Skip to main content

AUDIENŢE Chefi la Cuţite. Las Fierbinţi a reuşit să bată show-ul culinar doar în ţară. Survivor, locul doi pe linie. Seara bucătarilor

 
AUDIENŢE Chefi la Cuţite. Las Fierbinţi a reuşit să bată show-ul culinar doar în ţară. Survivor, locul doi pe linie. Seara bucătarilor

AUDIENŢE Chefi la cuţite. Ce a reuşit să facă Las Fierbinţi, pus la înaintare ca să urce audienţa Survivor? Cum s-a descurcat serialul de pe Pro TV în faţa Chefilor de pe Antena 1.

Publicitate

Luni seara, în premieră de la startul Survivor, emisiunea a fost "împinsă" o oră mai târziu, iar în deschidere a fost serialul de forţă al Pro TV - Las Fierbinţi. Cum arată datele de audienţă?

Sunt diferenţe mari între cele două mari confruntări ale serii: Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20.30-21.30) şi Survivor - Chefi la Cuţite (21.30-23.30). Adică:

1. Las Fierbinţi vs. Chefi. În luptă directă cu Chefi la Cuţite, Las Fierbinţi au reuşit să câştige publicul naţional, la un avans de 300.000 de telespectatori în faţa showului culinar. La oraşe însă, Chefii au fost primii, cu 40.000 de telespectatori în faţa Pro TV.

Şi pe publicul comercial au ieşit tot Chefii primii, la o distanţă retaiv mică (30.000 de telespectatori)

2. Survivor vs. Chefi. Situaţia s-a schimbat dramatic după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a a început Survivor. Pro TV a pierdut toate cele trei segmente, şi la diferenţe considerabile: pe naţional, Pro TV a scăzut sub un milion, iar Chefii s-au dus peste 1,3 milioane. La oraşe, Chefii au avut un avans de peste 300.000 de telespectatori, iar pe publicul comercial audienţa Chefilor a fost dublă, în comparaţie cu Pro TV.

Cifrele, detaliat

1. Las Fierbinţi a trecut peste Chefi doar în ţară

NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Las Fierbinţi luni, 15 mai. O audienţă cu care Pro TV şi-a asigurat primul loc în faţa Chefilor, care numărau 1,1 milioane. Peste un milion avea şi Kanal D.

Locul patru pentru DigiSPort, cu meciul Dinamo - Steaua.

URBAN. Scor mai strâns la oraşe, dar în favoarea Chefilor: 646.000 la Antena 1 şi 606.000 la Pro TV, pe Las Fierbinţi. 

COMERCIAL. Diferenţe mici şi pe publicul comercial, dar tot în favoarea show-ului culinar de la Antena 1. O medie de 320.000 la Chefi la Cuţite şi de 290.000 la Las Fierbinţi.


Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.447.000 8.3 20.7
2 Antena 1 1.144.000 6.6 16.4
3 Kanal D 1.074.000 6.2 15.4
4 DigiSport 1 298.000 1.7 4.3
5 Romania TV 256.000 1.5 3.7
6 Antena 3 CNN 219.000 1.3 3.1
7 Happy Channel 199.000 1.1 2.9
8 Pro Cinema 175.000 1 2.5
9 Antena Stars 117.000 0.7 1.7
10 Acasa 112.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 646.000 6.9 17.4
2 Pro TV 606.000 6.5 16.4
3 Kanal D 544.000 5.8 14.7
4 DigiSport 1 190.000 2 5.1
5 Romania TV 142.000 1.5 3.8
6 Antena 3 CNN 141.000 1.5 3.8
7 Happy Channel 105.000 1.1 2.8
8 Pro Cinema 86.000 0.9 2.3
9 Digi 24 79.000 0.8 2.1
10 TVR 1 73.000 0.8 2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 321.000 7 22.7
2 Pro TV 289.000 6.3 20.4
3 Kanal D 158.000 3.5 11.2
4 DigiSport 1 87.000 1.9 6.2
5 Pro Cinema 49.000 1.1 3.5
6 Happy Channel 34.000 0.7 2.4
7 AMC 32.000 0.7 2.3
8 Antena 3 CNN 28.000 0.6 1.9
9 Digi 24 27.000 0.6 1.9
10 Prima Sport 1 23.000 0.5 1.7

2. Chefii, peste Survivor pe toate segmentele

NAŢIONAL. Din cei peste 1,4 milioane de români pe Las Fierbinţi, Pro TV a rămas cu până într-un milion la Survivor. Chefi la cuţite au câştigat detaşat, cu 1,3 milioane de români pe post.

URBAN. Dacă pe intervalul Las Fierbinţi diferenţele erau mai mici, când a început Survivor, audienţa Pro TV a scăzut cu câteva sute de mii de telespectatori. S-au uitat 780.000 de telespectatori la Chefi şi 460.000 la Survivor. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial (21-54 de ani urban) audienţa Chefilor a fost dublă. Mai exact, aproape 400.000 de telespectatori la Antena 1 şi până în 200.000 la Pro TV.


Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.331.000 7.6 20.9
2 Pro TV 983.000 5.6 15.4
3 Kanal D 757.000 4.3 11.9
4 Romania TV 388.000 2.2 6.1
5 Antena 3 CNN 321.000 1.8 5
6 DigiSport 1 308.000 1.8 4.8
7 Pro Cinema 179.000 1 2.8
8 Happy Channel 160.000 0.9 2.5
9 National TV 88.000 0.5 1.4
10 Realitatea Plus 86.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 777.000 8.3 23.1
2 Pro TV 457.000 4.9 13.6
3 Kanal D 344.000 3.7 10.2
4 DigiSport 1 213.000 2.3 6.3
5 Romania TV 197.000 2.1 5.8
6 Antena 3 CNN 168.000 1.8 5
7 Pro Cinema 90.000 1 2.7
8 Happy Channel 86.000 0.9 2.6
9 Digi 24 54.000 0.6 1.6
10 TVR 1 52.000 0.6 1.6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 398.000 8.7 29.7
2 Pro TV 190.000 4.2 14.2
3 Kanal D 104.000 2.3 7.7
4 DigiSport 1 86.000 1.9 6.4
5 Pro Cinema 51.000 1.1 3.8
6 Antena 3 CNN 40.000 0.9 3
7 Happy Channel 31.000 0.7 2.3
8 Romania TV 27.000 0.6 2
9 Digi 24 21.000 0.5 1.6
10 Prima Sport 1 20.000 0.4 1.5

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus