Skip to main content

Asia Express a gătit cu audienţă. Antena 1, lider cu întoarcerea Ginei Pistol şi ediţia specială Chefi la cuţite de ziua postului

 
Asia Express a gătit cu audienţă. Antena 1, lider cu întoarcerea Ginei Pistol şi ediţia specială Chefi la cuţite de ziua postului

AUDIENŢE. S-a întors Gina Pistol, s-au întors şi chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu, iar concurenţii Asia Express au gătit. Au avut şi audienţă. Antena 1 a fost pe primul loc cu ediţia specială Chefi la cuţite de ziua Antenei 1 - prima dintr-o suită de trei ediţii speciale.  

Publicitate

Deşi a scos cifre bune, show-ul nu a urcat mai sus de locul doi în prima parte a serii. Atunci, a fost depăşit de Las Fierbinţi. Totuşi, Antena 1 a recuperat apoi, când Chefi la cuţite s-a duelat direct cu Vlad. 

Ca un scurt rezumat, lucrurile au stat astfel:

- Las Fierbinţi a fost programul serii, cu aproape 2 milioane de telespectatori pe minut

- Chefi la cuţite a atras o audienţă medie de aproximativ 1,4 milioane de persoane. Media producţiei a fost constantă toată seara. 

- Nu în ultimul rând, Vlad a fost devansat de Chefi. Serialul de la Pro TV a scos o audienţă medie de aproximativ 1 milion de telespectatori din toată ţara. Mai mult, la nivel naţional, Vlad şi serialul turcesc Doctorul Minune au avut cifre extrem de apropiate. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul ediţiei speciale Chefi la cuţite (20:25-23:40):

Naţional. Aproximativ 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara au urmărit, în fiecare minut, echipele de la Asia Express în bucătăria chefilor Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu.

Locul secund, pe interval, a fost ocupat de Pro TV post care aduna o audienţă medie de 1,3 milioane de persoane pe minut. 

Kanal D se clasa pe trei, cu 1,1 milioane de privitori. 

Urban. Chefii s-au văzut bine şi la oraşe. Peste 830.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Antenei 1. 

Peste 680.000 de persoane urmăreau, în acelaşi timp, producţiile de pe Pro TV. De asemenea, peste 440.000 aveau televizoarele deschise pe Kanal D, când la Antena 1 era ediţia specială de Chefi. 

Comercial. Tinerii s-au împărţit între Antena 1 şi Pro TV. Postul Intact a ocupat primul loc şi a adunat o medie de 360.000 de persoane, cu vârste între 18 şi 49 de ani, în fiecare minut. 

De pe doi, Pro TV număra o medie de 330.000, iar Kanal D (de pe trei) aproximativ 120.000 de privitori. 

Audienta posturilor TV luni, 29 noiembrie, pe intervalul ediţiei speciale Chefi la cuţite (20:25-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.403.000 8.0 18.7
2 Pro TV 1.351.000 7.7 18.0
3 Kanal D 1.118.000 6.3 14.9
4 Romania TV 382.000 2.2 5.1
5 Antena 3 288.000 1.6 3.8
6 DigiSport 1 205.000 1.2 2.7
7 Happy Channel 195.000 1.1 2.6
8 Realitatea Plus 175.000 1.0 2.3
9 National TV 155.000 0.9 2.1
10 Pro Cinema 154.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 29 noiembrie, pe intervalul ediţiei speciale Chefi la cuţite (20:25-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 831.000 8.7 21.0
2 Pro TV 683.000 7.1 17.3
3 Kanal D 449.000 4.7 11.4
4 Romania TV 242.000 2.5 6.1
5 Antena 3 167.000 1.7 4.2
6 DigiSport 1 130.000 1.4 3.3
7 Realitatea Plus 109.000 1.1 2.8
8 Happy Channel 92.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 72.000 0.8 1.8
10 Diva 72.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 29 noiembrie, pe intervalul ediţiei speciale Chefi la cuţite (20:25-23:40), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 362.000 8.7 27.3
2 Pro TV 332.000 8.0 25.1
3 Kanal D 118.000 2.8 8.9
4 Romania TV 37.000 0.9 2.8
5 Pro Cinema 29.000 0.7 2.2
6 Comedy Central 26.000 0.6 2.0
7 Digi 24 25.000 0.6 1.9
8 Diva 24.000 0.6 1.8
9 DigiSport 1 24.000 0.6 1.8
10 Antena Stars 24.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Rzv ha cu emisiune ieftina nu

    Bucatarii Zero emisiune ieftina ? Ha ha ha ! Pai cei 3 jurati cu cat sunt platiti ? Cu 100 euro pe episod ?
  • Emilia Vlad e acel gen de producător care umbla sa culeagă scame imaginare de pe hainele celor cu care trebuie sa se pună bine. Tipic pentru televiziune și pentru un anumit gen de oameni. Cum a venit la Antena, așa o sa și plece. Multi pureci n-o sa facă.
  • Allex, îți spun foarte sincer că mie personal îmi pare rău că Andreea Godeanu și Emilia Vlad au plecat de la PRO TV , sunt două producătoare foarte bune.
  • Sabina, da? Nu știam acest lucru, mă bucur pentru ea și îi doresc mult succes!
  • Allex,ce părere ai că Emilia Vlad va produce Insula Iubirii la Antena 1?
  • Dacă tot în acest articol este vorba despre concurenții sezonului tocmai încheiat Asia Express, merită precizat faptul că managementul CME a achiziționat, în urmă cu câteva luni, licența de producție a formatului Peking Express în Cehia și Slovacia, iar recent au fost achiziționate drepturile aceluiași format și pentru Bulgaria ,respectiv Slovenia.
    Așadar, există șansa ca Asia Express să aibă aceeași soartă cu cea a Survivor-ului. Din câte știu, compania mamă a Pro Tv s-a interesat și de condițiile licenței pentru România.
  • Nu as considera o mare performanta pentru Antena. Fiind ziua lor si venind cu ce au mai bun abia au reusit cu putin sa fie peste Vlad, un simplu serial care are urmaritori constanti, in timp ce Antena ieri ar fi putut sa rupa topurile.
  • Oricum nu pricepi ce este ha

    Sa inteleg ca Vlad cam 8 comercial ? Pai e peste Adelinara Zero cu 6...
  • Pro Cinema peste Antenuta Steluta si Happy Zero. Nu zici asta postac ?
  • Las Fierbinți a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 28.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 9.5 puncte de audiență și 28.4% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 8.2 puncte de rating și 24.6% share. La nivel național, aproape 2 milioane de români au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:56, peste 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.
  • Și azi despre moldoveni olteni ha

    Peste Bucatarii Zero. Plangi !
  • Roast a făcut 4,9 rating postsca mica ha

    Sub Masked si SuperStar. Dezastru deci.
  • Mireasa nu ma așteptăm să fie lider

    Pai doar ieri postac, ca in rest... Apropo, stirile de dimineata peste Neata Zero. Nu zici asta postac ?

Trimite un comentariu

sus