Skip to main content

AUDIENŢE. Dan Negru a luat milionul de telespectatori, fiind primul în ţară şi la oraşe. Las Fierbinţi, „aur“ pe toate targeturile

 
Sursa foto: Facebook/Jocul cuvintelor
Sursa foto: Facebook/Jocul cuvintelor

Toate televiziunile au audienţe în scădere, de vară, însă Dan Negru merge contra curentului. Miercuri seară a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie, pe intervalul Jocul cuvintelor.

Publicitate

Chiar dacă tendinţa verii este că mai puţini oameni stau pe TV, Dan Negru a reuşit cumva să-şi crească publicul.

De la puţin peste 700.000 de telespectatori - media ediţiei de debut a quiz show-ului Jocul cuvintelor din 20 aprilie, acum, la două luni distanţă, Dan Negru a ieşit pe plus cu 300.000. Adică suficienţi cât să treacă pragul de un milion, media la nivel naţional, înregistrată miercuri seară.

Citeşte AICI un articol detaliat cu audienţele de debut ale emisiunii Jocul cuvintelor

Însă liderul de necontestat al serii rămâne Las Fierbinţi, serialul de comedie reuşind să ia „aurul“ la toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.

Ce a făcut Nea Mărin? Cu cifre la jumate, obţine „bronzul“ pe podiumul audienţelor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30) şi Jocul cuvintelor (Kanal D, 22:30-24:00):

NAŢIONAL. Majoritatea românilor care au petrecut seara de miercuri în faţa televizoarelor au ales Las Fierbinţi. Serialul de comedie de la Pro TV a fost urmărit de puţin peste 1,4 milioane de telespectatori.

Kanal D a ţinut aproape, ocupând poziţia secundă cu cei 1.147.000 de fani ai serialului turcesc cu Zuleyha.

Nea Mărin nu a avut cifre prea mari pe intervalul Las Fierbinţi, fiind urmărit de 353.000 de români. Adică o audienţă de patru ori mai mică faţă de serialul de la Pro TV.

De notat că, pe intervalul ei integral, s-au uitat la emisiunea Poftiţi pe la noi aproape 600.000 de români, în medie. Aşadar, cifrele au mai crescut după ce s-a terminat Las Fierbinţi.

URBAN. Las Fierbinţi a ţinut capul de afiş şi la oraşe. Serialul Pro a fost urmărit de 778.000 de orăşeni.

Zuleyha a avut cu aproape 120.000 de telespectatori în minus, Kanal D calificându-se al doilea în topul audienţelor urbane.

Însă Nea Mărin n-a reuşit să ia nici măcar bronzul pe acest segment de public. Antena 1 s-a clasat pe locul cinci, cu 174.000 de orăşeni, fiind după posturile de ştiri România TV (184.000) şi Antena 3 (176.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi pe publicul comercial. Las Fierbinţi a fost urmărit de 357.000 de tineri de la oraşe, cifre de două ori mai mari faţă de următoarea clasată.

Zuleyha a avut, pe intervalul serialului de la Pro TV, 161.000 de privitori din acest target.

Nea Mărin a reuşit să obţină din nou „bronzul“, însă cu cifre de aproape şase ori mai mici faţă de Las Fierbinţi.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 8.0 24.4
2 Kanal D 1.147.000 6.5 19.9
3 Antena 1 353.000 2.0 6.1
4 Antena 3 300.000 1.7 5.2
5 Romania TV 296.000 1.7 5.1
6 Happy Channel 246.000 1.4 4.3
7 Antena Stars 186.000 1.1 3.2
8 Digi 24 118.000 0.7 2.1
9 TVR 1 115.000 0.7 2.0
10 Eurosport 1 106.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 778.000 8.2 24.2
2 Kanal D 559.000 5.9 17.4
3 Romania TV 184.000 1.9 5.7
4 Antena 3 176.000 1.9 5.5
5 Antena 1 174.000 1.8 5.4
6 Happy Channel 148.000 1.6 4.6
7 Antena Stars 125.000 1.3 3.9
8 Eurosport 1 85.000 0.9 2.6
9 National TV 78.000 0.8 2.4
10 AXN 66.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 357.000 7.5 30.6
2 Kanal D 161.000 3.4 13.8
3 Antena 1 66.000 1.4 5.6
4 Antena Stars 40.000 0.8 3.4
5 Antena 3 37.000 0.8 3.2
6 AXN 32.000 0.7 2.8
7 Eurosport 1 29.000 0.6 2.5
8 Diva 28.000 0.6 2.4
9 National TV 28.000 0.6 2.4
10 Digi 24 28.000 0.6 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Dan Negru, peste Pro TV şi Antena 1, în ţară şi la oraşe

NAŢIONAL. Jocul cuvintelor a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie. Cu aceste cifre, Kanal D a luat „aurul“ în bătălia audienţelor.

Pro TV a ocupat poziţia secundă, însă cu cifre aproape la jumate. Se pare că Dan Negru a fost peste Jennifer Aniston şi Adam Sandler, care au jucat în comedia Nevastă de împrumut, difuzată de Pro TV după Las Fierbinţi. În jur de 625.000 de români s-au uitat la filmul de pe Pro.

Antena 1 şi-a asigurat poziţia trei, cu 584.000 de români care s-au uitat la programele sale, pe intervalul lui Negru. Televiziunea Intact a difuzat ultima parte din Nea Mărin, ştirile de noapte şi apoi o comedie cu Cameron Diaz (Cealaltă femeie).

URBAN. Dan Negru a fost primul şi la oraşe. Jocul cuvintelor de la Kanal D a avut 524.000 de privitori la oraşe, cu mai bine de 100.000 faţă de Pro TV.

Filmul serii de la Pro TV, cu Jennifer Aniston şi Adam Sandler, a fost urmărit de puţin peste 400.000 de români.

Iar Antena 1 şi-a menţinut locul trei, însă cu cifre la jumate faţă de Kanal D. În jur de 236.000 de telespectatori au ales programale sale.

Comercial Urban 21-54 de ani. Cu un minus de peste 60.000 de telespectatori, Dan Negru a ratat primul loc pe publicul comercial.

De data aceasta, Pro TV s-a clasat primul, având 263.000 de tineri de la oraşe.

Dan Negru a bifat 200.000 pe acest interval, iar Antena 1 -118.000.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.001.000 5.7 19.6
2 Pro TV 625.000 3.6 12.2
3 Antena 1 584.000 3.3 11.4
4 Romania TV 352.000 2.0 6.9
5 Antena 3 321.000 1.8 6.3
6 Prima TV 190.000 1.1 3.7
7 National TV 119.000 0.7 2.3
8 Happy Channel 118.000 0.7 2.3
9 Antena Stars 110.000 0.6 2.2
10 Film Cafe 77.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 524.000 5.5 19.1
2 Pro TV 404.000 4.3 14.8
3 Antena 1 236.000 2.5 8.6
4 Romania TV 196.000 2.1 7.2
5 Antena 3 171.000 1.8 6.2
6 Prima TV 72.000 0.8 2.6
7 Happy Channel 70.000 0.7 2.5
8 National TV 53.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 52.000 0.5 1.9
10 Antena Stars 49.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 263.000 5.6 22.7
2 Kanal D 200.000 4.2 17.3
3 Antena 1 118.000 2.5 10.2
4 Romania TV 49.000 1.0 4.2
5 Antena 3 46.000 1.0 4.0
6 Digi 24 33.000 0.7 2.8
7 Prima TV 24.000 0.5 2.1
8 Happy Channel 23.000 0.5 2.0
9 Comedy Central 22.000 0.5 1.9
10 Antena Stars 22.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Citeşte şi: AUDIENŢE. Antena 1, pe cinci. Dan Negru, mai „fantastic“ decât filmele serii „Cei 4 fantastici“ şi „Kingsman“, în ţară şi la oraşe


Citeşte şiCe audienţe a obţinut Dan Negru cu prima ediţie Jocul cuvintelor


Citeşte şi: AUDIENŢE. Cât de mult l-au „poftit“ românii la ei acasă pe Nea Mărin? Într-o seară cu Celentano, Zuleyha şi… Jean Reno

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doamne! Câtă prostime in tara asta! Cum sa fie Las fierbinți mereu in topul audiențelor? Cel mai prost serial făcut vreodată,cel mai incult,cel mai agramat.Insa,așa știm câți analfabeți avem în tara.Un om,cu măcar 8 clase nu s-ar uita la așa incultura nici dacă i s-ar da bani

    Mai bine Las Fierbinti postacule. Nu Marinica Zero sau Umor Sec.
  • Pro TV își poate schimba numele in Pro DD de ce DD? de la Dublu Dezastru! Numele de PRO TV in niciun caz nu și-l merita ca nu are nicio legătura nu-i prima televiziune in România și nici măcar a doua ca inteligenta spectatorilor! Felicitări National Geographic!

    Ce visezi bolovane ? Ce aberezi pe aici ? Aici vorbim de cea mai urmarita TV de la noi. Si anume Pro TV. Nu Antenuta Zero sau alt post TV postacule.
  • @Stefan elena
    Ca ne place sau nu,Las Fierbinti prezinta realitatea satului de la noi.Ala obisnuit,mai uitat poate de lume,nu acelea pline de aristocati inchipuiti
    Si faptul ca de 10 ani sau cat au rezista si inca bine e ceva
  • Doamne! Câtă prostime in tara asta! Cum sa fie Las fierbinți mereu in topul audiențelor? Cel mai prost serial făcut vreodată,cel mai incult,cel mai agramat.Insa,așa știm câți analfabeți avem în tara.Un om,cu măcar 8 clase nu s-ar uita la așa incultura nici dacă i s-ar da bani...
  • Pro TV își poate schimba numele in Pro DD de ce DD? de la Dublu Dezastru! Numele de PRO TV in niciun caz nu și-l merita ca nu are nicio legătura nu-i prima televiziune in România și nici măcar a doua ca inteligenta spectatorilor! Felicitări National Geographic!
  • Las Fierbinti mereu are audienta mare. Pentru ca lumea, cand vine de la munca, se uita la Stirile Pro TV de la ora 19:00. Dupa aceea, mai schimba postul TV ? Sau opresc TV-ul ? Nu prea cred...

    De exemplu, eu seara urmaresc stirile de la Pro. Pe urma, intru pe laptop pe internet. Putin pe diverse forumuri, putin pe diverse stiri, putin pe YouTube. Uneori o ora, doua ore intru pe ***. Si TV-ul merge degeaba si 2-3 ore dupa ce s-au terminat stirile.
  • Normal ca Las Fierbinti este pe primul loc si in reluari, pentru ca spectatorii lor fideli nu au inteligenta sa isi dea seama ca este in reluare si cred ca este in prima difuzare.
    Totusi, faptul ca este pe primul loc spune si multe despre televiziunea din Romania. Un show care promoveaza prostia, betia si violenta impotriva femeilor este pe primul loc, inseamna ca asta este poporul roman si televiziunile nu vor sa schimbe asta.
    De aceea singurele posturi cu adevarat bune sunt cele dupa locul 50, posturi nisate care nu sunt pentru mass market.

    Blegovane, ce tot aberezi pe aici ? De ce u zici nimic de Marinica Zero ? Aia ce emisiune e ? Cu mosul ala care bate oamenii cu bata. E emisiune pentru inteligenti postacule ?
  • Mi se pare puțin ciudat că cei de la pro tv nu au facut o pagină pe site-ul lor pentru serialul Clanul. Parca la serialul Vlad s-au mișcat mai repede cu promovarea. În cazul serialului Clanul dau informații cu încetinitorul.
  • Se zvonește că Bogdan Ciudoiu și Shurubel nu vor mai face parte din sezonul de toamnă al emisiunii Vorbește Lumea. Știe cineva mai multe despre asta?
  • Normal ca Las Fierbinti este pe primul loc si in reluari, pentru ca spectatorii lor fideli nu au inteligenta sa isi dea seama ca este in reluare si cred ca este in prima difuzare.
    Totusi, faptul ca este pe primul loc spune si multe despre televiziunea din Romania. Un show care promoveaza prostia, betia si violenta impotriva femeilor este pe primul loc, inseamna ca asta este poporul roman si televiziunile nu vor sa schimbe asta.
    De aceea singurele posturi cu adevarat bune sunt cele dupa locul 50, posturi nisate care nu sunt pentru mass market.
  • @B.A.M. cel putin pentru ora 20 de luni pana vineri babele sunt setate pe telenovele.Care si ele pe national si urban am inteles ca stau destul de bine.
  • @Expertul iar se face sunt penibil scoate-ma de aici?Emisiunea filmata in Africa de Buftea Sud?Mai bine ar da filme vechi in loc,ies si mai ieftin si poate chiar cu audiente mai bune
  • Mai pot aparea mici modificari de ultima ora, dar grila ProTV in aceasta toamna va arata astfel: ,Duminica de la 20:00 luni marti de la 20:30 Sunt celebru, scoate-ma de aici!. Miercuri 20:30 Las Fierbinti si de la 21:30 Visuri la cheie. Joi 20:30 Las Fierbinti si de la 21:30 Serial Clanul. Vineri 20:30 Vocea Romaniei. Sambata de la 20:00 filme.
  • DE ACORD cu tine, @Andy!
    Chiar am mai spus și eu asta pe parcursul timpului!!! (În special odată cu începutul lui 2021...)

Trimite un comentariu

sus