Skip to main content

ANALIZĂ. „Am întrebat 100 de români” care-i cea mai tare emisiune: Ce spun românii sau Preţul cel bun? Cabral vs. Liviu Vîrciu&company

 
ANALIZĂ. „Am întrebat 100 de români” care-i cea mai tare emisiune: Ce spun românii sau Preţul cel bun? Cabral vs. Liviu Vîrciu&company

AUDIENŢE. La ce se uită românii înainte de ştiri? Se uită la Cabral sau la tandemul Vârciu-Ştefănescu? La Pro TV sau la Antena 1? 

Publicitate

După două luni de luptă directă, Ce spun românii, cu Cabral rămâne cel mai urmărit show seara, în intervalul 18:00-19:00. Care este diferenţa între cele două emisiuni?

O analiză Paginademedia.ro pe emisiunile Ce spun românii (Pro TV) şi Preţul cel bun (Antena 1) pentru ultima lună, pe săptămâni.

Deşi este mai jos faţă de „Ce spun românii” de la Pro TV, Preţul cel bun nu merge chiar rău. În prima săptămână din noiembrie a reuşit să sară de un milion de telespectatori în medie. 

Reamintim că Antena 1 a lansat „Preţul cel bun” ca un concurent pentru „Ce spun românii” de la Pro TV. Quiz show-ul a debutat în această toamnă, pe 6 septembrie. Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu sunt cei doi prezentatori ai emisiunii. De asemenea, Iuliana Luciu, Matias Alexandro, Marian Olteanu şi Ramona Tibrin sunt cei patru co-prezentatori. 

Un lucru interesant de notat este că formatul „Preţul cel bun” (The price is right) a fost în trecut pe la Pro TV, cum formatul internaţional „Ce spun românii” (Family Feud) a fost făcut, la rândul său, de Antena 1. 

Licenţa formatului „The price is right” a fost cumpărată pentru prima dată la noi în ţară de Pro TV. Emisiunea s-a numit „Preţul corect” şi s-a difuzat între decembrie 1997 şi martie 2000. Prezentatorii erau Stelian Nistor şi Constantin Cotimanis.

Kanal D a preluat show-ul pe care l-a difuzat doar într-un an - 2009. Cosmin Cernat prezenta atunci „Spune-mi preţul”.


Citeşte şi: „Am întrebat 100 de români”: La ce ora pune Antena 1 show-ul Preţul corect? Se vrea concurent pentru Cabral


Paginademedia.ro vă prezintă faţă în faţă rezultatele de audienţă pentru cele două show-uri - Ce spun românii şi Preţul cel bun - pe luna octombrie

Naţional. În ultima lună, „Ce spun românii” a stat mult mai bine decât „Preţul cel bun”. Emisiunea prezentată de Cabral s-a clasat în fiecare săptămână la o distanţă confortabilă de show-ul concurent. În patru din cele cinci săptămâni analizate, show-ul cu Cabral a reuşit de fiecare dată să treacă un milion de persoane pe minut.

Vârful a fost în prima săptămână din noiembrie, când media „Ce spun românii” a fost de 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Un lucru de remarcat este că şi media de audienţă a emisiunii cu Vârciu şi Ştefănescu a tot crescut, iar în prima săptămână din noiembrie a trecut de un milion de telespectatori pe minut. 

Urban. Situaţia s-a menţinut şi în mediul urban. „Ce spun românii” a adunat mai mulţi orăşeni în faţa televizoarelor. Vârfurile de audienţă pentru ambele posturi TV au fost în prima săptămână din noiembrie. 

Atunci, show-ul Pro TV a atins un vârf de 740.000 de privitori, iar „Preţul cel bun” a ajuns la o medie de aproximativ 570.000 de oameni. 

Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani s-au uitat pe Pro TV, la emisiunea lui Cabral. Cele mai bune audienţe, din perioada analizată, au fost atinse la jumătatea lui octombrie şi în prima săptămână din noiembrie, când media de audienţă a sărit de 200.000 de telespectatori tineri pe minut

În prima săptămână din noiembrie, „Preţul cel bun” a ajuns la o medie de 170.000 de privitori în medie. Cele mai slabe cifre au fost înregistrate la începutul lui octombrie: 93.000 de telespectatori în medie număra Antena 1.

Cifrele erau la jumătate faţă de Pro TV, dar Antena 1 reuşit aproape să-şi dubleze audienţa până la final de lună. 

Comercial 21-54. Diferenţa s-a menţinut şi pe noul public comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Tot Pro TV este în avantaj.

Raportat la media săptămânala, emisiunea lui Cabral a fost urmărită de 300.000 de persoane (în cea mai „slabă” săptămână) şi de 470.000 de oameni în cea mai bună. 

În ceea ce priveşte show-ul cu Vârciu şi Ştefănescu, cele mai bune cifre au fost atinse la începutul lui noiembrie, când emisiunea a ajuns la o medie de 330.000 de persoane. 

Audienţa medie a emisiunilor Ce spun românii şi Preţul cel bun pentru luna octombrie 2021, la nivel NATIONAL:

  Ce spun Romanii   Pretul cel bun  
NATIONAL Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share
4-8 oct. 990.000 (5,6) 19,7 660.000 (3,8) 13,2
11-15 oct. 1.240.000 (7) 21,0 850.000 (4,8) 14,4
18-22 oct 1.030.000 (5,8) 20,0 810.000 (4,6) 15,7
25-29 oct 1.160.000 (6,6) 20,8 810.000 (4,6) 14,6
1-5 nov 1.420.000 (8,1) 20,2 1.190.000 (6,7) 16,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa medie a emisiunilor Ce spun românii şi Preţul cel bun pentru luna octombrie 2021, în mediul URBAN:

  Ce spun Romanii   Pretul cel bun  
URBAN Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share
4-8 oct. 570.000 (6) 20,1 350.000 (3,7) 12,3
11-15 oct. 640.000 (6,7) 20,6 415.000 (4,3) 13,4
18-22 oct 580.000 (6,1) 20,6 430.000 (4,4) 15,0
25-29 oct 605.000 (6,3) 20,5 430.000 (4,4) 14,4
1-5 nov 740.000 (7,7) 20,9 570.000 (5,9) 16,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa medie a emisiunilor Ce spun românii şi Preţul cel bun pentru luna octombrie 2021, pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  Ce spun Romanii   Pretul cel bun  
COMERCIAL 18-49 urban Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share
4-8 oct. 170.000 (4,1) 21,5 93.000 (2,2) 11,8
11-15 oct. 205.000 (4,9) 23,9 120.000 (2,9) 14,0
18-22 oct 170.000 (4,1) 22,6 120.000 (2,9) 16,3
25-29 oct 180.000 (4,3) 23,1 117.000 (2,8) 15,3
1-5 nov 230.000 (5,5) 25,0 170.000 (4) 18,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa medie a emisiunilor Ce spun românii şi Preţul cel bun pentru luna octombrie 2021, pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  Ce spun Romanii   Pretul cel bun  
COMERCIAL 21-54 National ABCD Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share
4-8 oct. 303.000 (4,3) 21,7 173.000 (2,5) 12,3
11-15 oct. 390.000 (5,6) 24,4 240.000 (3,4) 15,0
18-22 oct 320.000 (4,6) 23,7 218.000 (3,1) 16,1
25-29 oct 381.000 (5,5) 24,9 220.000 (3,2) 14,4
1-5 nov 470.000 (6,8) 25,5 330.000 (4,7) 17,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • La pensionari pesedisti poate ha

    Te referi la miresici , accesati , adelinari , factorati nu postacule ?
  • Cine mai știe care mai e forma de activitate a Pro prin țară? Au rămas doar câte un reporter, editor si operator prin tot felu de biroașe?
  • geo sunt mici diferente acces nu facea peste 3 rating

    Cabral aproape dublu. Plangi postacule.
  • Nu ma gandeam ca emisiunile astea de la 18 au audienta nationala chiar mai mare decat celele de la 21:30 incolo (AE, Casatoriti, etc)...
  • Ce spun românii rămâne cel mai bun show de *** din România.
  • In primul rand pe publicitari ii intereseaza segmentul comercial (21-54) si apoi apoi celelalte segmente, ca daca te uiti la Romanica TV, sigur vezi reclame in primul rand la medicamente si prea putin la restul produselor. Mi-e mila de bietii batrani, sincer.
  • Ambele emisiuni sunt bune,dar observ o crestere constanta in general a emisiunii de pe Antena 1
  • Să fim serioși. „Preţul cel bun” ia bătaie, la scor de neprezentare, pe toate categoriile de public, în fiecare seară de la Cabral. Probabil scoate, pe intervalul de difuzare, cifre mai proaste decat avea ”Acces direct”, până în urmă cu 2-3 luni. Apropo, imi poate spune cineva de ce Liviu Vârciu nu poartă lavatieră ci ține acel microfon inestetic in mână ?

Trimite un comentariu

sus