a fost urmărit de peste 760.000 de telespectatori de la oraşe. 

Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasate. Diferenţa dintre cele două posturi, clasate pe locurile doi şi trei, a fost mică. În medie, fiecare a înregistrat jumătate de milion de oameni pe minut. 

Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, Pro TV pe primul loc. Peste 300.000 de persoane au urmărit prima victorie, din istorie, a Georgiei în faţa României. 

Antena 1 a ocupat locul doi pe segmentul comercial, peste Kanal D, cu o medie de 200.000 de telespectatori pe minut. De pe trei, Kanal D a înregistrat cifre ce s-au apropiat de 130.000 de privitori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.468.000 8.3 21.4
2 Kanal D 1.165.000 6.6 17.0
3 Antena 1 933.000 5.3 13.6
4 Antena 3 378.000 2.1 5.5
5 Romania TV 322.000 1.8 4.7
6 Prima TV 224.000 1.3 3.3
7 National TV 196.000 1.1 2.9
8 Pro 2 186.000 1.1 2.7
9 Happy Channel 184.000 1.0 2.7
10 Antena Stars 126.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 760.000 7.9 21.6
2 Kanal D 495.000 5.2 14.1
3 Antena 1 449.000 4.7 12.7
4 Antena 3 221.000 2.3 6.3
5 Romania TV 179.000 1.9 5.1
6 Happy Channel 105.000 1.1 3.0
7 Prima TV 100.000 1.0 2.8
8 Pro 2 97.000 1.0 2.7
9 National TV 83.000 0.9 2.4
10 AXN 77.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 306.000 7.3 26.2
2 Antena 1 198.000 4.7 17.0
3 Kanal D 128.000 3.0 11.0
4 National TV 42.000 1.0 3.6
5 AXN 41.000 1.0 3.5
6 Digi 24 37.000 0.9 3.1
7 Prima TV 28.000 0.7 2.4
8 Antena 3 24.000 0.6 2.1
9 Pro 2 24.000 0.6 2.1
10 Romania TV 19.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • SIMONA SIMONA
    B.A.M uite la alte articole din alti ani cu Iumor
    De doua ori mai mult ca azi
    Uite-te ce numere slabe si de tot rasul sunt acum!Niciun haz
    Emisiunea "fake" promite mai mult ,acolo va fi doar umor nu si alte porcării făcute pentru audiențe
  • Germanul Germanul
    bam , nu pricepi tu se poate sa fie in alt sezon postac ramai la postul iubit

    Antenuta umilita maxim. Ha ha ha !
    7 rating foarte bun postacule cu un meci amical. Sti ce inseamna AMICAL postacule ?
    7 rating peste Finala Umor Sec, Cunoscutii Pensionari, NextStarati, Burlaci, Adelini.
  • Germanul Germanul
    Cu un meci de fotbal pe PRO TV și un serial turcesc cât de cât popular pe Kanal D, RELUAREA iUmor are audiențe fantastice! Și totuși, Antena 1 vor să se descotoroseacă de această emisiune, înlocuind-o cu o emisiune "fake", cu Teo, Vio și Costel!??
    Cât de proști sunt cei din Antena 1! Chiar nu pot începe să gândească????? Trebuie să cadă iar în cap ca să-i doară???

    Tu esti Razvan Putina R cap sec ? 4 rating comercial inseamna audiențe fantastice ?
    Pai si Fierbinti in reluare ce inseamana ? Cu 8 rating egal cu Bucatarii ? 8 rating cu serial in reluare inseamna audiente colosale ?
  • Asiaticul Asiaticul
    foarte slab , nu se inghesuie lumea la fotbal , chiar daca nu era nimica pe alte posturi , postacii devastati se asteptau sa fie peste chefi dar nu pupa pana la 9 rating mai trebuie sa manance ha ha ha

    Uite aici postacule:
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-meci-romania-germania-pro-tv-28-martie/

    Meciul a avut 11 comercial, Survivor 8 si Bucatarii Zero doar 7 rating. Plangi de ciuda. Ha ha ha !
  • R R
    Daca tot ati mentionat de audientele Las fierbinti si ale stirilor de ce nu le-ați și dat, un top 5
  • mile mile
    bam , nu pricepi tu se poate sa fie in alt sezon postac ramai la postul iubit
  • company company
    Stie cineva cine va comenta Euro la Pro TV? Intreb pentru ca Pro a ramas doar cu Mironica, iar meciuri sunt foarte multe.
  • B.A.M B.A.M
    Cu un meci de fotbal pe PRO TV și un serial turcesc cât de cât popular pe Kanal D, RELUAREA iUmor are audiențe fantastice! Și totuși, Antena 1 vor să se descotoroseacă de această emisiune, înlocuind-o cu o emisiune "fake", cu Teo, Vio și Costel!??
    Cât de proști sunt cei din Antena 1! Chiar nu pot începe să gândească????? Trebuie să cadă iar în cap ca să-i doară???
  • mile mile
    foarte slab , nu se inghesuie lumea la fotbal , chiar daca nu era nimica pe alte posturi , postacii devastati se asteptau sa fie peste chefi dar nu pupa pana la 9 rating mai trebuie sa manance ha ha ha
  • Bulgarul Bulgarul
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe comercial cu 23.4% share. Antenuta doar locul 2 cu 18.1%.
  • Asiaticul Asiaticul
    Mile mile Putina R Razvan in genunchi !

Trimite un comentariu

sus