Skip to main content

AUDIENŢE DE VARĂ. Cine-i mai tare-n reluare? Chefii de pe Antena 1, lăsaţi în urmă de Las Fierbinţi şi de un film de pe Pro

 
AUDIENŢE DE VARĂ. Cine-i mai tare-n reluare? Chefii de pe Antena 1, lăsaţi în urmă de Las Fierbinţi şi de un film de pe Pro

AUDIENŢE DE VARĂ. O seară cu reluări câştigată de Pro TV. Las Fierbinţi şi un film cu Steve Austin au adunat mai mulţi oameni în faţa televizoarelor decât o reluare din Chefi la cuţite, care a fost difuzată pe Antena 1.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Tendinţa de marţi seară: Pro TV a început pe primul loc cu principalul jurnal al zilei, unde a avut 938.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional.

Postul din Pache Protopopescu a continuat pe acelaşi trend: locul 1 cât a rulat o reluare din Las Fierbinţi. Peste 1,3 milioane de români se uitau la nivel naţional.

Pro TV era primul şi pe intervalul filmului „Condamnaţii” (2007), cu Steve Austin şi Vinnie Jones în roluri principale.

Cel mai lung interval al serii l-a avut, însă, Antena 1. Postul intact difuza o reluare din Chefi la cuţite - sezonul 7. Antena 1 era pe locul doi pe toate segmentele de public.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10):

Naţional. Pe intervalul celor trei ore şi jumătate de difuzare, Antena 1 era pe locul secund în clasament, cu 753.000 de telespectatori pe minut.

Cu Las Fierbinţi şi filmul Condamnaţii, Pro TV era cea mai urmărită televiziunea aseară - 1.267.000 de privitori.

Podiumul era completat de Kanal D - 604.000 de urmăritori.

Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine reluarea din Chefi la cuţite. Show-ul culinar punea Antena 1 pe locul secund, cu 421.000 de telespectatori pe minut.

Principala staţie TV pe acest segment de public era tot Pro TV - 622.000 de privitori pe minut. Pe trei era Kanal D - 291.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales programele Pro TV. Postul din Pache Protopopescu bifa un nou succes în audienţe, cu 249.000 de telespectatori pe minut.

Antena 1 era al doilea cel mai urmărit post TV, cu 140.000 de privitori. Podiumul îl completa Kanal D - 93.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.267.000 7,2 23,0
2 Antena 1 753.000 4,3 13,7
3 Kanal D 604.000 3,4 11,0
4 Romania TV 402.000 2,3 7,3
5 Antena 3 221.000 1,3 4,0
6 TVR 1 190.000 1,1 3,4
7 Happy Channel 173.000 1,0 3,1
8 Realitatea Plus 106.000 0,6 1,9
9 Diva 98.000 0,6 1,8
10 Antena Stars 89.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 622.000 6,5 21,3
2 Antena 1 421.000 4,4 14,4
3 Kanal D 291.000 3,0 10,0
4 Romania TV 223.000 2,3 7,6
5 Antena 3 126.000 1,3 4,3
6 Happy Channel 116.000 1,2 4,0
7 TVR 1 83.000 0,9 2,8
8 Diva 69.000 0,7 2,4
9 Realitatea Plus 60.000 0,6 2,1
10 Digi 24 55.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 249.000 5,9 27,8
2 Antena 1 140.000 3,3 15,7
3 Kanal D 93.000 2,2 10,4
4 TVR 1 25.000 0,6 2,8
5 Antena 3 24.000 0,6 2,7
6 Romania TV 24.000 0,6 2,7
7 Happy Channel 19.000 0,4 2,1
8 Digi 24 17.000 0,4 1,9
9 Comedy Central 15.000 0,3 1,6
10 Diva 15.000 0,3 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ar fi interesant sa puneti si ceva audiente de la Olimpiada, momentele romanilor sunt vizionate la 4 dimineata? Nu intereseaza pe nimeni aceste reluari, doar oamenii pierduti in viata stau sa vada acelasi lucru si a doua oara in timpul verii.
  • publicul de la antena nu sta vara acas

    Si publicul Pro TV nu sta iarna acasa.
  • Antena 3 nu e tot de nișă ha ha ha

    Antenuuta 3 sub Pro TV ha ah ha
  • Happy le face probleme , lumea nu e obligată să fie numai la ei , pro 2 seda dispărut, din 10 posturi 3 antena ha

    Si Pro TV pe comercial cat alea 3 ale Antenutei Zero. Ha ha ha !
  • Sa te uiți 4 ore la chefi e ceva , pai la film plătești când îi difuzezi întotdeauna, happy trage în jos kanal d , pro 2 mort

    Pai platesti putin postac. Tot esti pe profit cu filmul cap de guma. Ha ha !
    Pro 2 nu intereseaza pe nimeni, cat timp Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero.
    4 ore Bucatarii Zero cu 3 rating comercial e ceva la postac ? Vai de viata lui...
  • Mile sau Slagean Martinovici se bucura ca un copil, indiferent de televiziunea din trustul lui Felix. Baiete, mai iesi si tu din casa, mai aeriseste-te, ca-ti face bine, nu mai sta toata ziua cu ochii in televizor!
  • Săptămâna asta se filmează a doua etapă a show-ului Superstar.
  • Da Razvan,asa e,dar tot nu au reusit sa urce pe primul loc,diferenta fata de pro ramane mare...
  • @Jk ,au audiente mai bune Chefii în reluare decât Nea Marin, Nea Marin avea pe urban vreo 300k iar pe comercial aproximativ 100k si un share de 11, 12 ,chefii au 15,17 share
  • Da, @Milica, dar la o diferenta de doar 8000 fata de Digi 24. si putin pe Happy Channel care este, teoretic, un post de nisa...
  • Happy le face probleme , lumea nu e obligată să fie numai la ei , pro 2 seda dispărut, din 10 posturi 3 antena ha

Trimite un comentariu

sus