Skip to main content

Emisiunea de reportaje Asta-i România, primul loc pentru Kanal D

 
Emisiunea de reportaje Asta-i România, primul loc pentru Kanal D

AUDIENŢE Asta-i România. Primul loc pentru o emisiune de reportaje de pe Kanal D. Programul Asta-i România, prezentat de Mihai Ghiţă, a fost prima opţiune duminică după-amiază.

Publicitate

Emisiunea a fost difuzată între orele 14.30 şi 16.00, iar în minutele de vârf a depăşit 1,1 milioane de telespectatori.

Ce subiecte a avut?

- reportaj despre o mită dată unor medici de la spitalul din Suceava.

- povestea satului Geamâna, un sat scufundat într-un lac de steril. Ce fac cei câţiva săteni care au mai rămas în zonă.

- cazul unei mame cu cinci copii, pe care îi creşte într-un bordei, într-un sat din Constanţa

"Mă bucură faptul că am reuşit această performanţă cu o emisiune de reportaje, că oamenii gustă acest gen la care se munceşte foarte mult", spune Mihai Ghiţă, prezentatorul şi realizatorul emisiunii.

Cu ce s-a intersectat emisiune, pe intervalul 14.30-16.00?

  • Antena 1 - emisiunea culinară Hello Chef, cu Carmen Brumă şi apoi Nu te supăra, frate (cu Pepe şi cu magicianul Robert Tudor). 
  • Pro TV - filmele Status: update, apoi Seara mamelor

Datele, detaliat:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea a fost urmărită de 830.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul de difuzare, audienţa Kanal D a fost de două ori mai mare decât următoarele posturi, Pro TV şi România TV.

URBAN. La oraşe, Asta-i România a avut o medie de peste 300.000 de telespectatori. Kanal D a fost pe prima poziţie, urmat de România TV (200.000) şi de Antena 1 (180.000). 

COMERCIAL. Şi pe publicul între 21 şi 54 de ani de la oraşe, Asta-i România a fost pe prima poziţie (de obicei, Kanal D "prinde" mai greu primul loc pe publicul comercial. În cifre absolute: aproape 120.0000 de telespectatori pe acest segment.

Pe comercial, Antena 1 a fost pe poziţia a doua, iar Pro TV, pe trei.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 834.000 4.8 15.0
2 Pro TV 382.000 2.2 6.9
3 Romania TV 376.000 2.2 6.7
4 Antena 1 333.000 1.9 6.0
5 Antena 3 CNN 266.000 1.5 4.8
6 TVR 1 259.000 1.5 4.6
7 National TV 200.000 1.2 3.6
8 Realitatea Plus 153.000 0.9 2.8
9 Prima TV 151.000 0.9 2.7
10 DigiSport 1 122.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 315.000 3.4 11.6
2 Romania TV 205.000 2.2 7.6
3 Antena 1 180.000 1.9 6.6
4 Pro TV 172.000 1.8 6.4
5 Antena 3 CNN 132.000 1.4 4.9
6 Realitatea Plus 92.000 1.0 3.4
7 National TV 82.000 0.9 3.0
8 TVR 1 82.000 0.9 3.0
9 Pro Cinema 74.000 0.8 2.7
10 DigiSport 1 74.000 0.8 2.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 116.000 2.5 12.4
2 Antena 1 92.000 2.0 9.8
3 Pro TV 89.000 1.9 9.5
4 Romania TV 44.000 1.0 4.6
5 Antena 3 CNN 37.000 0.8 4.0
6 History 31.000 0.7 3.3
7 Realitatea Plus 29.000 0.6 3.1
8 Pro Cinema 27.000 0.6 2.9
9 DigiSport 1 20.000 0.4 2.1
10 Digi 24 18.000 0.4 2.0

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus