Skip to main content

AUDIENŢE. „Fierbinţenii” au lipici la public: peste 2,1 milioane de români s-au uitat marţi. Câţi au văzut Asia Express?

 
AUDIENŢE. „Fierbinţenii” au lipici la public: peste 2,1 milioane de români s-au uitat marţi. Câţi au văzut Asia Express?

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, marţi seară? Cei mai mulţi oameni - peste 2,1 milioane - au urmărit serialul de comedie Las Fierbinţi, care a fost şi programul serii.

Publicitate

Românii s-au uitat şi la emisiunea Asia Express, însă Antena 1 a pendulat între primele trei locuri cu show-ul prezentat de Irina Fodor. Pentru că s-a întins până după miezul nopţii Asia Express a fost şi lider în anumite momente, dar a coborât şi pe locurile doi şi trei, în funcţie de producţiile cu care s-a intersectat. 

De pildă, când s-a duelat cu Las Fierbinţi, s-a clasat pe locurile doi şi trei, însă când pe Pro TV a început show-ul Căsătoriţi pe nevăzute (emisiune care a coborât audienţele Pro TV), Asia Express a urcat pe primul loc la oraşe şi la tineri. 

Raportat la media întregii emisiuni, Antena 1 a fost pe doi la oraşe, pe trei în ţară şi pe primul loc pe segmentul de public comercial, al celor cu vârsta între 18 şi 49 de ani. 

Aşadar, seară împărţită marţi. Fiercare dintre cele trei mari generaliste - Pro TV, Antena 1 şi Kanal D - au bifat cel puţin câteva minute primul loc. 

În continuare, ne vom concentra pe cifrele înregistrate de emisiunea Asia Express şi de serialul Las Fierbinţi. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10):

Naţional. Asia Express a fost urmărită, în medie, de aproximativ 964.000 de telespectatori, la nivelul întregii ţări, marţi seara. Antena 1 s-a clasat pe trei cu emisiunea prezentată de Irina Fodor, dar cu cifre apropiate de locul doi ocupat de Kanal D. 

Postul Dogan, de pe locul secund, a înregistrat o medie de 990.000 de persoane pe minut. 

Lider pe intervalul Asia Express a fost Pro TV, post care număra aproape 1,2 milioane de telespectatori în fiecare minut. După Las Fierbinţi şi Căsătoriţi pe nevăzute, postul din Pache a mai avut şi Ştirile de Noapte. 

Urban. Antena 1 a urcat o poziţie în mediul urban, cu Asia Express. Raportat la media celor aproape patru ore, emisiunea a fost urmărită de aproximativ 552.000 de oameni. 

Primul loc, pe interval, era al Pro TV-ului, cu 561.000 de persoane, în timp ce Kanal D ocupa locul trei cu o medie de 483.000 de telespectatori. 

Comercial 18-49. Tinerii au fost în număr ceva mai mare pe Asia Express, conform mediei emisiunii. Deşi diferenţa faţă de locul doi nu a fost mare, Antena 1 a fost lider. A numărat 283.000 de persoane pe minut, în timp ce Pro TV înregistra, pe acelaşi interval, 270.000 de telespectatori.

De pe treapta a treia a podiumului, Kanal D înregistra 133.000 de oameni. 

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.183.000 6.7 17.1
2 Kanal D 990.000 5.6 14.3
3 Antena 1 964.000 5.5 13.9
4 Romania TV 519.000 2.9 7.5
5 Antena 3 292.000 1.7 4.2
6 DigiSport 1 262.000 1.5 3.8
7 Antena Stars 177.000 1.0 2.6
8 Prima TV 171.000 1.0 2.5
9 Realitatea Plus 164.000 0.9 2.4
10 Happy Channel 160.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 561.000 5.9 15.0
2 Antena 1 552.000 5.8 14.8
3 Kanal D 483.000 5.0 12.9
4 Romania TV 237.000 2.5 6.3
5 DigiSport 1 186.000 1.9 5.0
6 Antena 3 176.000 1.8 4.7
7 Happy Channel 95.000 1.0 2.5
8 Realitatea Plus 88.000 0.9 2.4
9 Prima TV 86.000 0.9 2.3
10 Antena Stars 75.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 283.000 6.8 21.0
2 Pro TV 270.000 6.4 20.1
3 Kanal D 133.000 3.2 9.9
4 DigiSport 1 89.000 2.1 6.6
5 National TV 31.000 0.7 2.3
6 Digi 24 30.000 0.7 2.2
7 Comedy Central 28.000 0.7 2.1
8 DigiSport 2 27.000 0.6 2.0
9 Pro Cinema 26.000 0.6 2.0
10 Antena Stars 25.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Peste două milioane de români s-au uitat la Las Fierbinţi

Naţional. Cel mai urmărit program al serii a fost Las Fierbinţi. A pus Pro TV pe primul loc în audienţă, cu o medie de peste 2,1 milioane de telespectatori. 

Locul doi, pe intervalul Las Fierbinţi, a fost adjudecat de Kanal D, care numărat o medie de 1,2 milioane de persoane. 

La Antena 1 se uitau aproape un milion de persoane, medie ce a clasat postul Intact pe trei. 

Urban. Las Fierbinţi s-a văzut foarte bine la oraşe, unde peste un milion de persoane s-au uitat, în medie. Pro TV a ocupat primul loc cu „fierbinţenii”. 

Cu o medie de 600.000 de privitori, Kanal D a ocupat locul secund. Antena 1 s-a clasat pe treapta a treia a podiumului, cu o medie de 570.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial 18-49. Pro TV s-a clasat pe primul loc şi pe segmentul comercial 18-49, unde a înregistrat o medie considerabilă: aproximativ 430.000 de persoane. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D pe acest segment, cu aproape 300.000 de tineri. Kanal D, ocupanta locului trei, număra 177.000 de privitori. 

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.132.000 12.1 25.4
2 Kanal D 1.232.000 7.0 14.7
3 Antena 1 983.000 5.6 11.7
4 Romania TV 572.000 3.2 6.8
5 Antena 3 303.000 1.7 3.6
6 Happy Channel 261.000 1.5 3.1
7 Antena Stars 248.000 1.4 2.9
8 Realitatea Plus 191.000 1.1 2.3
9 DigiSport 1 176.000 1.0 2.1
10 Prima TV 160.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.023.000 10.7 23.3
2 Kanal D 605.000 6.3 13.8
3 Antena 1 567.000 5.9 12.9
4 Romania TV 277.000 2.9 6.3
5 Antena 3 175.000 1.8 4.0
6 Happy Channel 153.000 1.6 3.5
7 DigiSport 1 123.000 1.3 2.8
8 Realitatea Plus 114.000 1.2 2.6
9 Antena Stars 104.000 1.1 2.4
10 Prima TV 78.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 28 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 429.000 10.2 28.7
2 Antena 1 299.000 7.1 20.0
3 Kanal D 177.000 4.2 11.8
4 DigiSport 1 46.000 1.1 3.1
5 Antena Stars 34.000 0.8 2.3
6 TVR 1 31.000 0.7 2.1
7 Happy Channel 28.000 0.7 1.9
8 Digi 24 28.000 0.7 1.9
9 Prima TV 25.000 0.6 1.7
10 TVR 2 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Puneti si acest articol în rubrica audiente tv ,unde sunt doar audiente ,acolo nu este
  • Puneti aceste audiente si în rubrica audiente tv,unde sunt doar audiente tv
  • Puneti aceste audiente și în rubrica audiente tv ,acolo nu apar
  • Puneti aceste audiente și în rubrica audiente tv,acolo nu le-ati pus
  • Puneti aceste audiente și în rubrica audiente tv,acolo nu sunt
  • Pentru ca ne arata realitatea din Romania postacule. Asa ca nu mai plange disperatule.
    Si, oricum, o ora pe zi de Fierbinti e suficient. Daca era serialul 3-4 zile pe saptamana, cate 2 ore, nu se uita nimeni.
  • Daca Las Fierbinti in continuare sunt pe primul loc dupa 19 sezoane, desi nu au mai facut o gluma buna din sezonul 7, ci repeta aceleasi stereotipuri, aceleasi glume, aceleasi teme, e clar, asta este nivelul spectatorului roman... In toate sondajele, romanii spun ca se uita la Discovery si National Geographic, fac mare scandal cand un provider de cablu scoate Discovery sau National Geographic din grila, dar cand ne uitam peste audiente, pe primul loc este Las Fierbinti...

Trimite un comentariu

sus