Skip to main content

Ce audienţe a făcut confruntarea Dinamo - FCSB. Digi Sport, peste Kanal D, la oraşe

 
Sursa foto: Facebook/FCSB
Sursa foto: Facebook/FCSB

Meciul dintre Dinamo şi FCSB a adunat aseară aproape un milion de români în faţa televizoarelor. Posturile de sport care au transmis partida au înregistrat audienţe peste media obişnuită. 

Publicitate

FCSB a învins aseară rivala Dinamo. Scorul a fost de 0-3 pentru FSCB.

Aproape un milion de români s-au uitat la meciul din Liga 1 pe  cele trei posturi care au transmis partida: Digi Sport, Look Sport Plus şi Telekom Sport 1. Cei mai mulţi erau pe Digi Sport - 713.000.

Astfel, Digi Sport a reuşit să urce pe podium şi să devanseze Kanal D, care a difuzat, pe intervalul meciului, emisiunea Roata norocului. 

Lider în topul audienţelor a fost Pro tv cu o nouă ediţie Survivor, pe locul doi fiind Antena 1, cu emisiunea Poftiţi pe la noi.


Citeşte şi: Survivor, din nou peste 2 milioane de telespectatori. Meciul Dinamo-FCSB, în primele trei


Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară, pe intervalul meciului Dinamo-FCSB (20:00-22:00).

Naţional. Meciul dintre FCSB şi Dinamo i-a adus postului Digi Sport 1 locul patru în clasamentul audienţelor, la nivel naţional, după Pro Tv, Antena 1 şi Kanal D. Astfel, mai bine de 700.000 de români au urmărit, în fiecare minut, partida de fotbal.

Pe Look Sport Plus s-au uitat 181.000 de români, iar pe Telekom Sport alţi 63.000.

Survivor a fost liderul serii, cu mai bine de două milioane de telespectatori din toată ţara -2.026.000, iar Nea Marin a strâns şi el aproape un milion de români (951.000), pe intervalul meciului. Roata norocului s-a clasat pe locul trei, cu 923.000 de privitori.

Urban. La oraşe, meciul a dus Digi Sport direct pe locul trei, devansând programul difuzat de Kanal D, care a ocupat locul patru. Astfel, aproximativ jumătate de milion de români au ales derby-ul (457.000), în timp ce 342.000 au preferat Roata norocului, pe postul turcesc. 

Look Sport Plus a avut 82.000 de suporteri, iar Telekom Sport la jumate, 40.000. 

Şi pe acest segment liderul a fost tot Survivor, cu aproape un milion de privitori (986.000), iar pe locul doi s-a clasat Poftiţi pe la noi cu 471.000.

Urban 21-54 de ani. Mulţi tineri de la oraşe au ales să se uite la meci. Astfel, partida a avut mai bine de un sfert de milion de suporteri în faţa televizoarelor (239.000), aducând Digi Sport pe podium şi la această categorie de audienţă. 

De asemenea, pe Look Sport Plus erau alţi 32.000 de fani ai fotbalului, iar pe Telekom Sport 1 - 23.000.

Segmentul de public a fost dominat de Pro Tv, cu Survivor pe primul loc, cu peste jumătate de milion de telespectatori. Iar pe locul doi a rămas tot Antena 1, Nea Mărin aducând în faţa televizoarelor 266.000 de români.

În schimb, Kanal D a cedat locul de pe podium, clasându-se pe patru, după Digi Sport, având doar 92.000 de privitori, de două-trei ori mai puţini decât postul sportiv.

Audienta posturilor TV duminică, 30 ianuarie, pe intervalul meciului Dinamo-FCSB (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.026.000 11.5 22.9
2 Antena 1 951.000 5.4 10.7
3 Kanal D 923.000 5.2 10.4
4 DigiSport 1 713.000 4.1 8.0
5 Romania TV 448.000 2.5 5.1
6 Antena 3 343.000 1.9 3.9
7 Happy Channel 330.000 1.9 3.7
8 Prima TV 210.000 1.2 2.4
9 TVR 1 209.000 1.2 2.4
10 TVR 2 205.000 1.2 2.3

 *Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 30 ianuarie, pe intervalul meciului Dinamo-FCSB (20:00-22:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 986.000 10.4 21.6
2 Antena 1 471.000 5.0 10.3
3 DigiSport 1 457.000 4.8 10.0
4 Kanal D 342.000 3.6 7.5
5 Romania TV 222.000 2.3 4.8
6 Antena 3 210.000 2.2 4.6
7 Happy Channel 176.000 1.8 3.8
8 TVR 2 118.000 1.2 2.6
9 Prima TV 88.000 0.9 1.9
10 TVR 1 87.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 30 ianuarie, pe intervalul meciului Dinamo-FCSB (20:00-22:00), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 507.000 10.6 25.6
2 Antena 1 266.000 5.6 13.5
3 DigiSport 1 239.000 5.0 12.1
4 Kanal D 92.000 1.9 4.6
5 TVR 2 60.000 1.3 3.0
6 Antena 3 48.000 1.0 2.4
7 Prima TV 45.000 0.9 2.3
8 Romania TV 41.000 0.9 2.1
9 Diva 35.000 0.7 1.8
10 Happy Channel 34.000 0.7 1.7

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • RzV RzV
    FCSB (Steaua) si Dinamo in duel direct produc cele mai bune audiente epntru un meci de Liga 1. Nu cred ca Dinamo va fi lasata sa retrogradeze pentru ca aceste meciuri sunt salvarea televiziunilor care baga bani grei in televizarea meciurilor.
    Iar FCSB arata ca inca e unica Steaua si tot la ei se uita lumea desi se afla intr-un scandal cu marca si numele.
  • Milac Milac
    Pro TV dublu comercial. Mile postac si azi in barlog ?

Trimite un comentariu

sus